- Sijainti
- Pohojammaa
Putken modaus on tääläkin menossa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahasta...Nokkahommalit saa unohtua... Kuulema Z750 ja Z1000 nokissa on eroa, joten 9R:n nokat ei välttämättä käy suoraan pikku-Zetaan. Hintaa kepeille olis tullut yli 150euroa, joten en viitsi tilata ihan arvauksen perusteella.
Autotallikokemusten perusteella ei ole juurikaan kovemmat äänet. Ajamaan en ole sattuneesta syystä päässyt käymään..No jo on... Lyhennetty versio!KUVAOnkos kuvia lopputuloksesta?Tuli vaan niin räyhee siitä "projekti-sliparista", että möin ton oman pois nurkista pyörimästä!!Komea on kyllä! Mites ääni muuttui?![]()
Kuulostaa hyvältä, jollei kerta noi äänet noussut kymmeniä desibelejä.Autotallikokemusten perusteella ei ole juurikaan kovemmat äänet. Ajamaan en ole sattuneesta syystä päässyt käymään..No jo on... Lyhennetty versio!KUVAOnkos kuvia lopputuloksesta?Tuli vaan niin räyhee siitä "projekti-sliparista", että möin ton oman pois nurkista pyörimästä!!Komea on kyllä! Mites ääni muuttui?![]()
![]()
MARSHAL:Nythän tässä ois hyvä sauma jatkaa pari vuotta vanhaa antoisaa keskustelua äänenvoimakkuuden nousuista desipeleinä.vitsi, vitsi.....![]()
sanoi:En tilannut niitä suoraan... Gerard (http://www.mach.fi) asuu tossa lähellä niin tilasin ne hänen kauttaan.
Jos nyt tilaisin tuolta suoraan, niin käyttäisin faksia (maksu Visalla).
Ei pysty enää muistamaan... Joku 10-15% nettisivujen hintojen päälle se taisi olla. Hain ne häneltä silloin suoraan niin ei tullut lähetyskuluja. Maalausta kannattaa kysyä samalla, aika edullisesti on maalannut noita itse myymiään osia.tuliko minkä verran lisää kustannuksia gerardin kautta?
Ei enään sitä keskustelua!!!Nythän tässä ois hyvä sauma jatkaa pari vuotta vanhaa antoisaa keskustelua äänenvoimakkuuden nousuista desipeleinä.vitsi, vitsi.....![]()
Noh, hauskahan sitä oli lukea. Kaksi aikuista miestä kinastelee yläasteen fyssan kirjat kourassaEi enään sitä keskustelua!!!Nythän tässä ois hyvä sauma jatkaa pari vuotta vanhaa antoisaa keskustelua äänenvoimakkuuden nousuista desipeleinä.vitsi, vitsi.....
Pitääkö mun muokata toi tekstini ettei kenenkään tarvitse siihen puuttua?![]()
![]()
Ei kait, pientä huulta saa heittää, mutta vit****u on kiellettyä. Täällä kuuluu olla asialinjoilla!![]()
sanoi:Ei pysty enää muistamaan... Joku 10-15% nettisivujen hintojen päälle se taisi olla. Hain ne häneltä silloin suoraan niin ei tullut lähetyskuluja. Maalausta kannattaa kysyä samalla, aika edullisesti on maalannut noita itse myymiään osia.
No ei ihan. Siitä puuttui reiät kiinnikkeille, eli ne piti porata itse oikeaan kohtaan. Kiinnikkeet on mustasta lattaraudasta pätkitty ja taiteltu, niissä oli sentään reiät valmiina. Muistaakseni ainakin yhtä niitä piti vielä vähän viilailla reunasta, että sain mahtumaan koneenpultin kannan alle.oliko toi bellypan ihan plug'n&play?
"Viralliset" säätöpaikat löytyy _tästä_, kx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat. Tosin muutkin tekee säätöjä ja jopa halvemmalla. Valmiitakin karttoja löytyy yleisille putkille, niillä pääsee alkuun.Nyt oon kattellu netistä, että jospa ostais PC:n veronpalautuksista...Missäs kannattaa Turun seudulla säädättämässä/penkittämässä ja paljonko suunnilleen maksaa pajoilla työ? Ilmeisesti ei itse kannata edes yrittää säätää kun ei parasta saa irti ilman ammattilaisen apua...![]()
![]()
Ei saatana! 300-350 pelkkä penkki ja säätökx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat.
Kallista on... Taisi minun hoviseppä puhua tunnin tai parin hommasta, jos hänellä aikaisemmin säädetty vastaavalla kokoonpanolla olevaa pyörää.Ei saatana! 300-350 pelkkä penkki ja säätökx-center veloitti viimekesänä 300 tai 350e, en muista. Sanovat, että kannattaa säädättää noissa paikoissa, penkissä kunnon ohjelmat.. ei mielellään!![]()