Menee sit varmaa ketjut aika piukalno nih nyt on 46p renthalli takaratas
tilattu allrightista toimitus aika 2-4 viikkoa![]()
Edit: nii tosta rengaskoosta. Kyl se kankeemmaks pyörää muuttaa ku laittaa leveempää taa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menee sit varmaa ketjut aika piukalno nih nyt on 46p renthalli takaratas
tilattu allrightista toimitus aika 2-4 viikkoa![]()
Meneehän se jos laittaa.. Renkaan profiili vaan kärsii melkoisesti ja ajettavuus kärsii.. Yleensä on tapana laittaa vakiota kapeampaa kumia alle, jotta saadaan mopoa ketterämmäksi kääntää.Jos ulkonäölliset syyt lasketaan hyödyksi niin saaMiksi ihmeessä?Kysytäämpä semmoista että meneekö 200 -kumi tuolle kawan vakiovanteelle?Saako sillä yhtään mitään hyötyä?
Joten edelleen, meneekö?![]()
Oman ZXR400:n kun ostin niin siinä oli 160 kumin tilalla 170.. Oli aivan älyttömän muotoinen se kumi vanteella, ja kun vaihdoin takaisin 160 kumin niin se ei näyttänyt yhtään kapeammalta.. vanteen leveys määrää sen miltä kumi näyttää.Leveämpää kumea kyselin koska mulle on jäänyt trauma tästä mun nykyisestä pyörästä: takarengas vakiona 140, nyt 160 ja voin sanoa että näyttää tuolla 160:lläkin takaapäin joltain kevarilta vaikka kuutioita pitäisi olla kaikki 600!
Minkä ikäisessä 9R:ssä pitäis olla sama? Luetteloiden mukaan 9R:ssä on ollut vain 530-sarjan ketjua/ratasta... Vai meinasitko sorvata sen eturataan ohuemmaksi?joopajoo ajattelin irrotaa eturattaan ja käydä vertailemassa zx9r rattaisiin kun pitäs olla sama![]()
Ixilillä oli samantyylinen joskin yks piippu per puoli...nyt tarjouksessa vain 699€...
Slipari ois tarkotus. High-leveli ei oikein vaan kiinnosta. Kyselin Bikefoxilta penkitystä, totesi, että halvimmaksihan se aina tulisi samasta paikasta rojut hommata. Meinas vielä loppukaneettina, että pelkkää penkitystä ja säätöä pääsisi vasta loppukesästä tekemäänVLU:just noi piiput...toi mun linkki näköjään sucks mutta toi sun kuva onkin parempi.
Ulpe, meinaatko laittaa pelkän sliparin vai high-levelin? entä missä pistää penkkiin? Kuulin että Oulun firmat ei penkittäis elleivät itse laita omia myymiään rojuja, liekö totta?
Toisaalta Kemingradin kerhollahan ois penkki...
+20% VAT ..silti aika edukas suomen hintoihin nähden.BTW, redracingpartsilta PCIIIusb ~260e, Suomessa mitä lie...
Tollanen USD keula tai vastaava pitäiskin olla ihan vakiomoditoi keula kelpais...ilman tota maskia..