• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 talven projektit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaas Jukkis-poikkis ja kumppanit! Et mistäs olette tilanneet noita syylärin sivumuoveja??? Tahtoo meitinki Mustiin samanlaiset!  
bowdown.gif

Mistä löysit eteen 14-piikkisen? Olen yritänyt etsiä mutta turhaan... Ja 46 takarataskin kelpaisi jos jostain löytyisi.
Ja siis valmiita rattaita etsin, sorvaushommat ei oikein ole hanskassa...
Tuolta löyty:
www.carpimoto.it

Tosin allrightilta saattas löytyä suoraan hyllystä, uskoivat että 9R:n eturatas vois sopia. Jos olis ollut nykyinen ratas mallina mukana ni olisivat voineet tarkastaa.
No perhana... Z:ssa onkin 520-ketjut, olin koko ajan siinä luulossa että ne on 530. Noita AFAM rattaita tuo muuten maahan MP Racing. Pitääpä kysellä jos sieltä saisi.

Ja Kawahtaja: Noita 'poskia' löytyy moneltakin valmistajalta. Esim. mun kaikki lisäpalat on ranskalaista lasikuitua, Poly26:n valmistetta. Sigussa on linkki jossa kuvia.

No onhan toi aika..mielipiteitä jakava. ehkä liian härö mun makuun.

Tuota tuota..taisin nyt on tullut siis oikosulku mistä tilasin noi palaset!

Mä taidan säästää radikaalit muutokset sitten enstalveen, jos tota mopotinta enää ees on siinä vaiheessa..suunnitelmat on kovia..
tounge.gif

Iltapäivälehti toitottaa:

sanoi:
Reggae-tähti Jukka Poika tunnustaa: Käytin vuosia kannabista
Ettei vaa olis .orgin oma jukkis
tounge.gif
Tää on taas näitä juttuja:

"Pohjois-Karjaalla nähtiin todistettavasti karhun paskantavan metsään!" ja "Mullistavan Yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan maapallo on miltei pyöreä ja kuu ei sittenkään ole juustoa."
biggrin.gif

Kalpa, jos "Reggae-tähti Jukka Poika" olisikin "Motoristi Jukkapoika", niin tuo olisi muodossa:

iltis-quote
.org-moottoripyöräjengiläinen Jukkapoika jäi kiinni itse teosta ajaessaan moottoripyörän eturengas nostettuna. Tapausta tutkitaan törkeänä liikenteen vaarantamisena ja rikoksena yhteiskuntaa vastaan. Myös .org-jengin muut hangaround-jäsenet ovat yksittäisen tutkimisen kohteena sillä naapurin Penan antaman nimettömän vihjeen mukaan jengiläiset ovat tiettävästi poltelleet "jotain aineita".
/iltis-quote

Iltapäivälehti toitottaa:

sanoi:
Reggae-tähti Jukka Poika tunnustaa: Käytin vuosia kannabista
Ettei vaa olis .orgin oma jukkis  
tounge.gif
Tää on taas näitä juttuja:

"Pohjois-Karjaalla nähtiin todistettavasti karhun paskantavan metsään!" ja "Mullistavan Yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan maapallo on miltei pyöreä ja kuu ei sittenkään ole juustoa."
biggrin.gif

Kalpa, jos "Reggae-tähti Jukka Poika" olisikin "Motoristi Jukkapoika", niin tuo olisi muodossa:

iltis-quote
.org-moottoripyöräjengiläinen Jukkapoika jäi kiinni itse teosta ajaessaan moottoripyörän eturengas nostettuna. Tapausta tutkitaan törkeänä liikenteen vaarantamisena ja rikoksena yhteiskuntaa vastaan. Myös .org-jengin muut hangaround-jäsenet ovat yksittäisen tutkimisen kohteena sillä naapurin Penan antaman nimettömän vihjeen mukaan jengiläiset ovat tiettävästi poltelleet "jotain aineita".
/iltis-quote
Aivan totta, kyl ne "motoristi", "nettipalstoilla" ja "järjestö" olisi tohon ympätty.

ÄLÄ SYÖ,HUMEHIA! Näin sanoo raptorin pojat, ja sitä sääntöä tottelee myös pomperi-jukkapoika. henk.kohtasestihan VIHAAN rekeemusiikkia, PITÄÄ OLLA PUNK-ROCKIA!!!

Ja sitten asiaan.. eikös se saata muuttaa oleellisesti ajo-ominaisuuksia, jos vakiokoon pyöräkokoa muuttaa? Näin siis olen kirjoista lukenut..
baaa.gif

Back