Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei kellään mitään hajua?Paljonkohan mahtaisi kustantaa tampereella yamaha centerissä YZF 750R venttiilien säätö? Tai jos jollain kokemusta pienistäkin liikkeistä, joilla ei ole varaa menettää asiakkaitaan ja suht halvat hinnat niin saa ilmoitella.. opiskelijabudjetti![]()
Turun seudulla, eli meillä, eli minulla työaikaa 3h, jos otat katteet pois itse niin 2,5h. Jos joudutaan säätämään niin uuden palan hinnasta vähennämme hyvityksen pois otetuista paloista. Uskoisin että on sieltä edullisemmasta päästä. Tosin ko. laite on ollut myös henkilökohtaisena pyöränä monet vuodet.ei kellään mitään hajua?Paljonkohan mahtaisi kustantaa tampereella yamaha centerissä YZF 750R venttiilien säätö? Tai jos jollain kokemusta pienistäkin liikkeistä, joilla ei ole varaa menettää asiakkaitaan ja suht halvat hinnat niin saa ilmoitella.. opiskelijabudjetti![]()
![]()
samoin, hinnaksi jäi öljy 40€+suodatin 8€, valmistajan service-manuaalin(jonka käskyjä noudatin) latasin täältä löytyneestä linkistä, (takuu)leima kirjaan myyjäliikkeestä öljyt ja putsarin kun ostin sieltä...kyselin samalla huoltomieheltä, että onko läppärungon synkkaus/tarkistus todella tarpeen 1000km:n huollossa, niin totesi, ettei hän ainakaan ensihuollossa niitä tsekkaa, vaikka manuaali niin kehottaa. Kyseessä on siis R6 ja myyjä virallinen yamaha-diileriMinulla tuli maksamaan 1000km:n huolto n 25€ (tein itse). Ja saman hintainen oli 10000km:n huoltokin. Eikä ollut vaikea.