Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No perhana... Z:ssa onkin 520-ketjut, olin koko ajan siinä luulossa että ne on 530. Noita AFAM rattaita tuo muuten maahan MP Racing. Pitääpä kysellä jos sieltä saisi.Tuolta löyty:Mistä löysit eteen 14-piikkisen? Olen yritänyt etsiä mutta turhaan... Ja 46 takarataskin kelpaisi jos jostain löytyisi.
Ja siis valmiita rattaita etsin, sorvaushommat ei oikein ole hanskassa...
www.carpimoto.it
Tosin allrightilta saattas löytyä suoraan hyllystä, uskoivat että 9R:n eturatas vois sopia. Jos olis ollut nykyinen ratas mallina mukana ni olisivat voineet tarkastaa.
Ihan ok...mutta makuun vähän turhan kirjava. Mustaa, ruskeaa, harmaata, punaista, valkoista... ja pakoputkikin kahta eri väriä.
Ehdottomasti yks hienoimmista mitä oon nähny.
Aika jees. Mitäs sille airboxille teit?
Se o upee. Hienoo työtä, on tos tainnu hiukan vaivaa ollakin
Mitä kokoo meinaat? Allrighthän tarjoaa hyllystä JT-merkkistä ainakin 45 piikkistä zetan omaa ratasta sulle.zx6r-takaratas pitäs mennä heittämällä![]()
pitää käydä allrightilla kyselemässä![]()
tieto peräisin tuolta
http://www.redracingparts.com/en/english.htm
Miksi ihmeessä?Kysytäämpä semmoista että meneekö 200 -kumi tuolle kawan vakiovanteelle?
Jos ulkonäölliset syyt lasketaan hyödyksi niin saaMiksi ihmeessä?Kysytäämpä semmoista että meneekö 200 -kumi tuolle kawan vakiovanteelle?Saako sillä yhtään mitään hyötyä?![]()
Ettei vaa olis .orgin oma jukkissanoi:Reggae-tähti Jukka Poika tunnustaa: Käytin vuosia kannabista
Tää on taas näitä juttuja:Iltapäivälehti toitottaa:
Ettei vaa olis .orgin oma jukkissanoi:Reggae-tähti Jukka Poika tunnustaa: Käytin vuosia kannabista![]()
Aivan totta, kyl ne "motoristi", "nettipalstoilla" ja "järjestö" olisi tohon ympätty.Tää on taas näitä juttuja:Iltapäivälehti toitottaa:
Ettei vaa olis .orgin oma jukkissanoi:Reggae-tähti Jukka Poika tunnustaa: Käytin vuosia kannabista![]()
"Pohjois-Karjaalla nähtiin todistettavasti karhun paskantavan metsään!" ja "Mullistavan Yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan maapallo on miltei pyöreä ja kuu ei sittenkään ole juustoa."![]()
Kalpa, jos "Reggae-tähti Jukka Poika" olisikin "Motoristi Jukkapoika", niin tuo olisi muodossa:
iltis-quote
.org-moottoripyöräjengiläinen Jukkapoika jäi kiinni itse teosta ajaessaan moottoripyörän eturengas nostettuna. Tapausta tutkitaan törkeänä liikenteen vaarantamisena ja rikoksena yhteiskuntaa vastaan. Myös .org-jengin muut hangaround-jäsenet ovat yksittäisen tutkimisen kohteena sillä naapurin Penan antaman nimettömän vihjeen mukaan jengiläiset ovat tiettävästi poltelleet "jotain aineita".
/iltis-quote