• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Josko sitä maanantaina veisi kumin vaihtoon  
cool.gif
Hillitöntä tuhlausta jättää sivuille noin paljon pintaa  
idea3.gif
Ei näitä harrastuksissa lasketa
tounge.gif
maksaa ne hevosenkengätkin...

zpete, onkos tuossa kawassas mustaksi maalattu noi kylkikatteet? vai näkeekö mun silmät harhoja, jos on niin veditkö ihan kilikalilla vai hifistelitkö ruiskulla?
Ne oli maalattu ruiskulla, mattamustalla värillä. Meinasin eka vetää kilikalilla mutta kaveri joka hoitaa nyt Ducatin maalauksen veti ne silloin ruiskulla. Muistaakseni ei edes lakkaa laitettu päälle.
Aika "röpelö" pintaiset, mullakin tuttu maalari teki pohjat ja maalasi, muuten ois voinut tulla aika hölmön näköiset.
Nimenomaan en halunnut noita niin kiiltäviksi kuin sinulla on, ne jätettiin karkeaksi ja mataksi jotta täsmäävät paremmin moottorin mustaan väriin.
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta minun silmään tuo kiiltävä musta ja toiset hopeaksi jätetyt panelit ei oikein istu.
sapi nähä jos jaksaa tässä vielä maalailla, mutta jos maalailen niin joko mattamustaksi tai kiiltäväksi, mutta molemmat katteet tosiaan. Jotenkin paljon yhtenäisemmän näkönen näin.

Perjantaina tilasin ermaxin bellypanin, huomenna pitäs olla noudettavissa. Pakko se on jotenkin pyörää laitella talven aikana kun samalla vehkeellä jatketaan.
biggrin.gif

Olis kans himottanut se bellybaani mut niin prrrkle:n kallis ettei raaski ostaa. Ermaxin seat coverin ostin ja sitä eilen sovittelin paikalleen. Ei passaa ei
mad.gif
Pitää käydä hakee kaupasta toisenlaiset ruuvit josko sitten asettuis kohdalleen.

zpete, onkos tuossa kawassas mustaksi maalattu noi kylkikatteet? vai näkeekö mun silmät harhoja, jos on niin veditkö ihan kilikalilla vai hifistelitkö ruiskulla?
Ne oli maalattu ruiskulla, mattamustalla värillä. Meinasin eka vetää kilikalilla mutta kaveri joka hoitaa nyt Ducatin maalauksen veti ne silloin ruiskulla. Muistaakseni ei edes lakkaa laitettu päälle.
Aika "röpelö" pintaiset, mullakin tuttu maalari teki pohjat ja maalasi, muuten ois voinut tulla aika hölmön näköiset.
Nimenomaan en halunnut noita niin kiiltäviksi kuin sinulla on, ne jätettiin karkeaksi ja mataksi jotta täsmäävät paremmin moottorin mustaan väriin.
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta minun silmään tuo kiiltävä musta ja toiset hopeaksi jätetyt panelit ei oikein istu.
sapi nähä jos jaksaa tässä vielä maalailla, mutta jos maalailen niin joko mattamustaksi tai kiiltäväksi, mutta molemmat katteet tosiaan. Jotenkin paljon yhtenäisemmän näkönen näin.

Perjantaina tilasin ermaxin bellypanin, huomenna pitäs olla noudettavissa. Pakko se on jotenkin pyörää laitella talven aikana kun samalla vehkeellä jatketaan.  
biggrin.gif
Allekirjoituksessa kuva kiiltävän mustista sivumuoveista...
Jos jotain verrattavaa haluat(te)?
Lumet sulaa, LUMET SULAA!
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Millaisia kaatumatatteja olette löytäneet?
Pitäis olla sellaset somat  
inlove.gif

Ja tietysti sellaset että pärrä selviäis kippauksesta mahdollisimman hyvin  
blush.gif
Mulla on kokemusta tästä hommasta, useampaan kertaan vielä
lookaround_orig.gif
 ensin ilman tatteja ja myöhemmin vielä tattien kanssa.

Jos haluat suojata pyörää mahdollisimman hyvin pikkukaadoilta, niin tarvii myös jotkut suojat koneenposkiin. Pelkät tapitkin auttaa, mutta koneen posket naarmuuntuu silti.
kuva 1
kuva 2

Nuo tapit oli nimeltään "Valter Moto"
Mikä olis sit hyvä ratkaisu että sais suojattua myös noi koneenposket?
_small.jpg

Noihinkin tulee punainen lakan ja maalin sopiva sekoitus, kun pyöräkin Musta-punainen

~150e ebay.de
Olis kiva tilailla moiset mutta kun ei ymmärrä sanakaan saksaa, vissiin paypällillä onnistuu maksut ? Voisin kysellä jos ottavat suoraan EU tilisiirtona maksun ja sais kamat tilattua suoraan Carbonadilta.

-Edit-

Kertokaa tyhmälle millä nuo tulee kiinni, nuo koneen posket kuitenkin lämpenee ihan kivasti, tuleeko mukana kinnitykseen mömmöt ? Kiitos.

Millaisia kaatumatatteja olette löytäneet?
Pitäis olla sellaset somat  
inlove.gif

Ja tietysti sellaset että pärrä selviäis kippauksesta mahdollisimman hyvin  
blush.gif
Mulla on kokemusta tästä hommasta, useampaan kertaan vielä
lookaround_orig.gif
 ensin ilman tatteja ja myöhemmin vielä tattien kanssa.

Jos haluat suojata pyörää mahdollisimman hyvin pikkukaadoilta, niin tarvii myös jotkut suojat koneenposkiin. Pelkät tapitkin auttaa, mutta koneen posket naarmuuntuu silti.
kuva 1
kuva 2

Nuo tapit oli nimeltään "Valter Moto"
Mikä olis sit hyvä ratkaisu että sais suojattua myös noi koneenposket?
_small.jpg

Noihinkin tulee punainen lakan ja maalin sopiva sekoitus, kun pyöräkin Musta-punainen

~150e ebay.de
Olis kiva tilailla moiset mutta kun ei ymmärrä sanakaan saksaa, vissiin paypällillä onnistuu maksut ? Voisin kysellä jos ottavat suoraan EU tilisiirtona maksun ja sais kamat tilattua suoraan Carbonadilta.

-Edit-

Kertokaa tyhmälle millä nuo tulee kiinni, nuo koneen posket kuitenkin lämpenee ihan kivasti, tuleeko mukana kinnitykseen mömmöt ? Kiitos.
Mukana tuli liima(silikoni), oisko ollut 300 astetta kestävää. Itse laitan 500 astetta kestävällä liimamassalla. Tarvitse arvailla putooko.

Vihdoin laitteet nipussa, kaikennäköstä pientä hieromista vielä, tarrojen sijoitus osittain vaiheessa ja kokeiluasteella. Tuskin lienee montaa ihan samanlaista väritystä ainakaan täälläpäin
wink.gif

-09 Monster Edition

Lisää kuvia: http://lazi.daug.net/kwaka/

2.jpg

Asiasta varmaan löytyy foorumilta tietoa, mutta on tämä Z750 ketju paisunut niin paljon joten saanen kysyä täällä huoltoon liittyen.

Onko porukka teettänyt zetoihinsa 12tkm huoltoja, onko ihan valohoitoa eli parempi vain itse vaihdella öljyt yms. vai kuuluuko huoltoon toimenpiteitä joista tämmönen poropeukalo ei selviä ?
Mahdollisista huoltohinnoista olisi perinteisesti myös kiva kuulla mennäänkö 200 luokassa vai päälle 500 ?

Kiitos.

tulipa taas kerran käytyä tuossa lahden uudessa kärkkäisen tavaratalossa, josta siis mopokauppakin löytyy (tarvikkeita, varusteita, pyöriä jne..) niin huomasin että öljyä sieltä saa ainakin halvalla, esim castrollin gps 10W-40 35€/4l jos vertaa esim allrightin hintaan 47€/4l
omg.gif

taitavat ostaa isomman erän suoraan valmistajalta ilman välikäsiä, kerran on noin edullista. Itse ainakin jatkossa sieltä käyn öljyt hakemassa, pitää vielä kysellä suodattimien, tulppien yms. kulutusosien hintoja tarkemmin.

kysellääs vähän mielipiteitä, vaikka päätöksen olen vaimentimen lyhennyksen suhteen jo melkein tehnytkin. Asiaan, kummin parempi;

normal_kuva7%7E1.JPG

VAI

normal_kuva7%7E1_lyhennetty_putki.jpg

kaksi puolto ääntä riittää
tounge.gif

Onkos kukaan tutustunu tollaseen leovincen ovaaliin pönttöön, et voiko karkeesti vaan sahata sopiva pätkä pois ja saman verran lyhentää sisäputkea ja tän jälkee vaan niitata uusiks tuo pääty kiinni? Kun joissakin vaimentimissa ollu kuulemma toi sisäputki eri paksuinen eri kohdista, et miten käypi tuon päädyn istuvuus sitten... samoilla villoilla varmaan kannattaa pönttö kasata?

Back