• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 talven projektit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja jos joku sanoo että kolmessa tunnissa menee toi urakka vielä kerran ni sit tulee jollekki syntax erroria ohimoon  
biggrin.gif
HEH....Oliko millanen operaatio? Ite en moiseen jaksanu ku ei sillä nitromorsella lähteny.

Ja jos joku sanoo että kolmessa tunnissa menee toi urakka vielä kerran ni sit tulee jollekki syntax erroria ohimoon  
biggrin.gif
HEH....Oliko millanen operaatio? Ite en moiseen jaksanu ku ei sillä nitromorsella lähteny.
Apexi lupas duunata 15 €kellä  noi wanteet ,,, wai miten se oli... niin juu kohtuu korvausta wastaan ......  
062802jumpie_prv.gif
laittakaas sille maili tulwaa ja puuhaa luppoajaksi
biggrin.gif
aijjaa
biggrin.gif

en kyllä usko että ei lähde nitromorssilla sä vaan unohdit pikku jutun...
tounge.gif

Muutaman käsittelyn tein sillä nitromorsella, sitten loput kihuttelin vesipaperilla poies..ei ollu ihan niin kova homma ku ootin. se aine varmaan vähän pehmenti sitä maalia..ja kyllä se sitä aika ison osan kiehutti pois..
Lopuks vähän karkeeta ja hienompaa hiomatahnaa ja sit pari vahausta. On ainakin mulle ihan tarpeeks "kiiltävät"...
Ja pikkasen oli kyllä sormet hellänä ja kynnet omituisen muotoset...
tounge.gif

Niin ja sen verran vielä piti etidoida jotta ne vanteet kannattaa ihan suosiolla ottaa kumeilta, käy huomattavasti helpommin ku riisuu niistä kaikki tilkkeet poies..

Mietin tos itekin vanteiden kiillotusta ja tuli semmonen juttu mieleen et tarviiks niihin kiillotuksen jälkeen heittää joku lakka kerros. Et lähteeks toi alumiini hapettuu aikaa myöten?

Mietin tos itekin vanteiden kiillotusta ja tuli semmonen juttu mieleen et tarviiks niihin kiillotuksen jälkeen heittää joku lakka kerros. Et lähteeks toi alumiini hapettuu aikaa myöten?
yleensä lakka pilaa kiillon joten suosittelen laittamaan vahan pintaan
wink.gif

ja itse kiilotin vanteet kun ne oli kiinni pyörässä+kumit päällä
biggrin.gif

wink.gif

biggrin.gif
Juu ehottomasti vahaa pintaan. Ja joka pesun jälkeen kannattaa vahata jotta pysyy hyvänä..

Juu nyt vasta kiinnitin huomion noihin apen vanteisiin, sullahan on jääny toi uloin pyöree kantti siis kokonaan hiomatta
omg.gif

wink.gif

biggrin.gif
Juu ehottomasti vahaa pintaan. Ja joka pesun jälkeen kannattaa vahata jotta pysyy hyvänä..

Juu nyt vasta kiinnitin huomion noihin apen vanteisiin, sullahan on jääny toi uloin pyöree kantti siis kokonaan hiomatta  
omg.gif
juu uloimman kantin kiillotan kun vaihdan uudet nakit alle
tounge.gif

laiska mikä laiska hohhoijjaa
biggrin.gif

Nyt ois sitten pyörä kiillotusta ja vahaa vailla kesän rientoihin..ja sitä kesää tietenkin.kai... kuvia linkistä

Sanokaas, Jukkapoika, Apexi tai joku muu tietävä, pitääkö takajalkatapit poistaa kun laittaa high-leve piipun?
Näytti mivv ainakin mainostavan ettei...

Ainaki leovincen hipipen mukana tulee välipalikat takajalkatapeille.. tuossa omas 10r tein välipalat myöskin toiselle puole.. tuovat tapit pois katteiden alta ja suojaa takakatetta jos pyörä liukuu asvaltilla

Sanokaas, Jukkapoika, Apexi tai joku muu tietävä, pitääkö takajalkatapit poistaa kun laittaa high-leve piipun?
Näytti mivv ainakin mainostavan ettei...
Leo:lla ainakin tulee holkit jotka laittamalla jalkatapit saa säilytettyä, ne siirtää sitä jalkatappia jonkinverran ulospäin.

Itse jätin takatapit pois. Tossa kuvassa näkyy se kiinnitys ja erottuu muuten ne pultitkin jotka tulee siihen jalkatapin kiinnikkeisiin:
Z750 hi-pipe

Onkos tuossa orginaalitangossa noi tankopainot miten kiinni??? Eli sopiiko muihin tankoihin?
Ne o sellasil omilla kierteillä. Ei sovi mihinkään krossistongaan siis.

Tänään juuri olin muute laittaas uudet sarvet kii tossumopoo. Tuli aika kiva. Otin siis viime keväänä asentamani crossistongan veke ja laitoin uuden street racing -henkisen tangon kii.

Tuli aika bårnå mun mielestä ja muutama pikku detaili on nyt paremmin kohdillaan (kuten se että porasin ne kahvojen reiät oikeisiin kohtiin ni nyt pysyy kaasukahva ja vilkkukytkin kunnolla paikoillaan eikä liiku
tounge.gif

zetan uus tanko

Onkos tuossa orginaalitangossa noi tankopainot miten kiinni??? Eli sopiiko muihin tankoihin?

Tänään juuri olin muute laittaas uudet sarvet kii tossumopoo. Tuli aika kiva. Otin siis viime keväänä asentamani crossistongan veke ja laitoin uuden street racing -henkisen tangon kii.

Tuli aika bårnå mun mielestä ja muutama pikku detaili on nyt paremmin kohdillaan (kuten se että porasin ne kahvojen reiät oikeisiin kohtiin ni nyt pysyy kaasukahva ja vilkkukytkin kunnolla paikoillaan eikä liiku  
tounge.gif

zetan uus tanko
mistä hommasit ja merkki?
tosi hienon näkönen
062802jumpie_prv.gif

tounge.gif

zetan uus tanko
mistä hommasit ja merkki?
tosi hienon näkönen
062802jumpie_prv.gif
Alkuunsa oli mulle iha kauhee shokki toi zeta noitten sarvien kanssa, ku toi crossistonga oli nii suora ja kaikkee. Mut sit ku hiuka silmä ja mieli tottui niin alkoi kyl toimimaan mulle. Ajoasento on tosi hyvä ja jotenkin tuntuu et nyt on 'se' tatsi pyörään  
smile_org.gif

Allright noita myy. (edit: merkki tais olla joku street race tms.)

Back