Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KERRO HETI MISTÄ :::::::::::::::Tulipahan tilattua itsekin noi "tehovermeet".![]()
Paljonko tuli maksamaan pciiiusb+k&n?
Itse sain reilul 300 e:lla molemmat.![]()
Taidan itse antaa ammattilaisten asentaa/ajaa käppyrät kohdalleen!
350€+59€=409€Tulipahan tilattua itsekin noi "tehovermeet".![]()
Paljonko tuli maksamaan pciiiusb+k&n?
Itse sain reilul 300 e:lla molemmat.![]()
Taidan itse antaa ammattilaisten asentaa/ajaa käppyrät kohdalleen!
kaswaa millä ?! Putkella + PC ... hmmm weikkaanpa jotta tuollanen 5-7 hv on maksimi... Z750 seen ja niin eihän tuo PC mitään tehoja tuo....Jenkeistä tilasin! Näyttihän tuolla valmistajan sivuilla olevan noita valmiita ohjelmia imuroitavaksi. Vieläpä omalle Leon putkellekin ajettuna. Kertokaapa joku tietävä et kuis paljon noi tehot saattas kasvaa noin? Olisko joku 10-15hv. realistinen?
Em mä vaan tiedä!!!![]()
Kyllä se PC IMO niitä hummia juurikin tuo. Sillä että laittaa sliparin ja filssun saadan vähän lisää tehoa ja seokset sekaisin. Toi PC vetää ne sitten optimaalisiksi.kaswaa millä ?! Putkella + PC ... hmmm weikkaanpa jotta tuollanen 5-7 hv on maksimi... Z750 seen ja niin eihän tuo PC mitään tehoja tuo....Jenkeistä tilasin! Näyttihän tuolla valmistajan sivuilla olevan noita valmiita ohjelmia imuroitavaksi. Vieläpä omalle Leon putkellekin ajettuna. Kertokaapa joku tietävä et kuis paljon noi tehot saattas kasvaa noin? Olisko joku 10-15hv. realistinen?
Em mä vaan tiedä!!!![]()
stormilta hain, oli pikkisen tyyris, mutta hyvä.mistäs ootte nuita rekisterikilven telineitä tilannu?
Paikallisesta metallipuljusta tilasin 3mm alumiinista kaksi taiteltua palasta.mistäs ootte nuita rekisterikilven telineitä tilannu?
No jo on teillä ollu jotain outoa sitten..mulla toimi kyllä ihan loistavasti, ennen kun otin pois kokonaan. sitten poliisisetä pakotti laittaa sen takasin, ja taas edelleen toimi ihan loistavasti..En kyllä suosittele tuota Stormin kilpitelinettä! Oli kyl aivan sika kallis, ja alumiinistä kun oli, niin vipatti ajossa kauheesti.
Lisäksi yletty sen verta alas et keuliessa taipui takapyörää vasten, joten Kilpi on hiukka kärsineen näköinen. Sai siitä sentään hyvän mallin et sai uuden paremman tehtyä.
hallo we also dispatch after finnland to 5 kgs 27 eurojees, katselin täältä noita telineitä..sieltä kun ois saanu pleksit sun muut samalla..mutta tilausvaiheessa kun koittaa valita maksutavan, ei ole mitään vaihtoehtoja.Ilmeisesti nuo ei tuo ulkomaille?![]()