HEH....Oliko millanen operaatio? Ite en moiseen jaksanu ku ei sillä nitromorsella lähteny.Ja jos joku sanoo että kolmessa tunnissa menee toi urakka vielä kerran ni sit tulee jollekki syntax erroria ohimoon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HEH....Oliko millanen operaatio? Ite en moiseen jaksanu ku ei sillä nitromorsella lähteny.Ja jos joku sanoo että kolmessa tunnissa menee toi urakka vielä kerran ni sit tulee jollekki syntax erroria ohimoon![]()
aijjaaApexi lupas duunata 15 €kellä noi wanteet ,,, wai miten se oli... niin juu kohtuu korvausta wastaan ......HEH....Oliko millanen operaatio? Ite en moiseen jaksanu ku ei sillä nitromorsella lähteny.Ja jos joku sanoo että kolmessa tunnissa menee toi urakka vielä kerran ni sit tulee jollekki syntax erroria ohimoon
laittakaas sille maili tulwaa ja puuhaa luppoajaksi![]()
![]()
Muutaman käsittelyn tein sillä nitromorsella, sitten loput kihuttelin vesipaperilla poies..ei ollu ihan niin kova homma ku ootin. se aine varmaan vähän pehmenti sitä maalia..ja kyllä se sitä aika ison osan kiehutti pois..HEH....Oliko millanen operaatio? Ite en moiseen jaksanu ku ei sillä nitromorsella lähteny.
yleensä lakka pilaa kiillon joten suosittelen laittamaan vahan pintaanMietin tos itekin vanteiden kiillotusta ja tuli semmonen juttu mieleen et tarviiks niihin kiillotuksen jälkeen heittää joku lakka kerros. Et lähteeks toi alumiini hapettuu aikaa myöten?
Juu ehottomasti vahaa pintaan. Ja joka pesun jälkeen kannattaa vahata jotta pysyy hyvänä..yleensä lakka pilaa kiillon joten suosittelen laittamaan vahan pintaanMietin tos itekin vanteiden kiillotusta ja tuli semmonen juttu mieleen et tarviiks niihin kiillotuksen jälkeen heittää joku lakka kerros. Et lähteeks toi alumiini hapettuu aikaa myöten?![]()
ja itse kiilotin vanteet kun ne oli kiinni pyörässä+kumit päällä![]()
juu uloimman kantin kiillotan kun vaihdan uudet nakit alleJuu ehottomasti vahaa pintaan. Ja joka pesun jälkeen kannattaa vahata jotta pysyy hyvänä..yleensä lakka pilaa kiillon joten suosittelen laittamaan vahan pintaanMietin tos itekin vanteiden kiillotusta ja tuli semmonen juttu mieleen et tarviiks niihin kiillotuksen jälkeen heittää joku lakka kerros. Et lähteeks toi alumiini hapettuu aikaa myöten?![]()
ja itse kiilotin vanteet kun ne oli kiinni pyörässä+kumit päällä![]()
Juu nyt vasta kiinnitin huomion noihin apen vanteisiin, sullahan on jääny toi uloin pyöree kantti siis kokonaan hiomatta![]()
hienoNyt ois sitten pyörä kiillotusta ja vahaa vailla kesän rientoihin..ja sitä kesää tietenkin.kai... kuvia linkistä
<span style='font-size:13pt;line-height:100%'>KOLMESSA TUNNISSA TEIN SORVILLA</span>Nyt on sitten vanteet kihuteltu ja vahattu. tuolla linkissä on yksi kuva irtonaisesta takavanteesta yhen vahauksen jälkeen..
Ja jos joku sanoo että kolmessa tunnissa menee toi urakka vielä kerran ni sit tulee jollekki syntax erroria ohimoon![]()
Toi yläputki sopii julmetun hyvin zetaan.. Messuilla tuli taas huomattua miten hienosti muotoiltu pyörä se on.. Vielä kun oikeet etupumput laittaisivat niin vois harkita jopa ostoa.. jos kilvettömään joskus kyykyn vaihtaa..Nyt ois sitten pyörä kiillotusta ja vahaa vailla kesän rientoihin..ja sitä kesää tietenkin.kai... kuvia linkistä
eipä niitä oo pakko pois ottaa mutta näyttää hienommaltaSanokaas, Jukkapoika, Apexi tai joku muu tietävä, pitääkö takajalkatapit poistaa kun laittaa high-leve piipun?
Näytti mivv ainakin mainostavan ettei...
Leo:lla ainakin tulee holkit jotka laittamalla jalkatapit saa säilytettyä, ne siirtää sitä jalkatappia jonkinverran ulospäin.Sanokaas, Jukkapoika, Apexi tai joku muu tietävä, pitääkö takajalkatapit poistaa kun laittaa high-leve piipun?
Näytti mivv ainakin mainostavan ettei...
Toi onki tollasta uusavuttomien settiä..kaiken maailman koneilla kihutetaan. KÄDEN JÄLKI KUNNIAAN!!!<span style='font-size:13pt;line-height:100%'>KOLMESSA TUNNISSA TEIN SORVILLA</span>
![]()
Ne o sellasil omilla kierteillä. Ei sovi mihinkään krossistongaan siis.Onkos tuossa orginaalitangossa noi tankopainot miten kiinni??? Eli sopiiko muihin tankoihin?
mistä hommasit ja merkki?Ne o sellasil omilla kierteillä. Ei sovi mihinkään krossistongaan siis.Onkos tuossa orginaalitangossa noi tankopainot miten kiinni??? Eli sopiiko muihin tankoihin?
Tänään juuri olin muute laittaas uudet sarvet kii tossumopoo. Tuli aika kiva. Otin siis viime keväänä asentamani crossistongan veke ja laitoin uuden street racing -henkisen tangon kii.
Tuli aika bårnå mun mielestä ja muutama pikku detaili on nyt paremmin kohdillaan (kuten se että porasin ne kahvojen reiät oikeisiin kohtiin ni nyt pysyy kaasukahva ja vilkkukytkin kunnolla paikoillaan eikä liiku![]()
zetan uus tanko
Alkuunsa oli mulle iha kauhee shokki toi zeta noitten sarvien kanssa, ku toi crossistonga oli nii suora ja kaikkee. Mut sit ku hiuka silmä ja mieli tottui niin alkoi kyl toimimaan mulle. Ajoasento on tosi hyvä ja jotenkin tuntuu et nyt on 'se' tatsi pyöräänmistä hommasit ja merkki?Ne o sellasil omilla kierteillä. Ei sovi mihinkään krossistongaan siis.Onkos tuossa orginaalitangossa noi tankopainot miten kiinni??? Eli sopiiko muihin tankoihin?
Tänään juuri olin muute laittaas uudet sarvet kii tossumopoo. Tuli aika kiva. Otin siis viime keväänä asentamani crossistongan veke ja laitoin uuden street racing -henkisen tangon kii.
Tuli aika bårnå mun mielestä ja muutama pikku detaili on nyt paremmin kohdillaan (kuten se että porasin ne kahvojen reiät oikeisiin kohtiin ni nyt pysyy kaasukahva ja vilkkukytkin kunnolla paikoillaan eikä liiku![]()
zetan uus tanko
tosi hienon näkönen![]()