Ei näitä harrastuksissa lasketaHillitöntä tuhlausta jättää sivuille noin paljon pintaaJosko sitä maanantaina veisi kumin vaihtoon![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei näitä harrastuksissa lasketaHillitöntä tuhlausta jättää sivuille noin paljon pintaaJosko sitä maanantaina veisi kumin vaihtoon![]()
![]()
sapi nähä jos jaksaa tässä vielä maalailla, mutta jos maalailen niin joko mattamustaksi tai kiiltäväksi, mutta molemmat katteet tosiaan. Jotenkin paljon yhtenäisemmän näkönen näin.Nimenomaan en halunnut noita niin kiiltäviksi kuin sinulla on, ne jätettiin karkeaksi ja mataksi jotta täsmäävät paremmin moottorin mustaan väriin.Aika "röpelö" pintaiset, mullakin tuttu maalari teki pohjat ja maalasi, muuten ois voinut tulla aika hölmön näköiset.Ne oli maalattu ruiskulla, mattamustalla värillä. Meinasin eka vetää kilikalilla mutta kaveri joka hoitaa nyt Ducatin maalauksen veti ne silloin ruiskulla. Muistaakseni ei edes lakkaa laitettu päälle.zpete, onkos tuossa kawassas mustaksi maalattu noi kylkikatteet? vai näkeekö mun silmät harhoja, jos on niin veditkö ihan kilikalilla vai hifistelitkö ruiskulla?
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta minun silmään tuo kiiltävä musta ja toiset hopeaksi jätetyt panelit ei oikein istu.
Allekirjoituksessa kuva kiiltävän mustista sivumuoveista...sapi nähä jos jaksaa tässä vielä maalailla, mutta jos maalailen niin joko mattamustaksi tai kiiltäväksi, mutta molemmat katteet tosiaan. Jotenkin paljon yhtenäisemmän näkönen näin.Nimenomaan en halunnut noita niin kiiltäviksi kuin sinulla on, ne jätettiin karkeaksi ja mataksi jotta täsmäävät paremmin moottorin mustaan väriin.Aika "röpelö" pintaiset, mullakin tuttu maalari teki pohjat ja maalasi, muuten ois voinut tulla aika hölmön näköiset.Ne oli maalattu ruiskulla, mattamustalla värillä. Meinasin eka vetää kilikalilla mutta kaveri joka hoitaa nyt Ducatin maalauksen veti ne silloin ruiskulla. Muistaakseni ei edes lakkaa laitettu päälle.zpete, onkos tuossa kawassas mustaksi maalattu noi kylkikatteet? vai näkeekö mun silmät harhoja, jos on niin veditkö ihan kilikalilla vai hifistelitkö ruiskulla?
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta minun silmään tuo kiiltävä musta ja toiset hopeaksi jätetyt panelit ei oikein istu.
Perjantaina tilasin ermaxin bellypanin, huomenna pitäs olla noudettavissa. Pakko se on jotenkin pyörää laitella talven aikana kun samalla vehkeellä jatketaan.![]()
Olis kiva tilailla moiset mutta kun ei ymmärrä sanakaan saksaa, vissiin paypällillä onnistuu maksut ? Voisin kysellä jos ottavat suoraan EU tilisiirtona maksun ja sais kamat tilattua suoraan Carbonadilta.Mikä olis sit hyvä ratkaisu että sais suojattua myös noi koneenposket?Mulla on kokemusta tästä hommasta, useampaan kertaan vieläMillaisia kaatumatatteja olette löytäneet?
Pitäis olla sellaset somat![]()
Ja tietysti sellaset että pärrä selviäis kippauksesta mahdollisimman hyvin
ensin ilman tatteja ja myöhemmin vielä tattien kanssa.![]()
Jos haluat suojata pyörää mahdollisimman hyvin pikkukaadoilta, niin tarvii myös jotkut suojat koneenposkiin. Pelkät tapitkin auttaa, mutta koneen posket naarmuuntuu silti.
kuva 1
kuva 2
Nuo tapit oli nimeltään "Valter Moto"![]()
Noihinkin tulee punainen lakan ja maalin sopiva sekoitus, kun pyöräkin Musta-punainen
~150e ebay.de
Mukana tuli liima(silikoni), oisko ollut 300 astetta kestävää. Itse laitan 500 astetta kestävällä liimamassalla. Tarvitse arvailla putooko.Olis kiva tilailla moiset mutta kun ei ymmärrä sanakaan saksaa, vissiin paypällillä onnistuu maksut ? Voisin kysellä jos ottavat suoraan EU tilisiirtona maksun ja sais kamat tilattua suoraan Carbonadilta.Mikä olis sit hyvä ratkaisu että sais suojattua myös noi koneenposket?Mulla on kokemusta tästä hommasta, useampaan kertaan vieläMillaisia kaatumatatteja olette löytäneet?
Pitäis olla sellaset somat![]()
Ja tietysti sellaset että pärrä selviäis kippauksesta mahdollisimman hyvin
ensin ilman tatteja ja myöhemmin vielä tattien kanssa.![]()
Jos haluat suojata pyörää mahdollisimman hyvin pikkukaadoilta, niin tarvii myös jotkut suojat koneenposkiin. Pelkät tapitkin auttaa, mutta koneen posket naarmuuntuu silti.
kuva 1
kuva 2
Nuo tapit oli nimeltään "Valter Moto"![]()
Noihinkin tulee punainen lakan ja maalin sopiva sekoitus, kun pyöräkin Musta-punainen
~150e ebay.de
-Edit-
Kertokaa tyhmälle millä nuo tulee kiinni, nuo koneen posket kuitenkin lämpenee ihan kivasti, tuleeko mukana kinnitykseen mömmöt ? Kiitos.
+1Lyhyempi parempi!