• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 talven projektit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
no nih nyt on 46p renthalli takaratas
tilattu allrightista toimitus aika 2-4 viikkoa
sport05.gif
Menee sit varmaa ketjut aika piukal  
tounge.gif

Edit: nii tosta rengaskoosta. Kyl se kankeemmaks pyörää muuttaa ku laittaa leveempää taa.

Kysytäämpä semmoista että meneekö 200 -kumi tuolle kawan vakiovanteelle?
Miksi ihmeessä?  
omg.gif
Saako sillä yhtään mitään hyötyä?
Jos ulkonäölliset syyt lasketaan hyödyksi niin saa
tounge.gif
Joten edelleen, meneekö?
Meneehän se jos laittaa.. Renkaan profiili vaan kärsii melkoisesti ja ajettavuus kärsii.. Yleensä on tapana laittaa vakiota kapeampaa kumia alle, jotta saadaan mopoa ketterämmäksi kääntää.

Noi on noita ameriikan-niggah-bling-bling virityksiä noi ylileveät kumit..

En kyllä itte lähtis leventää pelkän ulkonäön takia. Vahingosta viisastuneena. Aikoinaan piti zxr:n saada mahdollisimman leveä nakki, parin kolmen viikon päästä alkuperäinen oli taas paikallaan.
confused_orig.gif

Leveämpää kumea kyselin koska mulle on jäänyt trauma tästä mun nykyisestä pyörästä: takarengas vakiona 140, nyt 160 ja voin sanoa että näyttää tuolla 160:lläkin takaapäin joltain kevarilta vaikka kuutioita pitäisi olla kaikki 600! Noh, pitää katella rengas asiaa sit tarkemmin jos tässä kauppoihin tuosta zetasta pääsee.

Leveämpää kumea kyselin koska mulle on jäänyt trauma tästä mun nykyisestä pyörästä: takarengas vakiona 140, nyt 160 ja voin sanoa että näyttää tuolla 160:lläkin takaapäin joltain kevarilta vaikka kuutioita pitäisi olla kaikki 600!
Oman ZXR400:n kun ostin niin siinä oli 160 kumin tilalla 170.. Oli aivan älyttömän muotoinen se kumi vanteella, ja kun vaihdoin takaisin 160 kumin niin se ei näyttänyt yhtään kapeammalta.. vanteen leveys määrää sen miltä kumi näyttää.

Mitä kapeampi vanne, sitä enemmän vaikuttaa kumin profiiliin sentinkin muutos.. 190 kumi kun on vakiona, menee 180 nätisti paikoilleen.. tai 200 jos välttämättä haluaa..

joopajoo ajattelin irrotaa eturattaan ja käydä vertailemassa zx9r rattaisiin kun pitäs olla sama
smile_org.gif

renthalli 46p takarissassa 2kk toimitus aika
biggrin.gif

Noniin kysellään ja kerrataan taas samat asiat
smile_org.gif

Kuka/ketkä myy Suomessa Laseria/Ixiliä/Deviliä? Entä mitä järkeviä/käyttökelpoisia kauppoja olisi ulkomailla? Carpimotolta sais Akran sliparin 410e...

Katellu tuota hommaa ja kivoimmat vaihtoehdot olisi varmaan Akran SP ja Laserin Duo-Tech. Noita hintoja kun tässä on tiiraillu, niin kyllä helvetissä meikä ulkomailta tilaa, jos vaan luotettava lähde löytyy =)

BTW, redracingpartsilta PCIIIusb ~260e, Suomessa mitä lie...

VLU:just noi piiput...toi mun linkki näköjään sucks mutta toi sun kuva onkin parempi.

Ulpe, meinaatko laittaa pelkän sliparin vai high-levelin? entä missä pistää penkkiin? Kuulin että Oulun firmat ei penkittäis elleivät itse laita omia myymiään rojuja, liekö totta?

Toisaalta Kemingradin kerhollahan ois penkki...

VLU:just noi piiput...toi mun linkki näköjään sucks mutta toi sun kuva onkin parempi.

Ulpe, meinaatko laittaa pelkän sliparin vai high-levelin? entä missä pistää penkkiin? Kuulin että Oulun firmat ei penkittäis elleivät itse laita omia myymiään rojuja, liekö totta?

Toisaalta Kemingradin kerhollahan ois penkki...
Slipari ois tarkotus. High-leveli ei oikein vaan kiinnosta. Kyselin Bikefoxilta penkitystä, totesi, että halvimmaksihan se aina tulisi samasta paikasta rojut hommata. Meinas vielä loppukaneettina, että pelkkää penkitystä ja säätöä pääsisi vasta loppukesästä tekemään
nixweiss.gif
Mutta ei ainakaan kieltäytynyt vaikka muualta rojut hommaisinkin.

Juu Kemissä kuulemma se penkki ois. Pyysin tuttua utelemaan, miten onnais penkitys/säätö. Liitytään nyt vaikka perkele jäseneksi niin irtoaa :P

En tiiä. Vois olla kevään masterpläni tilata jostain makaroonipuljusta akra tai laaseri ja lykätä vaan paikalleen. Kattelee sitten miten pelaa ja jos tökkii niin tilaa pc3:n ja K&N-filsun. Olikohan se muuten carpimoto vai redracingparts, joka pc:n tilauksen yhteydessä kyselee sliparin sekä filsun tyypin ja laitattavat (sopivahkot?) mapit valmiiksi. Jokuhan se vasta tilas sieltä, olikohan se &ampk (vai miten se nyt kirjotettiinkaan=)

"Kemiläisyys on sairaus, joka kestää koko elämän"
033102bebe_1_prv.gif

Kutosessa ei pitäis tarvii säätää. Sain tuossa 03 syksyllä akran sliparin vakion tilalle ku kävi mopo kylelleen sisäänajaessani sitä alastarolla. Okei tiedän ei hyvä yhdistelmä... Hauever soitin siitä sitten Vähikselle joka on BW:n penkkivastaava ja hän väitti ettei pitäis vaikutta jos vaihtaa pelkän sliparin. Senkin hiilarisliparin sain sitten halki edestä alhaalta kiinnityspantaan asti, eli noin puoleenväliin!!! Onneks meni kuori takuuseen. Allrightissa kehuivat et oli eka akran kannu ku on tullu rivikoneesta takas!! Twinit kuulema halkoo vähän herkemmin!
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif

Pirkka-vinkki

Vielä lisäextremeä tuohon saisi päällystämällä sen penkin 80-hiekkapaperilla ja liimaamalla päälle nastoja ja lasinsiruja. Ja pistämällä sukkahousut maskin päälle.

/Pirkka-vinkki

Totta puhuen muutamassa yhteydessä on noita peltipenkkejä nähny ja ainakaan vielä meikän pikku pää ei ole hokannut, missä piilee tuon "c00leus" tai käyttökelpoisuus
smile_org.gif
Eihän se ole millään muotoa edes hyvännäköinen. Never will be. Samaisilla kavereilla on varmasti lakanatkin niin jäykät ja kovat, että voi pistää nojaamaan seinälle kun siivoaa
biggrin.gif

Back