- Sijainti
- Sipoo
kuulostaa suht positiiviselta tulokselta pelkällä sliparilla..sliparin kanssa takarenkaalta löytyy n. 110hv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuulostaa suht positiiviselta tulokselta pelkällä sliparilla..sliparin kanssa takarenkaalta löytyy n. 110hv.
Techlusionin laatikko ynnätään perään. Ja bmc:n filsu. Ei jaksa pilkkua raiskata. Huipputeho tulee kuitenkin putkella, boxit korjaa seosvajetta keskirekisteriin. Toki rikastus tuo ehkä 2-3 hv lisää ylöskin. Se ja sama...n. 110 joka tapauksessa.kuulostaa suht positiiviselta tulokselta pelkällä sliparilla..sliparin kanssa takarenkaalta löytyy n. 110hv.
Meinaatko että pelkällä sliparilla lähtee takarenkaalta siis n. 107-110hv?Techlusionin laatikko ynnätään perään. Ja bmc:n filsu. Ei jaksa pilkkua raiskata. Huipputeho tulee kuitenkin putkella, boxit korjaa seosvajetta keskirekisteriin. Toki rikastus tuo ehkä 2-3 hv lisää ylöskin. Se ja sama...n. 110 joka tapauksessa.kuulostaa suht positiiviselta tulokselta pelkällä sliparilla..sliparin kanssa takarenkaalta löytyy n. 110hv.
Acrapovicin sivuilla on zetan penkitystuloksia ja tulokset lienee jonkinlaisia keskiarvoja vaikka yksilöissä eroja onkin. Vakion takapallolta irtoaa heidän mukaansa 104hv. Tuskin on ainakaan putkivalmistajan etu kohottaa vakion lukemia.... Sliparilla 107 ja kokoputkella 110. Nämä siis ilmaan mitään filsuja yms...Jos haluaa tarkempaa infoa omasta yksilöstään niin vehkeet penkkiin. Turhaa tosin sekin jos ei sitten säätötarkoituksessa. Eri penkkien lukemia kun on aivan turha vertailla keskenään. Siksi autopuolen kilpaveikotkin käyttävät vehkeet aina samassa paikassa jotta vertailupohjaa löytyy muutosten todentamiseen.Meinaatko että pelkällä sliparilla lähtee takarenkaalta siis n. 107-110hv?
No oikeasti ei sillä ole väliä (ainakaan mulle) onko jossain 11000rpm kohdalla 108hp vai 110 hp. Itsellänikin suurin vaikutus tuli 6000-8000rpm alueelle. Siellä alueella tehoeroa on useampia hevosvoimia, siitä on jo jotain käytännön hyötyäkinOmasta lähti pelkän sliparin vaihdon jälkeen 0,4 hv enemmän takarenkaalta kuin vakiona, hiphurraa!![]()
Mikäs slipari sulla on?? Niissäkin on huimia eroja...skeidasta ei ole apua ollenkaan tai nimellisesti ja hyvästä (=kalliista,menee näissä aika käsikädessä) esim. acra,yoshimura pari mainitakseni taas huomattavaakin etua. Tämän käytäntö on osoittanut. Ja myös mopoyksilöissä on yllättävänkin isoja eroja keskenään tehojen suhteen...ei voi välttis luottaa että omassa on samoilla osilla sama voima kun kaverilla. Ja vielä sen verran että jos haluaa sliparistaan vain äänet paremmiksi ei kannata kallista ostaakkaan.Omasta lähti pelkän sliparin vaihdon jälkeen 0,4 hv enemmän takarenkaalta kuin vakiona, hiphurraa!
Mulla oli streetfighter-merkkinen, halpahan toi on mutta hönkää aivan vapaasti joten tuskimpa tuo akralla tms. merkkiputkella paranee, en ainakaan usko. Säätämällä olisi varmasti muutaman hepan saanut mutta tässähän ei siitä ollut kyse.Mikäs slipari sulla on?? Niissäkin on huimia eroja...skeidasta ei ole apua ollenkaan tai nimellisesti ja hyvästä (=kalliista,menee näissä aika käsikädessä) esim. acra,yoshimura pari mainitakseni taas huomattavaakin etua. Tämän käytäntö on osoittanut. Ja myös mopoyksilöissä on yllättävänkin isoja eroja keskenään tehojen suhteen...ei voi välttis luottaa että omassa on samoilla osilla sama voima kun kaverilla. Ja vielä sen verran että jos haluaa sliparistaan vain äänet paremmiksi ei kannata kallista ostaakkaan.Omasta lähti pelkän sliparin vaihdon jälkeen 0,4 hv enemmän takarenkaalta kuin vakiona, hiphurraa!![]()
Niimpä, noi hevosvoimat ei kunnioita yhtään sitä että uskooko joku siihen vai ei. Penkki kertoo totuuden.Mulla oli streetfighter-merkkinen, halpahan toi on mutta hönkää aivan vapaasti joten tuskimpa tuo akralla tms. merkkiputkella paranee, en ainakaan usko. Säätämällä olisi varmasti muutaman hepan saanut mutta tässähän ei siitä ollut kyse.
Noh, kukanenkin uskoo mihin haluaa. Itse en usko että sliparilla otetaan tuollaisia lukemia takarenkaalta mitä täällä on ollut, nuo lukemat ovat lähinnä sitä "hyvää asiakaspalvelua", mikä sinänsä on hyvä asia ainakin kauppiaan kannalta.Niimpä, noi hevosvoimat ei kunnioita yhtään sitä että uskooko joku siihen vai ei. Penkki kertoo totuuden.Mulla oli streetfighter-merkkinen, halpahan toi on mutta hönkää aivan vapaasti joten tuskimpa tuo akralla tms. merkkiputkella paranee, en ainakaan usko. Säätämällä olisi varmasti muutaman hepan saanut mutta tässähän ei siitä ollut kyse.![]()
Mitä? Onko sua huijattu??Itse en usko että sliparilla otetaan tuollaisia lukemia takarenkaalta mitä täällä on ollut, nuo lukemat ovat lähinnä sitä "hyvää asiakaspalvelua", mikä sinänsä on hyvä asia ainakin kauppiaan kannalta.
Kertoimilla ne pelaa. Ugh täältäkinMitä? Onko sua huijattu??Itse en usko että sliparilla otetaan tuollaisia lukemia takarenkaalta mitä täällä on ollut, nuo lukemat ovat lähinnä sitä "hyvää asiakaspalvelua", mikä sinänsä on hyvä asia ainakin kauppiaan kannalta.oisit ostanu kunnon putken
Ei tehodyno pidä mitään myyntipuheita...sille on ihan sama minkä valmistajan tuotetta se kiusaa. Lukemat se vaan kertoo. Ugh. Olen puhunut.![]()
![]()
Mulla irtos akran SP sliparilla 104hp takaselta...Meinaatko että pelkällä sliparilla lähtee takarenkaalta siis n. 107-110hv?Techlusionin laatikko ynnätään perään. Ja bmc:n filsu. Ei jaksa pilkkua raiskata. Huipputeho tulee kuitenkin putkella, boxit korjaa seosvajetta keskirekisteriin. Toki rikastus tuo ehkä 2-3 hv lisää ylöskin. Se ja sama...n. 110 joka tapauksessa.kuulostaa suht positiiviselta tulokselta pelkällä sliparilla..sliparin kanssa takarenkaalta löytyy n. 110hv.
Noise killer kiinni vai poistettu? Mikä penkki?Mulla irtos akran SP sliparilla 104hp takaselta...
MP-asennus (kyläsaari), ilman dp-killeriiNoise killer kiinni vai poistettu? Mikä penkki?Mulla irtos akran SP sliparilla 104hp takaselta...