• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näinhän se taitaa aika pitkälti tehdä laitteissa, joissa on öljynpaine anturi. Eli valo sammuu kun öljynpaine on riittävä.

Ole siis huoleti noin sen kuuluukin olla.

Tänks.. niin vähä epäilinki.
Siinä se nyt on:
699687_b_13a8d5d26ffd7acc.jpg

komia zeta
thumbs-up.gif

tuliko tänään ekat kilometrit vai? näyttäs tiet ainakin tuossa taustalta aika sulilta.

Ite viel haaveilen ekoista ajoista, kun on tallipaikan piha niin jäässä ja lumessa, tod näkösesti vielä todella pitkään.
sad_orig.gif

komia zeta  
thumbs-up.gif

tuliko tänään ekat kilometrit vai? näyttäs tiet ainakin tuossa taustalta aika sulilta.

Ite viel haaveilen ekoista ajoista, kun on tallipaikan piha niin jäässä ja lumessa, tod näkösesti vielä todella pitkään.  
sad_orig.gif
Toi on tosta Herttoniemen teollisuus alueelta missä liike sijaitsee. Pienet parinkymmenen metrin höyryt piti päästä puhaltelee ilmoille. Pyörä on viellä liikkeessä talvisäilytyksessä, joten odottelen vielä että säät lämpenee ennenkuin haen sen kotia, ettei pyörä joudu palella ulkona
tounge.gif

Kauheasti ei ole täällä ollut puhetta noista eri öljyistä, olen lukenut tän threadin kaikki sivut läpi eikä ole kuin muutama yksittäinen viesti tästä.
Niin minkäs merkkisiä öljyjä, millä viskositeetillä ja puoli- vai täyssynteettistä olette käyttäneet?
Ja jos on kokemuksia eri öljyistä ja on huomannut että joku toinen öljy on ollut parempi kuin toinen niin käyttökokemuksia otetaan mielellään vastaan.

Kauheasti ei ole täällä ollut puhetta noista eri öljyistä, olen lukenut tän threadin kaikki sivut läpi eikä ole kuin muutama yksittäinen viesti tästä.
Niin minkäs merkkisiä öljyjä, millä viskositeetillä ja puoli- vai täyssynteettistä olette käyttäneet?
Ja jos on kokemuksia eri öljyistä ja on huomannut että joku toinen öljy on ollut parempi kuin toinen niin käyttökokemuksia otetaan mielellään vastaan.
Mulla ollut Täyssynteettinen castrolin GPS 10-40w. Tuntuu kylmänä toimivan hyvin, mutta kuumana vaihteet "rapsahtaa" päälle. Täyssynteettinen 15-50w oli hitusen parempi vaihteiden puolesta.

Mineraali öljyäkin olivat huollossa laittaneet 20-X w ja se tuntui vähiten huonolta. Vaihteet meni näppärästi päälle. Koneen toiminassa en huomannut eroa, mutta vaihteistossa kyllä.

Mulla ollut Täyssynteettinen castrolin GPS 10-40w. Tuntuu kylmänä toimivan hyvin, mutta kuumana vaihteet "rapsahtaa" päälle. Täyssynteettinen 15-50w oli hitusen parempi vaihteiden puolesta.

Mineraali öljyäkin olivat huollossa laittaneet 20-X w ja se tuntui vähiten huonolta. Vaihteet meni näppärästi päälle. Koneen toiminassa en huomannut eroa, mutta vaihteistossa kyllä.
Hei altalaidan, ottaaks sulla myös vähän toi oikee takavilkku vaimentimee kii? Meikäläisel vähän ottaa, mut eipä se nyt haittaakaa oo toistaseks tehny
sport05.gif

Alta_laidan, tarviko käyttää penkissä että sai tyyppihyväksynnän tuolle vaimentimelle? Kun kuitenkaan pelkkä slibarihan ei anna huimaa tehoa.. Tuli vaan mieleen kysyä kun itellä on leo vincen slibari kiinni, mutta eihän sitä ole katastettu
lookaround_orig.gif

Tottakai killeri päällä ajetaan niin mummot ei heiluta nyrkkiä ;)

Hei altalaidan, ottaaks sulla myös vähän toi oikee takavilkku vaimentimee kii? Meikäläisel vähän ottaa, mut eipä se nyt haittaakaa oo toistaseks tehny
sport05.gif
Otti, mut Ei ota enää  
biggrin.gif

_small.jpg

Tuo siis alumiini pönttö mikä "kiiloitettu" Tulee kesäksi mustalla ja jokunen osa vielä punaista...

Mulla oli zetassa Motorexin semi-synteettine kymppinelikymppine ja toimi aski radallaki pehmosesti vaikka kone oli melko lämpimänä
tounge.gif

Tuo siis alumiini pönttö mikä "kiiloitettu" Tulee kesäksi mustalla ja jokunen osa vielä punaista...
Ottiko pidemmän päälle vahinkoa vilkku/kiinnikkeet silloin kun vielä otti osumaa? Tossa pyöräs minkä just ostin, nii ottaa vähän kii, mutta mitä nyt tossa höyryjä sillä päästelin niin ei se ainakaan resonoinu mitenkään.
Eipä ne ainakaan hajonnut / sulanut.

nii noista öljyistä... Kawan ohjekirja ainakin suosittelee 10w-30 öljyvä, itellä taitaa kyllä olla 10W-40 castrollin gps tuolla mitkä viimetteeks oon siinne laittanu. Ei ainakaan valittamista noilla öljyillä, tiiä sitte oisko parempi toi 10W-30
nixweiss.gif

itellä kun on tommonen uudemman ZR750 ohjekirja eksynyt haltuuni niin siinä oli tosiaan 10W-30 se suositeltu, tiedä häntä sitten että miksi. Taitaa mennä jatkossakin tolla 10W-40, jotain toista merkkiä vois kyllä piruuttaan kokeilla. Vai jaksaako sitä kuitenkaan.
biggrin.gif

Back