Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloitetaanko polkupyöristäkin kukkahattu/vetomies-vääntö...Ja polkupyörä ei ole yhtään nopeampi, kuin mopo tai moottoripyörä keskustassa, jos noudatetaan liikennesääntöjä.
Polkupyörän nopeus perustuu ainoastaan kaikkien liikennesääntöjen rikkomiseen.
sanoi:Polkupyörän nopeus perustuu ainoastaan kaikkien liikennesääntöjen rikkomiseen.
Se on hyvä laji, tuo työmatkamoottoripyöräily. Vähentää v***tusta huomattavasti.sanoi:Työmatka-moottoripyöräilykuume kasvaa.
kuin suoraan meitsin sydämestäTöihin mennään Suutarilasta Kamppiin ja takaisin, joskus jouhevasti, joskus vähän tahmeasti. Kivaa on kuitenkin joka kerta. Vaikka sataisi.![]()
Osta Skootteri, niin pääset ruuhkissa muita väyliä kuin autoteitä, niin naapurinikin teki, ja saa ajaa tasaisemmin ja 2l/100km kulutuksella. 1000-1300 € vain tietty maksaa skootteri...Mä olen ydinkeskustassa töissä, ja ajattelin, että voisin silloin tällöin päräytellä töihin moottoripyörällä. On nimittäin yli viikko viime ajelustakun on niin vähän vapaa-aikaa.![]()
Työmatka prätkällä kestäisi alkuvalmisteluineen ehkä 45 minuuttia, ja vähintään sen pituinen mun työmatka on julkisillakin. Samalla saisi nauttia ihanasta harrastuksesta. Vai?
Millaisia kokemuksia teillä on ydinkeskustassa ajamisesta? Aika, ruuhkat, mukulakivet, autopaikat... (Mulla olisi mahdollisuus pysäköidä työpaikan sisäpihalle, mutta kiinnostaa silti kuulla muiden järjestelyistä senkin asian suhteen.)
Joo!Aloitetaanko polkupyöristäkin kukkahattu/vetomies-vääntö...
Onneks en joutunut ajamaan siellä, laivarannassa järjesteltiin pyöriä ja kamppeita ja minä istuin sitten kyydissä.Ja kalliossa ei oo mukulaa kun linjoilla, voi valita toisen reitin.no noiki risteykset sun muut on sellanen mihin tottuu, eikä siellä stadissa tarvii ajaa enempää ku on pakko. Aina sitä pääsee suorinta tietä ulos stadista ja taas on ihanaaJust viimereissulla sanoin tuttaville, et jos pitäs asua Kalliossa, myisin pyörän pois....
Mukulakivikatuja, ratikkakiskoja, tietöitä, hirveitä mäkiä, epäselviä risteyksiä....Ei saakeli.
Pyörä lähtis....![]()
Mee vaan sillä pyörällä töihin niin on työmatkakin huvia. Joutuisasti menee kun ei tarvii jonoissa seistä ja peilivisiirin takaa voi irvistellä kotteroissaan istuskeleville.
Huoh...Kai tuonne stadiinkin nyt pitäis vaan väkipakolla runnoa joku autottomuus läpi. Sinne kun joutuu syystä tai toisesta meneen, niin tietää jo samantien että päivä on pilalla. Sama sitten menetkö autolla tai Mp.llä. Liikaa ihmisiä liian tiiviissä läjässä = kasa p*skiaisia![]()
Sitä samaa minäkin toivon... tuolla Suomen anaalissa vuoden (364 päivää liikaa) asustaneena ja liikennöineenä, en suosittele kenellekkään. Julkisilla se vielä menee...Huoh...Kai tuonne stadiinkin nyt pitäis vaan väkipakolla runnoa joku autottomuus läpi. Sinne kun joutuu syystä tai toisesta meneen, niin tietää jo samantien että päivä on pilalla. Sama sitten menetkö autolla tai Mp.llä. Liikaa ihmisiä liian tiiviissä läjässä = kasa p*skiaisia![]()
Toivottavasti et joudu koskaan suurkaupunkiin ajopeleinesi.![]()
No hankalaa ei Suomessa ole ajaa missään. Enemmänkin kyse ehkä on siitä, missä menee se raja et on ylipäätään järkeä lähteä autoilemaan / mopoilemaan jonnekkin... Eli onko homma enää muuta ku hampaitten kiristelyä puoleen ja toiseen?
Kylläkai kaupungissa kätevämpi on puikkelehtia mopolla kuin autolla, se lienee selvää... Nautittavaa, ei mun mielestäni. Tietty jos mopoilu on jollekkin vain katseitten keräämistä tms. niin siihen hommaan ydinkeskustat lienee parasta mannaa?
Hehheh... Mä satun asumaan just nyt Kotkassa, mut en todellakaan ole kotkalainen... jotain vielä paljon "pahempaa". Eli pohojalaanen...No hankalaa ei Suomessa ole ajaa missään. Enemmänkin kyse ehkä on siitä, missä menee se raja et on ylipäätään järkeä lähteä autoilemaan / mopoilemaan jonnekkin... Eli onko homma enää muuta ku hampaitten kiristelyä puoleen ja toiseen?
Kylläkai kaupungissa kätevämpi on puikkelehtia mopolla kuin autolla, se lienee selvää... Nautittavaa, ei mun mielestäni. Tietty jos mopoilu on jollekkin vain katseitten keräämistä tms. niin siihen hommaan ydinkeskustat lienee parasta mannaa?Nuijanuijanuija
![]()
...mie olen siis tota noin niinku kotkast ja niinku miun mielestä stadista kun niinku puhutaan niin silloo tarkotetaan anaalia ja sitä mieltä mie olen ja mie olen siis Kotkasta![]()
Terveisiä Vantaalaistuneelta Haminalaiselta![]()
noniii nyt sua ei auta edes muuttaminen.Hehheh... Mä satun asumaan just nyt Kotkassa, mut en todellakaan ole kotkalainen... jotain vielä paljon "pahempaa". Eli pohojalaanen...No hankalaa ei Suomessa ole ajaa missään. Enemmänkin kyse ehkä on siitä, missä menee se raja et on ylipäätään järkeä lähteä autoilemaan / mopoilemaan jonnekkin... Eli onko homma enää muuta ku hampaitten kiristelyä puoleen ja toiseen?
Kylläkai kaupungissa kätevämpi on puikkelehtia mopolla kuin autolla, se lienee selvää... Nautittavaa, ei mun mielestäni. Tietty jos mopoilu on jollekkin vain katseitten keräämistä tms. niin siihen hommaan ydinkeskustat lienee parasta mannaa?Nuijanuijanuija
![]()
...mie olen siis tota noin niinku kotkast ja niinku miun mielestä stadista kun niinku puhutaan niin silloo tarkotetaan anaalia ja sitä mieltä mie olen ja mie olen siis Kotkasta![]()
Terveisiä Vantaalaistuneelta Haminalaiselta![]()
![]()
Toivon todella ettei "auta"... Kyllä ihmisen pitää juurensa muistaa. Muuten syntyy just näitä wannabee stadilaisia jotka pilaa kaikkien syntyperäistenkin stadilaisten maineen.noniii nyt sua ei auta edes muuttaminen.