- Sijainti
- vantaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä oikeen noille renkailles teetItsellä menossa jo kolmas takakumi, pyörällä ajettu ~8500 km.Kohta pitäis lähtä neljäs...![]()
Myydään eniten tarjoavalle!!Laitetaan nyt tännekin eli slipari myynnissä z750:een, merkki streetfighter, hinta 100 € + postikulut.
Puh. 044-0946006 tai vapukka@hotmail.com
pitäis kyllä olla hiilari... muuten on kyllä hinta kohdallaanMyydään eniten tarjoavalle!!Laitetaan nyt tännekin eli slipari myynnissä z750:een, merkki streetfighter, hinta 100 € + postikulut.
Puh. 044-0946006 tai vapukka@hotmail.com![]()
itse olen ajanu zetan ensiasennus kumeilla kohta 6000km ja vielä on pintaa paljon jäljellä... muutamat burniksetkin oon vetänytMitä sä oikeen noille renkailles teetItsellä menossa jo kolmas takakumi, pyörällä ajettu ~8500 km.Kohta pitäis lähtä neljäs...![]()
![]()
Oon ite saanu ajettua BT 002 melkein 4 tonnii ja noi on PEHMEET...
Voin kyllä suositella kyseisiä kumeja... Hyvät on![]()
Eihän tuo maksa uutenakaan ton enempääMyydään eniten tarjoavalle!!Laitetaan nyt tännekin eli slipari myynnissä z750:een, merkki streetfighter, hinta 100 € + postikulut.
229 oli louis:lla. Noh, jos jostain saa huntilla niin pistän paremmaksi.Eihän tuo maksa uutenakaan ton enempääMyydään eniten tarjoavalle!!Laitetaan nyt tännekin eli slipari myynnissä z750:een, merkki streetfighter, hinta 100 € + postikulut.
![]()
Tuo takaiskari oli kai mulle varattu. Sen varauksen vois vapauttaa, voitin just Ebay:n huutokaupan yhdestä iskarista..- ZX6R -03 takaiskari (varattu)
- Videokameratelineet (takajalkatappi & tankki)
Itellä mopossa 14/45 välitys, mittariheitosta sen verran että 80km/h näyttää mittari 102 ja 100km/h näyttää mittari 127 jne... Tod. nopeus ollu aika kaukana noista mainitsemistas lukemista...mutta kyllähän se nyt menee kohtuullisesti väkisinki jos sliparin kanssa takarenkaalta löytyy n. 110hv.mittariin 258. EI TERVE!
Vaikka laskis mitä mittarinvääristymisiä ja muita oikeaa nopeutta alentavia juttuja niin aika perkeleesti se vaan on tän luokan mopolta radalla:.
En muista mitkä välitykset oli alla viimeksi motoparkissa, mutta mittarissa kävi yli 240 lukemia. Sigma on GPS:n kanssa säädetty näyttämään todellista nopeutta ja se ei ole yli 210 mennyt kertaakaan.Niinkin mahtavilla tuningeilla kuin slipari, airbox-mod ja 14 piikkinen eturatas pikkuzeta kelas motoparkissa ittensä rajoittajalle ja mittariin 258. EI TERVE!
Juuri tätä tarkoitin. Kovinkaan pitkästi ei tartte suoraa olla että nykymopot vetää tonverran vauhtia. Toki huimat mittarilukemat antaa fiilistä.Sigma on GPS:n kanssa säädetty näyttämään todellista nopeutta ja se ei ole yli 210 mennyt kertaakaan.
techlusionin ja akran sliparin kera 246km/h mittariin...Paljonkos olette saaneet pikkuzetan kelaamaan vakiovälityksillä mittarin mukaan? (mielenkiinnosta kyselen) Mulla ainakin ison zetan kulku parantui pc:n ja putkiston myötä, sama kai pikkuveljessäkin....
mittarin mukaan -05 zeta kelasi 234km/h mutta sitten joutu hölläämään... en tiedä olisiko vielä noussut pari pykälää ylöspäintechlusionin ja akran sliparin kera 246km/h mittariin...Paljonkos olette saaneet pikkuzetan kelaamaan vakiovälityksillä mittarin mukaan? (mielenkiinnosta kyselen) Mulla ainakin ison zetan kulku parantui pc:n ja putkiston myötä, sama kai pikkuveljessäkin....
penkitetty 110hp takaselta...