• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 talven projektit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nojuu, tänään saapui sitten viimeinkin voimakomentaja ja ilmansuodin... viikonloppuna asentaa
thumbs-up.gif

Tulipahan tilattua itsekin noi "tehovermeet".
062802moto_prv.gif

Paljonko tuli maksamaan pciiiusb+k&n?
Itse sain reilul 300 e:lla molemmat.
wink.gif

Taidan itse antaa ammattilaisten asentaa/ajaa käppyrät kohdalleen!

Tulipahan tilattua itsekin noi "tehovermeet".
062802moto_prv.gif

Paljonko tuli maksamaan pciiiusb+k&n?
Itse sain reilul 300 e:lla molemmat.
wink.gif

Taidan itse antaa ammattilaisten asentaa/ajaa käppyrät kohdalleen!
350€+59€=409€

Takakannessa on "Ferracci Racing Products" tarra, joka kertoo siitä, että PCIII on jo säädätetty g&g+k&n:lle. Eli itselleni jää pelkkä asentaminen
smile_org.gif

Tuo lisä -portti kaipaa selkeästi Quick Shifteriä
wink.gif

Doddih, nyt on molemmat asennettu...Käytin vähän pihassa ja on pakko sanoa, että pyörä kävi oikeasti hyvin/paremmin kuin ennen.
thumbs-up.gif
Käy tasaisesti, ei nyi. Tehoista ei voi sanoa oikein vielä mitään, mutta eiköhän sitäkin sinne lisää tullut.
062802jumpie_prv.gif

Kaikennäköistä lisä hilpettä tulossa vielä ens kuun aikana..
wink.gif

062802moto_prv.gif

Jenkeistä tilasin! Näyttihän tuolla valmistajan sivuilla olevan noita valmiita ohjelmia imuroitavaksi. Vieläpä omalle Leon putkellekin ajettuna. Kertokaapa joku tietävä et kuis paljon noi tehot saattas kasvaa noin? Olisko joku 10-15hv. realistinen?
Em mä vaan tiedä!!!
nixweiss.gif

Jenkeistä tilasin! Näyttihän tuolla valmistajan sivuilla olevan noita valmiita ohjelmia imuroitavaksi. Vieläpä omalle Leon putkellekin ajettuna. Kertokaapa joku tietävä et kuis paljon noi tehot saattas kasvaa noin? Olisko joku 10-15hv. realistinen?
Em mä vaan tiedä!!!
nixweiss.gif
kaswaa millä ?! Putkella + PC ... hmmm weikkaanpa jotta tuollanen 5-7 hv on maksimi... Z750 seen ja niin eihän tuo PC mitään tehoja tuo....

Em mä vaan tiedä!!!
nixweiss.gif
kaswaa millä ?! Putkella + PC ... hmmm weikkaanpa jotta tuollanen 5-7 hv on maksimi... Z750 seen  ja niin eihän tuo PC mitään tehoja tuo....
Kyllä se PC IMO niitä hummia juurikin tuo. Sillä että laittaa sliparin ja filssun saadan vähän lisää tehoa ja seokset sekaisin. Toi PC vetää ne sitten optimaalisiksi.

uutta mitä on saatu aikaan
koko jalka pidikkeet kiillotettu
Z1000 täydellinen maski
vilkut undertrayssa

tulossa
kilpiteline renkaan eteen alumiinista
huggeriin punanen maalipinta

joten pikku zeta alkaa muistuttamaan pikkuhiljaa isoveljeä
biggrin.gif

En kyllä suosittele tuota Stormin kilpitelinettä! Oli kyl aivan sika kallis, ja alumiinistä kun oli, niin vipatti ajossa kauheesti.
Lisäksi yletty sen verta alas et keuliessa taipui takapyörää vasten, joten Kilpi on hiukka kärsineen näköinen. Sai siitä sentään hyvän mallin et sai uuden paremman tehtyä.

Juu en minäkään suosittele tuota STORMIN kilpitelinettä. Tilasin itse kesällä samanlaisen ja totesin että on tosi hutera en ajanu metriäkään vaan lähetin samantien koko kapistuksen takas.
033102ass_1_prv.gif

edittiä: niin kyseessähän oli PYRAMIDIN microplate mallinen kilpiteline jonka stormilta tilasin.

En kyllä suosittele tuota Stormin kilpitelinettä! Oli kyl aivan sika kallis, ja alumiinistä kun oli, niin vipatti ajossa kauheesti.
Lisäksi yletty sen verta alas et keuliessa taipui takapyörää vasten, joten Kilpi on hiukka kärsineen näköinen. Sai siitä sentään hyvän mallin et sai uuden paremman tehtyä.
No jo on teillä ollu jotain outoa sitten..mulla toimi kyllä ihan loistavasti, ennen kun otin pois kokonaan. sitten poliisisetä pakotti laittaa sen takasin, ja taas edelleen toimi ihan loistavasti..
Ettei ois ollu jossain muualla vika
wink.gif

Mulla on myös kilpiteline Stormilta, ja hyvin on pysynyt kasassa,
kestänyt ajoa jopa yli 200km/h mittarivauhdeilla. ;) Kyllähän se
maksoi, mutta toisaalta mikä v***u tässä harrastuksessa ei???

Eli jos ei taito riitä vääntämään itse ja raha polttaa taskussa niin
tuo toimii ihan mainiosti.

jees, katselin täältä noita telineitä..sieltä kun ois saanu pleksit sun muut samalla..mutta tilausvaiheessa kun koittaa valita maksutavan, ei ole mitään vaihtoehtoja.
nixweiss.gif
Ilmeisesti nuo ei tuo ulkomaille?

Lauttasaaren BW:stä ainaki viimekesänä sai kunnon telineitä, ei vipata eikä vapata. Keuliessa... en oo koskaan keulinu, ku vahingossa
blush.gif

Nyt on sitten vanteet kihuteltu ja vahattu. tuolla linkissä on yksi kuva irtonaisesta takavanteesta yhen vahauksen jälkeen..
Ja jos joku sanoo että kolmessa tunnissa menee toi urakka vielä kerran ni sit tulee jollekki syntax erroria ohimoon
biggrin.gif

Back