• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 talven projektit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu siis niitähän on useita "nimikko"-tankoja. Kannattaa melkeen koitella ja fiilistellä ihan sillai ilmassa niitä eritankoja. yks tykkää toisesta ja toinen toisesta...

Renthalin mallistosta löytyy myös "katumalleja" jotka ovat hieman kapeampia kuin nuo peruskrossistongat. Itse tilasin tangon mallia streetfighter täältä. Toimitus onnistui neljässä päivässä ja oikeaa väriä tällä taivutuksella ei Suomesta ollut saatavana...

Heitetäämpä tällainen kysymys:

Renthalin tangon ajattelin omaani laittaa mutta eikös niissäkin löydy ties minkälaista mallia? Mitäs suosittelisitte, mikä kannattaisi laittaa?
Vaikea sanoa mistä sie tykkäät... Mulla oli ensin sellainen Louisilta tilattu alumiininen suberbike-tanko, joka oli 4cm kapeampi, vähän suorempi ja matalampi kuin tämä nykyinen perus-renthal krossistonga.
Itse tykkäsin siitä enemmän, ehkä siksi että kahvat oli pari senttiä alempana kuin Renthalilla. Mutta kun se sattui menemään vähän solmuun niin saada nopeasti jotain tilalle...

mitenkäs olis "raiserit" sensijaan jotta waihtaa koko stongan??

KLAKSIS
Itse olen ajatellut vaihtaa myös nuo raiserit..Mistäs noita voi ostaa/tilata?
withstupid.gif

Itseltäni löytyy myös Lucas Superbike:n tanko. Ostin sen tosin AmbiBike:lta.
Mulla on nyt kiinni tosiaan joku "street racing" vai mikä lie stonga. Hiukan muodokkaampi kuin krossistonga, halusinki hiukan kapeampaa tankoa ja ehkä hiukan enemmän radalle/kadulle sopivaa. Tavan motocross-stonga kun on kovin suora.

Tää linkki on täällä jo ollut mut jos joku nyt sattu missaamaan niin tuolla o kattava kuvasetti tangon vaihdosta:
stongaa

mitenkäs olis "raiserit" sensijaan jotta waihtaa  koko stongan??

KLAKSIS
Itse olen ajatellut vaihtaa myös nuo raiserit..Mistäs noita voi ostaa/tilata?  
withstupid.gif
Mistä te nyt puhutte
tounge.gif

Raiserit, siis stongaan? Siis tarkoitatko nyt tuota clip-on settiä, joka tuolla sivulla on, jolla siis saisit ratahenkiset cliparit crossistongan sijasta mopoon vai puhutteko nyt jalkatappien siirtosarjasta raisereina?

Jalkatappien siirtosarja olis kyllä rok, toisaalta kyllä vakionakin saa kantata että tapit laahaa.

No on tämäkin. Kyykyistä heitetään cliparita pois ja laitetaan krossistongaa tilalle, nakuista heitetään krossistongaa pois ja pistetään clipareita. Eihän tässä oo mitään järkee
biggrin.gif

Ihan vängän näkönen, jos tykkää.. koitas laittaa viel yks sellanen kuva mis näkyy vähän enempi pyörää niin näkee niinkus KOKONAISUUDEN...
smile_org.gif
...ja kerrohan perstuntuma. Ensi kesänä pitäisi taas lähteä turskamaahan, tuollainen tekisi taipaleesta varmaan vieläkin mu-Kawamman
sport05.gif
062802moto_prv.gif

Mitä maksaa, vielä ehtisi tilata ennen kesää
idea3.gif
nythän noi jakkarat ei maksa juuri mitään...

tarjous päällä !

Heitetään nyt tännekin että jos joku tarttee crossitankoo niin multa löytyy uusi ja edullinen pehmusteen kanssa
biggrin.gif
Renthal on merkki ja tyyppi Carmichael/Windham. Hintaa 50€+pk:t.

Back