Juu siis niitähän on useita "nimikko"-tankoja. Kannattaa melkeen koitella ja fiilistellä ihan sillai ilmassa niitä eritankoja. yks tykkää toisesta ja toinen toisesta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea sanoa mistä sie tykkäät... Mulla oli ensin sellainen Louisilta tilattu alumiininen suberbike-tanko, joka oli 4cm kapeampi, vähän suorempi ja matalampi kuin tämä nykyinen perus-renthal krossistonga.Heitetäämpä tällainen kysymys:
Renthalin tangon ajattelin omaani laittaa mutta eikös niissäkin löydy ties minkälaista mallia? Mitäs suosittelisitte, mikä kannattaisi laittaa?
Itse olen ajatellut vaihtaa myös nuo raiserit..Mistäs noita voi ostaa/tilata?
Mulla on nyt kiinni tosiaan joku "street racing" vai mikä lie stonga. Hiukan muodokkaampi kuin krossistonga, halusinki hiukan kapeampaa tankoa ja ehkä hiukan enemmän radalle/kadulle sopivaa. Tavan motocross-stonga kun on kovin suora.Itseltäni löytyy myös Lucas Superbike:n tanko. Ostin sen tosin AmbiBike:lta.
Itse olen ajatellut vaihtaa myös nuo raiserit..Mistäs noita voi ostaa/tilata?![]()
Mistä te nyt puhutteItse olen ajatellut vaihtaa myös nuo raiserit..Mistäs noita voi ostaa/tilata?![]()
Kyllä mä sen tajusin että riserit eli raiserit (kontekstissa stonga) mutta en mä tuolta webbisivulta mitään muita raisereita löytänyt kuin jalkatappien 'raiserit'.![]()
![]()
Riser, Suomennettuna raiserit![]()
14 piikkine eturatas, nyt käyn itseni kanssa taistelua siitä jätänkö 45 (14/45) piikkisen taakse vai laitanko 14/43Uuuuuups!
Onko kellään mitään uutta?
nythän noi jakkarat ei maksa juuri mitään......ja kerrohan perstuntuma. Ensi kesänä pitäisi taas lähteä turskamaahan, tuollainen tekisi taipaleesta varmaan vieläkin mu-KawammanIhan vängän näkönen, jos tykkää.. koitas laittaa viel yks sellanen kuva mis näkyy vähän enempi pyörää niin näkee niinkus KOKONAISUUDEN...![]()
![]()
![]()
Mitä maksaa, vielä ehtisi tilata ennen kesää![]()
No katos! Samanlaiset maalaukset mullakin on tulossa, mutta kokomustana...