Mulle väännetään huomenna vanteille just noi Misukan Pilot Road kakkoset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
komppaan tätä. kestää ja pitää.180/ pilot road 2 on ihan pätevä kiekko moiseen...Nyt kun alkaa olla taas uus ajokausi ihan hollilla, niin ajattelin tuossa huollon yhteydessä laittaa uuden takarenkaan.
Ei vain ole hajuakaan, mikä kiekko siihen kannattaisi laittaa ja mistä hommata.
Ehdotuksia?
ok kiitän vastauksesta ei oo tullu kerettyy täällä käytyy ja bensa määrä mennyt vähän arpomalla niin osottaako ne (liittimet) suoraan taaksepäin itellä tällä hetkellä ne osottaa sivulle vähän oon ihmetellu kun viel paljon bensaa mittarin mukaan ja kun tankkii pienellä määrällä tullu tankki melkeen täyteern mut täytyy kääntää se ympäri kun saa katsastettuu 25kw samalla repäsee ne kuristus osat poistaaksepäin, ja sitten sen pienen "ohjurin" läpimä oon säätänyt kaikki niin tiukalle kun saa ja uskaltaa aika kivireki on mut omaan mieleen on sellanen voi mutkapätkii päästellä rauhassa voisko joku käydä tallissa kattomassa miten päin se bensa mittari on tankissa kun niin huono muisti ei muista miten se oli siel =D eli sellanen neliö homma tankin pohjassa vasemmalla puolella siit lähtee 2 piuhaa niin mihin suuntaan ne lähtee teillä ?tuli mieleen, että ootteko säätänyt z 750 -07 alustan paluuvaimennusta ja jäykkyyttä?![]()
tonne reilusti rikki varmaan 2 tonni jo menossa =)Noni, tulipahan ajettua reilusti pyörällä tässä parin päivän aikana![]()
Meinaa sittä että tiistaina soittelemaan ja varaamaan tonnin huoltoa zetalle![]()
Kuinkas paljon muut on kurvaillut jo??itse siis rullasin ny 2 päivässä 520km..ei kauheasti mutta kuitenkin![]()
![]()
ei pyörää tässä, mutta muistaakseni sivulle lähti ja siitä taaksepäin. kun "fuel" alkaa vilkkuu, niin mulla menee n. 15 litraa.ok kiitän vastauksesta ei oo tullu kerettyy täällä käytyy ja bensa määrä mennyt vähän arpomalla niin osottaako ne (liittimet) suoraan taaksepäin itellä tällä hetkellä ne osottaa sivulle vähän oon ihmetellu kun viel paljon bensaa mittarin mukaan ja kun tankkii pienellä määrällä tullu tankki melkeen täyteern mut täytyy kääntää se ympäri kun saa katsastettuu 25kw samalla repäsee ne kuristus osat poistaaksepäin, ja sitten sen pienen "ohjurin" läpimä oon säätänyt kaikki niin tiukalle kun saa ja uskaltaa aika kivireki on mut omaan mieleen on sellanen voi mutkapätkii päästellä rauhassa voisko joku käydä tallissa kattomassa miten päin se bensa mittari on tankissa kun niin huono muisti ei muista miten se oli siel =D eli sellanen neliö homma tankin pohjassa vasemmalla puolella siit lähtee 2 piuhaa niin mihin suuntaan ne lähtee teillä ?tuli mieleen, että ootteko säätänyt z 750 -07 alustan paluuvaimennusta ja jäykkyyttä?![]()
eikö se ledi niinkun lyyti ajon estoon niin uskoin et sa ajonestolaite ohjaa sitä eli onko se sitten acun sisällä vai mitä jos ledi häiritsee piha vaan poikki niin loppuun senkin vilkkuminenLaitetaas sama tännekin kun tonne vanhempien Zetojen triidiin:
Ohjaako tuon led-valon (warning indicator light) vilkkumista mittariston omat aivot vai ecu?
edit: Oon kytkenyt siis -06 malliin -07 mallin mittariston ja toi ledi vilkuttelee nyt 0,3 sekunnin välein. Kelailen tässä et mistä lähtis selvittämään tuota ongelmaa. -07 Service Manuaalista on osunut silmään sen verran että noi vilkutukset vois johtua avaimien koodaamisesta. Mutta kun en tiedä varmaksi.
jos saa kysyä niin mitä meinasit sille releelle tehdä? viestistäsi voisi päätellä että jos kerta olet ledivilkut vaihtanut ja nyt ne sitten vilkkuu liian nopeastiko? jos on edellämainittu vika niin ei tarvii tehdä releelle mitään laitat vaan vilkun piuhan väliin vastuksen joka kuormittaa relettä sopivasti ja saat vilkut vilkkumaan normaalisti.voisko joku viisaampi selostaa mistä z750 -08 pyörässä on vilkkurele ja onko paha homma vaihtaa? eli ledivilkut oon vaihtanu. penkin alta löyty sellanen tiiviist pakattu piuha paketti mihin vilkun johdot meni ja homma näytti sen verran vittumaiselta että homma jäi siihen.
kiitti jo etukäteen
mä en jaksanut sen releen kanssa vääntää, mä laitoin jokaisen vilkun väliin vastuksen ja toimii hyvin. tilaakin on keulassa ja perässä mihin saa piuhat tungettuaJuu ledit vilkkuu liian nopeasti ja meinasin vaihtaa elektronisen releen koska sellasen ledien kanssa hommasin. mikäli toi releen vaihto on ihan mahoton ni tarviiko jokaselle vilkulle laittaa rinnalle vastus vai miten?
Juu ledit vilkkuu liian nopeasti ja meinasin vaihtaa elektronisen releen koska sellasen ledien kanssa hommasin. mikäli toi releen vaihto on ihan mahoton ni tarviiko jokaselle vilkulle laittaa rinnalle vastus vai miten?