• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j0el
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onko tatit menny jo? jos ei niin laita kuvia heikki_ilves@hotmail.com

en osaa laittaa privaa
withstupid.gif

Ensiasennus kumelle tuli kilometrejä yhteensä n. 4000 ja pirellin super corsalle 3000. Nuo molemmat kuluivat melko loppuun aivan matka/kaupunkiajossa. Nyt menossa pirelli supercorsa siinä kilometrejä n. 2000 ja kohta joutaa vaihtoon. Tuolla on tullut leikittyäkin jonkun verta.
tounge.gif

Itsellä menossa jo kolmas takakumi, pyörällä ajettu ~8500 km.
tounge.gif
Kohta pitäis lähtä neljäs...
Mitä sä oikeen noille renkailles teet
crazy.gif

Oon ite saanu ajettua BT 002 melkein 4 tonnii ja noi on PEHMEET...
Voin kyllä suositella kyseisiä kumeja... Hyvät on
buttrock.gif
itse olen ajanu zetan ensiasennus kumeilla kohta 6000km ja vielä on pintaa paljon jäljellä... muutamat burniksetkin oon vetänyt
062802moto_prv.gif
jos nyt sitten keväällä ostais uudet nakit alle

Kohta muuten todennäköisesti tulee myyntiin seuraavaa roipetta pikkuzetaan:

- Ducktail
- Kawan Racejalkatapit
- Öhlins jouset keulaan
- G&G titaaninen e-hyväksytty slipari (pienellä varauksella)
- ZX6R -03 takaiskari (varattu)
- Videokameratelineet (takajalkatappi & tankki)
- eturatas 14 piikkiä
- takaratas 45 piikkiä

Ilmotelkaa jos on kiinnostusta. Kamat epsoossa.

Kiinnostusta löytyis kanssa tuohon takaiskariin, tai jos jollain muulla on ylimääräinen niin saa ottaa yhteyttä, harkinnasa on myös Racetechin takaiskari olis 160dollaria uutena, tosin allrightilla 229eur, aika hyvä kate.

- ZX6R -03 takaiskari (varattu)
- Videokameratelineet (takajalkatappi & tankki)
Tuo takaiskari oli kai mulle varattu. Sen varauksen vois vapauttaa, voitin just Ebay:n huutokaupan yhdestä iskarista..
Mutta toi tankkikamerateline kiinnostais, ei sattuisi olemaan kuvaa siitä? Oma teline on huono, estää tankkaamisen jos teline on kiinni.

Ei kyllä pikku zed enää kauheesti enempää potkua tarvi IMO.

Niinkin mahtavilla tuningeilla kuin slipari, airbox-mod ja 14 piikkinen eturatas pikkuzeta kelas motoparkissa ittensä rajoittajalle ja mittariin 258. EI TERVE!

Vaikka laskis mitä mittarinvääristymisiä ja muita oikeaa nopeutta alentavia juttuja niin aika perkeleesti se vaan on tän luokan mopolta radalla: Tosin ehkä osaltaan tohon jeesas alusta-upgradet mutta pidän tota aika kovana vauhtina perusnakulle.

Vaihtaa ratastusta ja saa ittelleen tosi asiallisen kikkailumopon jolla varmasti ehtii maanteilläkin.

mittariin 258. EI TERVE!

Vaikka laskis mitä mittarinvääristymisiä ja muita oikeaa nopeutta alentavia juttuja niin aika perkeleesti se vaan on tän luokan mopolta radalla:.
Itellä mopossa 14/45 välitys, mittariheitosta sen verran että 80km/h näyttää mittari 102 ja 100km/h näyttää mittari 127 jne... Tod. nopeus ollu aika kaukana noista mainitsemistas lukemista...mutta kyllähän se nyt menee kohtuullisesti väkisinki jos sliparin kanssa takarenkaalta löytyy n. 110hv.

Paljonkos olette saaneet pikkuzetan kelaamaan vakiovälityksillä mittarin mukaan? (mielenkiinnosta kyselen) Mulla ainakin ison zetan kulku parantui pc:n ja putkiston myötä, sama kai pikkuveljessäkin....

Niinkin mahtavilla tuningeilla kuin slipari, airbox-mod ja 14 piikkinen eturatas pikkuzeta kelas motoparkissa ittensä rajoittajalle ja mittariin 258. EI TERVE!
En muista mitkä välitykset oli alla viimeksi motoparkissa, mutta mittarissa kävi yli 240 lukemia. Sigma on GPS:n kanssa säädetty näyttämään todellista nopeutta ja se ei ole yli 210 mennyt kertaakaan.

Edit: Tarkennus: Siis 210 ei ole mennyt rikki Motoparkissa, muualla kylläkin...

Paljonkos olette saaneet pikkuzetan kelaamaan vakiovälityksillä mittarin mukaan? (mielenkiinnosta kyselen) Mulla ainakin ison zetan kulku parantui pc:n ja putkiston myötä, sama kai pikkuveljessäkin....
techlusionin ja akran sliparin kera 246km/h mittariin...
penkitetty 110hp takaselta...
mittarin mukaan -05 zeta kelasi 234km/h mutta sitten joutu hölläämään... en tiedä olisiko vielä noussut pari pykälää ylöspäin

Vakio 04:lla 242 mittariin, 235 penkissä.

Edit: Ja mittariin olisi kulkenut pikkasen lisääkin, penkissä oli "täydet päällä".

Back