Tais olla viimenen kerta kun merkkihuoltoon vien mp-vehkeitä. Edellisellä kerralla eri paikkakunnalla oli rikottu sähköliittimiä vianhaussa (kuukauden vianhaku palaneeseen sulakkeeseen...) ja puolet katteiden ruuveista oli löysällä. Nyt ketjunvaihtotyöhön ei sisältynyt ketjun kireyden laitto tai edes ketjuohjurien puhdistus. En tiedä oliko kiire vai unohtuiko vai mitä mutta jos ketjussa on melkein 10cm löysää ylösalas niin että se yltää lyömään takahaarukkaan niin näkeehän sen jo silmällä. Pakko oli käyttää huollossa kun uudehko pyörä ja muuton takia ei ole minkäänlaisia työtiloja ja -kaluja itsellä just nyt. Mietin nyt että pitääkö tuota purkaa ja tarkistaa kaikki uusiksi.