• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 '07-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumppu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://shop.tecbike.de/Spiegel/Blinkerspiegel-Kawasaki-Z-750-1000-schwarz-LED-6885-86--11492.html

Aattelin kesällä pistää elämän risaseks ja lisäks vielä tommotteet peilit zetoriin  
062802moto_prv.gif

Noni, tulipahan ajettua reilusti pyörällä tässä parin päivän aikana
smile_org.gif

Meinaa sittä että tiistaina soittelemaan ja varaamaan tonnin huoltoa zetalle :P

Kuinkas paljon muut on kurvaillut jo??
smile_org.gif
itse siis rullasin ny 2 päivässä 520km..ei kauheasti mutta kuitenkin
smile_org.gif

tuli mieleen, että ootteko säätänyt z 750 -07 alustan paluuvaimennusta ja jäykkyyttä?
mä oon säätänyt kaikki niin tiukalle kun saa ja uskaltaa aika kivireki on mut omaan mieleen on sellanen voi mutkapätkii päästellä rauhassa       voisko joku käydä tallissa kattomassa miten päin se bensa mittari on tankissa kun niin huono muisti ei muista miten se oli siel =D   eli sellanen neliö homma tankin pohjassa vasemmalla puolella siit lähtee 2 piuhaa niin mihin suuntaan ne lähtee teillä ?  
withstupid.gif
taaksepäin, ja sitten sen pienen "ohjurin" läpi
ok kiitän vastauksesta ei oo tullu kerettyy täällä käytyy ja bensa määrä mennyt vähän arpomalla niin osottaako ne (liittimet) suoraan taaksepäin itellä tällä hetkellä ne osottaa sivulle vähän oon ihmetellu kun viel paljon bensaa mittarin mukaan ja kun tankkii pienellä määrällä tullu tankki melkeen täyteern mut täytyy kääntää se ympäri kun saa katsastettuu 25kw samalla repäsee ne kuristus osat pois

tuli mieleen, että ootteko säätänyt z 750 -07 alustan paluuvaimennusta ja jäykkyyttä?
mä oon säätänyt kaikki niin tiukalle kun saa ja uskaltaa aika kivireki on mut omaan mieleen on sellanen voi mutkapätkii päästellä rauhassa       voisko joku käydä tallissa kattomassa miten päin se bensa mittari on tankissa kun niin huono muisti ei muista miten se oli siel =D   eli sellanen neliö homma tankin pohjassa vasemmalla puolella siit lähtee 2 piuhaa niin mihin suuntaan ne lähtee teillä ?  
withstupid.gif
taaksepäin, ja sitten sen pienen "ohjurin" läpi
ok kiitän vastauksesta ei oo tullu kerettyy täällä käytyy ja bensa määrä mennyt vähän arpomalla    niin osottaako ne (liittimet) suoraan taaksepäin itellä tällä hetkellä ne osottaa sivulle vähän oon ihmetellu kun viel paljon bensaa mittarin mukaan ja kun tankkii pienellä määrällä tullu tankki melkeen täyteern mut täytyy kääntää se ympäri kun saa katsastettuu 25kw samalla repäsee ne kuristus osat pois
ei pyörää tässä, mutta muistaakseni sivulle lähti ja siitä taaksepäin. kun "fuel" alkaa vilkkuu, niin mulla menee n. 15 litraa.

Laitetaas sama tännekin kun tonne vanhempien Zetojen triidiin:

Ohjaako tuon led-valon (warning indicator light) vilkkumista mittariston omat aivot vai ecu?

edit: Oon kytkenyt siis -06 malliin -07 mallin mittariston ja toi ledi vilkuttelee nyt 0,3 sekunnin välein. Kelailen tässä et mistä lähtis selvittämään tuota ongelmaa. -07 Service Manuaalista on osunut silmään sen verran että noi vilkutukset vois johtua avaimien koodaamisesta. Mutta kun en tiedä varmaksi.

Laitetaas sama tännekin kun tonne vanhempien Zetojen triidiin:

Ohjaako tuon led-valon (warning indicator light) vilkkumista mittariston omat aivot vai ecu?

edit: Oon kytkenyt siis -06 malliin -07 mallin mittariston ja toi ledi vilkuttelee nyt 0,3 sekunnin välein. Kelailen tässä et mistä lähtis selvittämään tuota ongelmaa. -07 Service Manuaalista on osunut silmään sen verran että noi vilkutukset vois johtua avaimien koodaamisesta. Mutta kun en tiedä varmaksi.
eikö se ledi niinkun lyyti ajon estoon niin uskoin et sa ajonestolaite ohjaa sitä eli onko se sitten acun sisällä vai mitä jos ledi häiritsee piha vaan poikki niin loppuun senkin vilkkuminen

Selvis sen verran että vilkuttelu kaiketi johtuu siitä että ei saa yhteyttä nopeusanturille..

Piuhoja en ihan heti ala varotusvaloista katkomaan
biggrin.gif

Tuli sit käytettyä mopo 6000 huollossa ja samalla tommonen kevät huolto siihen kaupan päälle. Hintaa tällä huollolla piti olla noin 170-180€ mut jostain syystä löi mulle laskun kouraan joka oli kokonaiset 89€ no empä viitsinyt alkaa asiasta reklamoimaan vaikkakin pääsin puoleen hintaan.
biggrin.gif

näin btw... ...sattuuko oleen tänne kirjottelevia ihmisiä, kun treen lahdesjärven abcllä tänään ~ klo 19 aikaan yks vihree ja yks harmaa uudenmallinen zeta?
Ite mustalla yksilöllä liikenteessä...
Oli kyl hieno keli ajaa  
sport05.gif

voisko joku viisaampi selostaa mistä z750 -08 pyörässä on vilkkurele ja onko paha homma vaihtaa? eli ledivilkut oon vaihtanu. penkin alta löyty sellanen tiiviist pakattu piuha paketti mihin vilkun johdot meni ja homma näytti sen verran vittumaiselta että homma jäi siihen.

kiitti jo etukäteen

voisko joku viisaampi selostaa mistä z750 -08 pyörässä on vilkkurele ja onko paha homma vaihtaa? eli ledivilkut oon vaihtanu. penkin alta löyty sellanen tiiviist pakattu piuha paketti mihin vilkun johdot meni ja homma näytti sen verran vittumaiselta että homma jäi siihen.

kiitti jo etukäteen
jos saa kysyä niin mitä meinasit sille releelle tehdä? viestistäsi voisi päätellä että jos kerta olet ledivilkut vaihtanut ja nyt ne sitten vilkkuu liian nopeastiko? jos on edellämainittu vika niin ei tarvii tehdä releelle mitään laitat vaan vilkun piuhan väliin vastuksen joka kuormittaa relettä sopivasti ja saat vilkut vilkkumaan normaalisti.

Juu ledit vilkkuu liian nopeasti ja meinasin vaihtaa elektronisen releen koska sellasen ledien kanssa hommasin. mikäli toi releen vaihto on ihan mahoton ni tarviiko jokaselle vilkulle laittaa rinnalle vastus vai miten?

Juu ledit vilkkuu liian nopeasti ja meinasin vaihtaa elektronisen releen koska sellasen ledien kanssa hommasin. mikäli toi releen vaihto on ihan mahoton ni tarviiko jokaselle vilkulle laittaa rinnalle vastus vai miten?
mä en jaksanut sen releen kanssa vääntää, mä laitoin jokaisen vilkun väliin vastuksen ja toimii hyvin. tilaakin on keulassa ja perässä mihin saa piuhat tungettua
smile_org.gif

Back