• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamahan huoltohinnoista kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spede1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
R6 -08 1000km huolto, 143e.

Työt 1,5h 90e, öljyt ja suodatin 48e, pientarvikelisä 5e.

Paikkana Motorman Oulussa.

Fjr:rän 40tkm huollon hinta Vantaan Star Cervicessä 800e. Musta aika suolainen hinta, kun katsoo huoltokirjasta, mitä se pitää sisällään, lähes pelkkiä tarkistuksia! Normaalia öljyjen,suodattimien, tulppien vaihtoa. letkujen tarkistuksia ym. Mun ymmärtääkseni venttiilikoppaakaan ei avata, ellei ole todella tarvetta siihen. On aika pitkä penni tuo lähes 5000 mummon markan hinta.....
mad.gif

Tänään hain mopon 10 000km huollosta.

Yamaha Center Vantaa , 207 euroa.

No , mikään ei oo ilmasta.

Palvelu pelasi erinomaisesti.

Kun varasin puhelimitse aikaa , niin ensin tarjos melkeen kolmen viikon päähän , eli yli mun 2vko loman. Mutta kun kerroin että kilsat on just tulossa tasan ja mun loma painaa päälle , eli tulis paljon ajelua , niin hetkisen kuului varauskirjan plarausta ja tarjos lomaviikon alkuun (tänään), että siihen saisi mahtumaan.

En voi kuin kehua
062802jumpie_prv.gif

Ajovarusteetkin sain jättää sinne huollon ajaksi. ( vein mopon jo eilen ja hain tänään )

Kyllä se öljynvaihto sit kummasti auttaa , nyt menee vaihteetkin paljon nätimmin päälle.

Ja eikun baanalle
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Laitetaas omista huolloista hintoja,R1-06
-1000km huolto,Kuvanmoottori palvelu Jyväskylä 119e(tehty -07 kevät)
-10000km huolto,Huolto kaksikko Jämsä 310,70e lisä töineen.Juoduttiin vaihtamaan lisä työnnä uusi ilman suodatin(37e) ja vaihtamaan jarru nesteet(8,91e) tehty kesä-08.Meinasin lentää perseelleen kun kuulin hinnan.Odotin noin 200e laskua,tosin tehtiinhän tuohon noita lisä hommatkin.

Vanhan pyörän huolto hintoja,R6-04
-1000km,Huolto kaksikko Jämsä 121e,tehty-04 kevät
-10000km,Kuvanmoottori palvelu Jyväskylä 240e,tehty syksy-04.

No tästä lähin kun tuo takuukin loppuu ensi keväänä,niin tehdään taas itse niin kuin ennenkin.

Yamaha R6 -05 10tkm huolto @ Yamaha Center Tampere

työ 3,3h 247,50e
öljy 2,6l 26,68e
öljynsuodatin 12,07e + jätemaksu 1,50e
öljypropun tiiviste 1,44e
pientarvikelisä 3,81e
----------------------------
Yhteensä 293,e

Paljonkohan mahtaisi kustantaa tampereella yamaha centerissä YZF 750R venttiilien säätö? Tai jos jollain kokemusta pienistäkin liikkeistä, joilla ei ole varaa menettää asiakkaitaan ja suht halvat hinnat niin saa ilmoitella.. opiskelijabudjetti
smile_org.gif

Paljonkohan mahtaisi kustantaa tampereella yamaha centerissä YZF 750R venttiilien säätö? Tai jos jollain kokemusta pienistäkin liikkeistä, joilla ei ole varaa menettää asiakkaitaan ja suht halvat hinnat niin saa ilmoitella.. opiskelijabudjetti
smile_org.gif
ei kellään mitään hajua?  
omg.gif
Turun seudulla, eli meillä, eli minulla työaikaa 3h, jos otat katteet pois itse niin 2,5h. Jos joudutaan säätämään niin uuden palan hinnasta vähennämme hyvityksen pois otetuista paloista. Uskoisin että on sieltä edullisemmasta päästä. Tosin ko. laite on ollut myös henkilökohtaisena pyöränä monet vuodet.

Lisäsin huoltohintojamme web-sivuillemme. Huoltohinnat ovat parhaimmillaankin olleet melkoisen sumussa.

Katselin topicin alusta asti hinnat ja näyttävät olevan melko linjassa. Hinnat sisältävät kaiken sen työn mitä ko. pyörämallin Manuaalin periodic maintenance chart sanoo. Yamahalla mm. R1 02-03 on melko edullinen huollettava 42tkm asti.

PowerBike Huollot

Yamaha x centeristä kyselin Thunderace 1000r huoltoa..
Niin Iso huolto Venat (-350€)
Etupään puslat yms (350€)
osineen töineen... arvio ....

Niin joku huiteli niistä kaasarin synkkailuista.. Kandee yleensä tehä kun Venttiilit säätää "tai tietää et ne muuten ajettavis säädöissä".
"Itellä mittarit"

Minulla tuli maksamaan 1000km:n huolto n 25€ (tein itse). Ja saman hintainen oli 10000km:n huoltokin. Eikä ollut vaikea.
samoin, hinnaksi jäi öljy 40€+suodatin 8€, valmistajan service-manuaalin(jonka käskyjä noudatin) latasin täältä löytyneestä linkistä, (takuu)leima kirjaan myyjäliikkeestä öljyt ja putsarin kun ostin sieltä...kyselin samalla huoltomieheltä, että onko läppärungon synkkaus/tarkistus todella tarpeen 1000km:n huollossa, niin totesi, ettei hän ainakaan ensihuollossa niitä tsekkaa, vaikka manuaali niin kehottaa. Kyseessä on siis R6 ja myyjä virallinen yamaha-diileri

Pyöränä R6 -04, mittarissa n. 15tkm. Kymppitonnin huolto tehty Stormilla Turussa. Syksyllä ajoin pyörän lämpimään ja nyt otin sen sieltä pois. Pitääkös nyt vaihdella öljyjä tjms keväthuoltoa tehdä?

Fz6s2 1tkm huolto Kuopion Yamaha-Center.

10w/50 4T-racing öljy 39,06€
öljypropuntiiviste 1,55€
öljyn suodatin 11,71€
työt 74,80€

Yhteensä = 127,12€
smile_org.gif

Alennusta tuli vain vähän!
sad_orig.gif

sport05.gif
Huolto oli hyvä pyörän ajettavuus parani.
sport05.gif

Yamaha XVS1300A 1000 km:n huolto MJL-Huollossa Helsingin Malmilla 125 e. (Lisäksi pesu 15 e ja vahaus 35 e.)

Vien tuonne pyöräni uudestaankin, kunhan sen aika on.

Back