• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jahas, kävi sitten niin että kawalle löytyi ostaja joka halusi sen kaikilla upgradeilla. Eli ei multa paljoa jäänyt siitä osia yli. Sorry.

M: Musta ducktail pikkuzetaan 65e. nouto espoosta.

Jahas, kävi sitten niin että kawalle löytyi ostaja joka halusi sen kaikilla upgradeilla. Eli ei multa paljoa jäänyt siitä osia yli. Sorry.

Kalpa, mikä tilalle?
Kyselen pelkästä mielenkiinnosta millaiseen pyörään ex-zeta kuski päätyy - osuuko valinta yhtään sinnepäin mitä itse on miettynyt seuraavaksi  
sport05.gif

Kalpa, mikä tilalle?
Kyselen pelkästä mielenkiinnosta millaiseen pyörään ex-zeta kuski päätyy - osuuko valinta yhtään sinnepäin mitä itse on miettynyt seuraavaksi  
sport05.gif
Suzukin supermotoon
smile_org.gif

Kalpa, mikä tilalle?
sport05.gif
Suzukin supermotoon  
smile_org.gif
eli DR-Z 400 SM:kö?
Vaikuttaa siltä, että olisi crossitaustaa takana, vai?

Kalpa, mikä tilalle?
sport05.gif
Suzukin supermotoon  
smile_org.gif
eli DR-Z 400 SM:kö?
Vaikuttaa siltä, että olisi crossitaustaa takana, vai?
Joo krossia on ajettu ja siks tollanen moto tuntuu niin kotoisalta.

Ja just tollanen DRZ SM. Sitä pitää vaan sitten alkaa virittämään
tounge.gif

Excalibur! Olis Stormilta tilattu kilpiteline jouten. Merkkihän on Pyramid. Jos Oulun korkeudelta tulet hakeen niin saat kyllä ihan iliman!!!
talktohand.gif

Eli nyt oon hommaamassa minivilkkuja ja pleksiä, mistä ootte halvimmalla saaneet?

Onks toi Louisin-pleksi samanlainen kuin amp_K:lla? Näyttäis maksavan "vaan" 59,95€... Mut jos on erilainen (korkeampi!) niin sit en sitä halua! Tuliko Redpartsilta kovat lähetyskulut?

Ja sit vielä minivilkuista sen verran, että ei viissin tarvi mitään jännitteentasaajia/muita vempeleitä jos minivilkkujen polttimot on mallia 12 V / 21 W?!?! Olenko oikeassa?

Jep, jos se on tosiaan tollanen niin saa jäädä kaupan hyllylle!

Se Sumekon pleksi on ihan asiallinen, mutta 108.50€ vie pois sen asiallisuuden!
crazy.gif
Mistä mahtais saada halvemmalla "samanlaisen"? Ne, jotka ovat tommosen hankkineet niin laittakaas vinkkiä/linkkiä tänne!
smile_org.gif

Motovelhoilta oon ajatellu hankkia MicroArrow vilkut.

Tässä vähän miettimisen aihetta, kieli jää kyllä ymmärtämättä:

http://www.tamashop.co.jp/z750/Z750-kit2.jpg
http://www.tamashop.co.jp/z750/z750kit-1.jpg
http://www.tamashop.co.jp/z750.htm

mitenköhän ajo-ominaisuuden tämän jälkeen.

Muuten onkohan tämä ominaisuus siis kuuluuko penkin alla tankissa olla tällainen muotoilu vai lähteekö takuuseen?

http://www.mp-foorumi.com/gallery....faf.jpg
ei toimi toi linkki, mut jos meinaat sitä "klommoa" siinä tankissa niin eiköhän se ole tarkoitettu siihen... itekkin ihmettelin sitä

mitenköhän ajo-ominaisuuden tämän jälkeen.
Noista kuvista ei ota selvää onko siinä madallettu koko pyörää, vaiko vain keula alas ja perä taas ylös(koiranluilla).
Perää nostamalla pyörä vastaa nopeammin ohjaukseen.

Mulla koiranluut on vaihdettu ja perä nousi noin 3cm. Etuputkia pystyi siirtämällä nostamaan ehkä 2mm ja jouset vaihtamlla keula nousi vielä vajaan sentin. Tarkoitus oli saada vähän enemmän maavaraa ettei alakate (ja tapit) hakkaa niin herkästi asfalttiin. Sivuvaikutuksina ei keuli niin herkästi kun pyörä kulkee 'nenällään' ja ohjaus on vähän turhankin herkkä ja voblaustaipumusta esiintyy...
Pitänee miettiä vielä homma uusiksi takaiskarin vaihdon jälkeen (kunhan se iskari nyt tulisi joskus jenkeistä perille...)

Syksy tekee tuloaan, kuulemma. Pitäisi Zeta laittaa talviteloille joskus lokakuun puolessa välissä, itse asiassa tarkalleen 23.10.2005 jotta saan bonuksia parannettua. Ennen talviteloille laittoa voisin erittäin vakavasti harkita kevyttä tuunausta, jos vaikka syksyllä saisi lisäpalikkaa edullisemmin.

Z750:seni on "käytännössä" vakio, eli vaihdettu on Renthalin krossistonga, minivilkut ja rekisteriteline vaihdettu pieneksi. Minivilkut ovat aiheuttaneet koko kauden päänvaivaa, eli etuvasen tikittäjä ei oo tainnut toimia kunnolla kuin pari viikkoa.

Tarvitsisin suosituksia LED-vilkuille ja sliparille. Kesällä oon lukenut tämän threadin alusta loppuun, ehkä pariinkin kertaan. Toivottavasti kuitenkin joku jaksaisi vinkata, mistä (pk-seudulta toivottavasti) kannattaisi ostaa LED-vilkut ja slipari (varsinkin: mikä olisi hyvä ja kohtuuhintainen slipari, power commanderia en kaipaisi eli jos kerran säädättäisi pelin niin se ois ihan jees).

Liikkeiden tarjousvinkkejä otetaan myös vastaan.
smile_org.gif

Back