Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.storm-motor.fi/105%20Aanenvaimentimet.htmKomee on!
Mistä taioit noi kaatumatatit? Entä ootko penkittänyt pc:n ja sliparin kanssa?
Joku vois vihjasta mistä sais tilattua Leon high mountin...ja vaatiko säätöjä?
itseäkin kiinnostas saako mistään sopivia rattaita vai joutuu sorvaamaanOnko kukaan vielä koittanut meneekö 15-46 rattaat vakioketjuille? Ja jos joku vielä kertoisi mistä tollasen rattaan saisi hommattua Suomesta.![]()
Mulla oli 15/45 ja aika perkeleen tiukalle meni alkup.ketjut.itseäkin kiinnostas saako mistään sopivia rattaita vai joutuu sorvaamaanOnko kukaan vielä koittanut meneekö 15-46 rattaat vakioketjuille? Ja jos joku vielä kertoisi mistä tollasen rattaan saisi hommattua Suomesta.![]()
![]()
nyt on z1000 maski suihkittu punaseks ja kuvia laitan lähipäivinä lähes valmiista zetasta![]()
vielä puuttuu ductail,peilit ja tatit pitäs tehdä kans![]()
Mistä löysit eteen 14-piikkisen? Olen yritänyt etsiä mutta turhaan... Ja 46 takarataskin kelpaisi jos jostain löytyisi.Mulla oli 15/45 ja aika perkeleen tiukalle meni alkup.ketjut.
Nyt toivottavasti hiuka helppaa kun tulee 14 piikkinen eturatas, sitten on ainakin kunnon down gearing -setti paikoillaan.
Tuolta löyty:Mistä löysit eteen 14-piikkisen? Olen yritänyt etsiä mutta turhaan... Ja 46 takarataskin kelpaisi jos jostain löytyisi.Mulla oli 15/45 ja aika perkeleen tiukalle meni alkup.ketjut.
Nyt toivottavasti hiuka helppaa kun tulee 14 piikkinen eturatas, sitten on ainakin kunnon down gearing -setti paikoillaan.
Ja siis valmiita rattaita etsin, sorvaushommat ei oikein ole hanskassa...
112Moni "linkkinen" tuo originaali ketju oikein on? 112? 120?
Näyttää "vähän" tonniselta.
Seeprat on hirveet.. ja vielä matkustajan penkissäkin