• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Putken modaus on tääläkin menossa..
tounge.gif

Nokkahommalit saa unohtua... Kuulema Z750 ja Z1000 nokissa on eroa, joten 9R:n nokat ei välttämättä käy suoraan pikku-Zetaan. Hintaa kepeille olis tullut yli 150euroa, joten en viitsi tilata ihan arvauksen perusteella.
Jaahasta...

Ajattelin vielä käydä kyselemässä yheltä tutulta(ennenkin tehnyt tuon tapasia virityksiä kawanakeihin) Kawanaki liikkeestä, olisko kuitenkin mahdollista! Siis silleen suhteellisen kivuttomasti. En minäkään nyt liikoja jaksa ruveta ruuvaamaan niitten nokkakeppien kanssa...

Tuli vaan niin räyhee siitä "projekti-sliparista", että möin ton oman pois nurkista pyörimästä!!
Onkos kuvia lopputuloksesta?
KUVA
No jo on... Lyhennetty versio!
biggrin.gif
Komea on kyllä! Mites ääni muuttui?
Autotallikokemusten perusteella ei ole juurikaan kovemmat äänet. Ajamaan en ole sattuneesta syystä päässyt käymään..
biggrin.gif

Tuli vaan niin räyhee siitä "projekti-sliparista", että möin ton oman pois nurkista pyörimästä!!
Onkos kuvia lopputuloksesta?
KUVA
No jo on... Lyhennetty versio!
biggrin.gif
Komea on kyllä! Mites ääni muuttui?
Autotallikokemusten perusteella ei ole juurikaan kovemmat äänet. Ajamaan en ole sattuneesta syystä päässyt käymään..
biggrin.gif
Kuulostaa hyvältä, jollei kerta noi äänet noussut kymmeniä desibelejä.
062802jumpie_prv.gif

Ai, miks ihmeessä et ole käynyt Zetaa ulkoiluttamassa?
withstupid.gif
idea3.gif
biggrin.gif

Nythän tässä ois hyvä sauma jatkaa pari vuotta vanhaa antoisaa keskustelua äänenvoimakkuuden nousuista desipeleinä.  
biggrin.gif
vitsi, vitsi.....
Ei enään sitä keskustelua!!!  
biggrin.gif
Pitääkö mun muokata toi tekstini ettei kenenkään tarvitse siihen puuttua?  
tounge.gif

Ei kait, pientä huulta saa heittää, mutta vit****u on kiellettyä. Täällä kuuluu olla asialinjoilla!  
biggrin.gif
Noh, hauskahan sitä oli lukea. Kaksi aikuista miestä kinastelee yläasteen fyssan kirjat kourassa
biggrin.gif
. Mut ei siihen varmaan enää tarvii palata. Niille jotka haluavat lukea, niin löytyy tän topicin alkupäästä...

sanoi:
Ei pysty enää muistamaan... Joku 10-15% nettisivujen hintojen päälle se taisi olla. Hain ne häneltä silloin suoraan niin ei tullut lähetyskuluja. Maalausta kannattaa kysyä samalla, aika edullisesti on maalannut noita itse myymiään osia.

oliko toi bellypan ihan plug'n&play?

Hei onkos joku kurkannut Zetan öljypohjan alle, mikäs sieltä ensinnä kurkistaa = Saako öljypohjan tiivisteen vaihdettua ilman että ottaa putken pois?

Nyt oon kattellu netistä, että jospa ostais PC:n veronpalautuksista...
smile_org.gif
Missäs kannattaa Turun seudulla säädättämässä/penkittämässä ja paljonko suunnilleen maksaa pajoilla työ? Ilmeisesti ei itse kannata edes yrittää säätää kun ei parasta saa irti ilman ammattilaisen apua...
confused_orig.gif

Nyt oon kattellu netistä, että jospa ostais PC:n veronpalautuksista...  
smile_org.gif
Missäs kannattaa Turun seudulla säädättämässä/penkittämässä ja paljonko suunnilleen maksaa pajoilla työ? Ilmeisesti ei itse kannata edes yrittää säätää kun ei parasta saa irti ilman ammattilaisen apua...  
confused_orig.gif
"Viralliset" säätöpaikat löytyy _tästä_, kx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat. Tosin muutkin tekee säätöjä ja jopa halvemmalla. Valmiitakin karttoja löytyy yleisille putkille, niillä pääsee alkuun.

kx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat.
Ei saatana! 300-350 pelkkä penkki ja säätö
crazy.gif
. ei mielellään!
Kallista on... Taisi minun hoviseppä puhua tunnin tai parin hommasta, jos hänellä aikaisemmin säädetty vastaavalla kokoonpanolla olevaa pyörää.

Minun Z menee penkkiin pc:n asennusta ja säätöä varten, kunhan telkänpönttö tulee makarooni maasta.

Telkänpönttö = Telco Carbon MotoGP slipari... Alunperin piti tulla Leo Vince, mutta sitten löysin Telcon trumppa keskusteluista. Siis kiitos henkilölle joka firmasta siellä kertoi
bowdown.gif

Back