• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo katsotaan sillai että kun sää tiedotus lupaa viikolla hyvää keliä esim. lauantaiksi ni sovitaan nopeesti tapaaminen. Joo tällä tyylillä ei varmaan tavoiteta kaikkia halukkaita mutta tuskin vesi sateellakaan ketään paikalle vääntäytyy :)
Mulla ei oo vielä pyörä aivan valmis mutta eiköhän se huomenna valmistu..

Mukana, kaikki noi Sikin päivämäärät sopii, ainakin toistaiseksi.
26.5 olisi Vesivehmaalla kiihdytystapahtuma, siellä on tullut muutaman kerran käytyä katsojana.

Ja Vesivehmaa siis siinä parinkymmenen kilsan päässä Lahdesta, niin voisi käydä samalla sielläkin.
Olikohan se viime vuonna kun siellä oli yksi Rexikin viivalla.

750boost sanoi:
26.5 olisi Vesivehmaalla kiihdytystapahtuma, siellä on tullut muutaman kerran käytyä katsojana.

Lahdessa on satamassa Hela Ride-in Bike show 2018 juuri tuona päivänä ja jos sää sallii niin menen Café Racerin kanssa sinne. Eli silloin en itse pääse Rexillä liikkeelle.

750boost sanoi:
Ja Vesivehmaa siis siinä parinkymmenen kilsan päässä Lahdesta, niin voisi käydä samalla sielläkin.
Olikohan se viime vuonna kun siellä oli yksi Rexikin viivalla.

Kolmen jälkeen jos mulla vielä intoa on niin voin ajella hondalla vesivehmaalle pällistelemään teidän pyöriä jos sinne silloin päädytte.

750boost sanoi:

Pahus mä myin jo ton 26.5 päivän. Seuraava viikonloppu oonkin ulkoisilla maillal sit lähimmät mulle sopivat on kesäkuussa La 9.6 ja Su 10.6.

Joo sunnuntaina 10.6 mullekin parempi. Perjantai 8.6 iski omat ja parin kaverin läksiäiset, ni vois tos lauantaina hieman heikottaa.

Ace cornerissa joku HD viikonloppu ja koeajot. Pitääkö vaihtaa paikkaa?

Satama mullekin tuli mieleen.
Mutta jos kokoonnutaan sinne Acelle ja jatketaan siitä satamaan jos tuntuu olevan liian täyttä?
Siellä Acellahan on Triumppien koeajot samaan aikaan myös.

750boost sanoi:
Mutta jos kokoonnutaan sinne Acelle ja jatketaan siitä satamaan jos tuntuu olevan liian täyttä?

Kuullostaa suunnitelmalta! :thumbup:

750boost sanoi:

UMAS sanoi:
Kuullostaa suunnitelmalta! :thumbup:

Nähdään Acella. Katotaan sit jatkoo.

Back