Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miulla on Dicen halpis stonga vaihdettu tänä keväänä. Ei muutoksia ilmanvastuksessa,ainakaan parempaan suuntaan, mutta paljon mukavampi ajettava! Ja kehunpa Michelinin Pilot Road kakkosetkin samaan syssyyn!Mites muute ketkä ootte krossi stongan viritelly kiinni. Onko siitä muuta hyötyä ku ulkonäkö ja leveämpi ajo asento. Vai onko tuulen vastus oikeesti pienempi kun on pini etunoja päällä. Minkä mallinen tangon pitäs olla et se on hyvä. Malleja on niin pirun monia...
JL-bikessa makso 274 eskoo12000km huolto lähestyy. Missäs porukka on pääkaupunkiseudulla zetojaan huoltanut ja onko kallis huolto?![]()
mulla vähän sama ettei tankilla pääse paljoo päälle 200km kylillä rällys ajossa ja itella bike wordin viisaat jätkät sano että lamba pitää poistaa kun asennetaan tollanen rusiku boksi koska laba korjaisi ruiskun asetuksen ennalleen missä ne on vakiona niin ei paljoo ruisku boksi auttaisi kun siinä pc3 on kartat sisällä mitkä pitäis olla oikein niin lambaa ei periaatteessa tarvitse olla mutta se on toinen homma onko sitä sillon uutena säädetty kunnolla vai pelkästään laitettu joku random kartta sisälle bensan kulutusta varmaan saisi laskettua toisella kartalla joka tiputtaa tehojaTaas tyhmä kysymys![]()
Tutkin tossa taas mopoa ja huomasin että eihän lambdan johto mee mihinkään?! Eikä siinä oo kyllä mitään liittimiä mihin se vois tullakkaan. Tähän pyörään on kyllä laitettu pc 3 ja säädetty penkissä. Liittyykö asia siihen?
Luulis että eihän tuo ruisku oikeen voi toimia kunnolla ilman sen tietoa.
Paljon ootte muuten pääsy tankillisella? Musta tuntuu että mun kulutus on kyllä aika reilua. Ei paljon yli 200km pääse.
itellä ei ole commanderia suunnittelin vanhaan peliin sitä ja kyselin hintaja samalla kysyin täytyykö hommaa lamba niin sain ton selityksen kun vanhassa z:ssa ei ole lambaa vakionaAijaa arvelinkin jotain tän suuntaista. On se penkissä ajettu ja dyno käppyrätkin löytyy. Toivon että kohillaan on. Onks sulla myös näin?
Nyt on viikko aikaa, kun on postilla kolautettu italiaanoa, mutta viesti varmaan hukkunut heidän suuren tilaus määrän alle. Pitää verhota otsikko uudelleen, jotta luulisi jutun koskevan uutta tilausta.Killerin kiinnityspulttiahan varten se reikä siinä on ja itsellä killeri oli putkessa paikoillaan ihan sairaan tiukassa. Ei mullakaan mitään tarroja tullu mukana, mutta en kyllä niitä kaipaakaan. Hyvä valinta ainakin minun mielestäni.killeri siihen kuuluu oma oli muistaakseni putkessa kiinni mutta tarkista viellä ettei oo putkrn sisällä =d ei omassakaan oo mitään merkkiä vain tarra tuli mukana mis luki sc projekt onkohan sun joku palautettu malli mistä on hävinny tarrat ja dp killeri laitappa s postia sinne sc-projektille et mis sun dp killeri onnyt on hommattu sc-projectin änkkäri, mutta kuka osaisi kertoa mikä on putken päässä sisäreunassa olevan reiän tarkoitus? hiukan kävi mielessä liittyykö DB-killeriin? paketissa ei ollut kyllä mitään killeriä, eikä sc-projectin merkkiä kyljessä tai paketissa, kuinka muilla?
kyllä mulla oli killeri kiinni putkessa kun se tuli ja tarrat paketin pohjalla vähän epäilen että toi sun on palautettu putki ja myyty uudelleen mutta unohtunut killeri ja tarrat ekalle ostajalleNyt on viikko aikaa, kun on postilla kolautettu italiaanoa, mutta viesti varmaan hukkunut heidän suuren tilaus määrän alle. Pitää verhota otsikko uudelleen, jotta luulisi jutun koskevan uutta tilausta.Killerin kiinnityspulttiahan varten se reikä siinä on ja itsellä killeri oli putkessa paikoillaan ihan sairaan tiukassa. Ei mullakaan mitään tarroja tullu mukana, mutta en kyllä niitä kaipaakaan. Hyvä valinta ainakin minun mielestäni.killeri siihen kuuluu oma oli muistaakseni putkessa kiinni mutta tarkista viellä ettei oo putkrn sisällä =d ei omassakaan oo mitään merkkiä vain tarra tuli mukana mis luki sc projekt onkohan sun joku palautettu malli mistä on hävinny tarrat ja dp killeri laitappa s postia sinne sc-projektille et mis sun dp killeri onnyt on hommattu sc-projectin änkkäri, mutta kuka osaisi kertoa mikä on putken päässä sisäreunassa olevan reiän tarkoitus? hiukan kävi mielessä liittyykö DB-killeriin? paketissa ei ollut kyllä mitään killeriä, eikä sc-projectin merkkiä kyljessä tai paketissa, kuinka muilla?
Toisaalta enemmän ääntä kuin tehoja tuli lähdettyä hakemaankin ja sitä ääntä on myös tullut.
Olikos muilla tullut siihen killeriin kiinnityspultti mukana?
Tarroillahan olisi voinut komistaa jonkun vaikka honda-miehen akrapoovitsia.
Minun ja pari muutakin zetaa jossa pc3 asennettu tekivät sitä että kun ajoi 130-140km/h joku 5 min niin rupes vilkuttaa vikakoodia ja varotusvaloa. Johtui just siitä että ecu ei saanu lambdalta oikeeta arvoa, vaikka lambdan liittimeen oli asennettu pc:n mukana tullut korvauspalikka. Vika korjaantui juurikin alkuperäisen lambdan takaisin asentamalla ja se ei sotke pc:n säätöjä, koska zetan ecu tarvii vain lambdan arvoa vain tasakaasulla ajettaessa ja silloin se ei sotke pc:tä.mulla vähän sama ettei tankilla pääse paljoo päälle 200km kylillä rällys ajossa ja itella bike wordin viisaat jätkät sano että lamba pitää poistaa kun asennetaan tollanen rusiku boksi koska laba korjaisi ruiskun asetuksen ennalleen missä ne on vakiona niin ei paljoo ruisku boksi auttaisi kun siinä pc3 on kartat sisällä mitkä pitäis olla oikein niin lambaa ei periaatteessa tarvitse olla mutta se on toinen homma onko sitä sillon uutena säädetty kunnolla vai pelkästään laitettu joku random kartta sisälle bensan kulutusta varmaan saisi laskettua toisella kartalla joka tiputtaa tehojaTaas tyhmä kysymys![]()
Tutkin tossa taas mopoa ja huomasin että eihän lambdan johto mee mihinkään?! Eikä siinä oo kyllä mitään liittimiä mihin se vois tullakkaan. Tähän pyörään on kyllä laitettu pc 3 ja säädetty penkissä. Liittyykö asia siihen?
Luulis että eihän tuo ruisku oikeen voi toimia kunnolla ilman sen tietoa.
Paljon ootte muuten pääsy tankillisella? Musta tuntuu että mun kulutus on kyllä aika reilua. Ei paljon yli 200km pääse.
Onko sulla pc pyörässä?mulla on luultavasti suomen ainoo tällä hetkellä hyvin sopii ainakin omaan 07 vuoden malliin äänistä ei tietoo kun tankki tuli vasta pajalta ja bensoja en ajatellu laittaa ennen maalausta tankkii mutta aika lyhyt änkkä ja suoraa putkea on niin kyl uskoisin että ääntä löytyy vanhassakin z:;tassa ol lyhennetty änkkä huonoilla villoilla oikeestaan puolet puuttu villoista niin ei se siltikään ollu liika äänekäs ei ainakaan omaan makuun ja aina sen db killerin saa laitettuu putkeenAjattelin ostaa tuollaisen SC-Projectin Short Oval sliparin. Onko jollain käytännön kokemusta kyseisestä tuotteesta? Siis onko hyvät äänet?
ite ainakin irrotin vaijerit servolta poism kaikista helpointa niin ja ei jää mihinkään roikkumaan vaijereitaOlette varmaankin asentaneet sliparin zetaanne joten kysymys kuuluupi, minne tungitte nuo pari piuhaa jotka tuleva tuoho vakiopönttöö kiinni ?
Neuvoja kaivaten ->![]()
EDIT: Selvisi sen verran että taitavat availla noita läppiä vaan tuolla vakiopöntössä jotta pysyvät melut mahassa ala kierroksillakin?
mulla ainakaan ei ole pc:tä mutta uskoin etttä toimii millä rtahansa sliparin kartalla laita vaikka s postia sinne vcommanderin valmistajalle mitä karttoja ne suosittelee paras jälki tulee kun vie penkkii säädettäväksiOnko sulla pc pyörässä?mulla on luultavasti suomen ainoo tällä hetkellä hyvin sopii ainakin omaan 07 vuoden malliin äänistä ei tietoo kun tankki tuli vasta pajalta ja bensoja en ajatellu laittaa ennen maalausta tankkii mutta aika lyhyt änkkä ja suoraa putkea on niin kyl uskoisin että ääntä löytyy vanhassakin z:;tassa ol lyhennetty änkkä huonoilla villoilla oikeestaan puolet puuttu villoista niin ei se siltikään ollu liika äänekäs ei ainakaan omaan makuun ja aina sen db killerin saa laitettuu putkeenAjattelin ostaa tuollaisen SC-Projectin Short Oval sliparin. Onko jollain käytännön kokemusta kyseisestä tuotteesta? Siis onko hyvät äänet?
Jos on niin minkä mapin laitoit tuolle projectin pöntölle?
Vai sääditkö ihan randomin?
Taas ei tiedä mitä uskois, tarviiko ottaa lambda anturi veke vai ei, tilatako siihe tuo O2 -kontrolleri (eliminaattori?) vai ei...plaah.
Eli tuosta vlle viestistä päätellen niin annetaan olla alkuperäinen lambda paikoillaa, eikä laiteta mitää korvaavia.
Näinkö siis homma etenee?![]()