• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yli 100tkm ajetut myytävät BMW.t?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minua on hämmästyttänyt jo pitempään ettei yli 100tkm ajettuja bemareita ole myytävänä. Nettimotossa on 639 BMW.tä myynnissä joista 53.lla on ajettu yli tuon. R GS 65 / 4.
Lähinnä olen seurannut noita R-mallin pyöriä. Esimerkiksi monet 2000-luvun GS.t ovat vain alle 80tkm ajettuja. Luulisi että noilla ajettasiin vähintään se 10tkm / vuosi.
Onko niin etteivät niiden omistajat halua luopua luottopyöristään:WAZAAP:

Viimeksi muokattu:
Itellä ollu 3 bemaria: 2005 K1200S 44000km kesti 5 vuotta, seuraava S1000RR noin 10500km ja aikaa meni 3 vuotta; nykyinen K1300S 2 vuotta ja 7500km mittarissa:paikallatuulee:
Tulee ehkä vielä pari tonnia, jos viitsii mökkireissun ajaa mopolla..

Kipa sanoi:
Onko niin etteivät niiden omistajat halua luopua luotto pyöristään:WAZAAP:
Näin se on.
Olen ajanut omalla R1100GS pyörälläni nyt 150.000 km kymmenessä vuodessa.
Mittarissa on yhteensä 190.000 km
Enkä vaihda. On se niin hieno pyörä ja toimii.
Pidän sen varmaan vielä 10 vuotta ja samat 150.000 km lisää.
Ja miksi edes vaihtaisin sittenkään.
Tuolla paljon ajettu samanlainen

Ne jotka ajaa paljon ja joilla on ollut sama luottopyörä jo vuosia nii ei ne niitä myy. Nehän on ajossa :D

Tuossa kun viime vuosina seuraillut tuttujen oman kerhon matkaporukoiden reissutouhuja Eurooppaan, on selkeä havainto ollut että ne ketkä mieluiten käyttävät rekkakuljetusta pyörän viemisessä Italiaan ym., tai ne jotka hanakimmin pistävät pyörän ja itsensä junaan Hampurissa matkalla alas Eurooppaa, ajavat useimmiten raskailla matkapyörillä kuten isot Bemarit, Hondan Pannari, Wingit, ym. Eipä niihin ainakaan silloin kilsoja kauheasti kerry.:orgmp2::orgmp2::)

Karza sanoi:
Tuossa kun viime vuosina seuraillut tuttujen oman kerhon matkaporukoiden reissutouhuja Eurooppaan, on selkeä havainto ollut että ne ketkä mieluiten käyttävät rekkakuljetusta pyörän viemisessä Italiaan ym., tai ne jotka hanakimmin pistävät pyörän ja itsensä junaan Hampurissa matkalla alas Eurooppaa, ajavat useimmiten raskailla matkapyörillä kuten isot Bemarit, Hondan Pannari, Wingit, ym. Eipä niihin ainakaan silloin kilsoja kauheasti kerry.:orgmp2::orgmp2::)

Taitaa olla sama porukka, jolla yksi pyörä ei kovin pitkään käsissä vanhene?

Jos sää rakennat vuosia ittelles sopivaa pyörää (valot, iskarit, kommunikaatio & audio, jalkatapit, vaihteensiirto jne...) + teet parit isot remontit ja korjaat lastentaudit, niin miksi ihmeessä haluaisit alkaa saman homman uuden pyörän kanssa.... Se oma (vaikka vanha) on niin tuttu ja toimiva.

C-A-D sanoi:
Ja miksiköhän kukaan haluaisi antaa ilmaiseksi hyvän pyörän veks?

Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa...

25 vuotta vanha vehje. Jos ei pussihousut olis kusseet omaan pesään, niin kelpais museoon. Mutta ei ihme, ettei näitä ole myynnissä, jos näillä vielä pitäis rikastua.

Viimeksi muokattu:
ts18056 sanoi:
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Jep. Alkuperäinen kysymys oli miksei noita ole myynnissä? Miksi kukaan antaisi hyvän pyörän melkein ilmaiseksi? Mieluumminhan tuon pitää vaikka kakkospyöränä.

C-A-D sanoi:
Mieluumminhan tuon pitää vaikka kakkospyöränä.

Jostain syystä vaan tämäkin myynnissä... Tilat loppu?

Ja miksei aloittajalle kelpaa alle 100000 ajettu pyörä? Kun ne maksaa paljon enemmän?

Viimeksi muokattu:
Itse tulin muutama viikko sitten tehneeksi kaupat R1100RT:stä (juu.. ei oo kessu) mittarilukemalla 113000. Kurkkiessani vertailuhintoja (vaihtokauppaa tehdessään haluaa sellaisiakin) totesin että nimenomaan noita reilummin ajeltujahan sielä on kaupan. Jotenkin jää aloittajan pointti nyt minulta ymmärtämättä. Pitikö olla niin, että ei ole paljon ajettuja oikeaan hintaan?

Outo kapine minulle tällainen BMW. Kaikenlaista meteliähän tuo pitää (paitsi putkesta ei kuule mitään ajellessaan) ja olisinkin utelias kuulemaan jonkun ehjäksi todetun boxerin kalinat. Itse syytän ruiskun läppiä ja ajelen tyytyväisenä, kunnes toisin todistetaan.

Muutenkin pitää ihmetellä (vaikka väärässä ketjussa tottakai) tuota kapineen runkoa. Miksei minulle ole jo vuosia sitten kerrottu, että roikale-sarjalaisen pitää ostaa BMW, eikä pelleillä 150-senttisten japanialaisten itseilleen kyhäämillä mankeilla? Tai että tuo ihmeellinen keulaviritys jättää tiessä olevat rypyt ja poterot kertakaikkiaan vaille minkäänlaista huomiota? Ihan kuin ajelisi tiehen maalattujen läiskien yli.

Kauan se kesti löytää omanlainen mopo.

wauwau sanoi:
....

Outo kapine minulle tällainen BMW. Kaikenlaista meteliähän tuo pitää (paitsi putkesta ei kuule mitään ajellessaan) ja olisinkin utelias kuulemaan jonkun ehjäksi todetun boxerin kalinat. Itse syytän ruiskun läppiä ja ajelen tyytyväisenä, kunnes toisin todistetaan.

...

Kauan se kesti löytää omanlainen mopo.

Heh.. Aina keväällä ensiajon ensimmäiset 15 km menee kuunnellessa kaikki kilijät, kolinat ja surinat.. Sitten se kuitenkin palaa mieleen että tämähän olikin bokseribemari ja ne äänet kuuluu asiaan :grin::grin::grin:

Loppukaudesta niitä ääniä ei enää kuulekkaan..

Back