Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tossa kerran ajettua valon syttymisen jälkeen 47km matka-ajoa. Meinas jo ruveta jännittämään kun ei huoltoasemaa näkynyt.suzzukiki sanoi:Tais olla joku 23km valon syttymisen jälkeen ja ei ois varmast montaa sataa metriä enää menty.... Tankillisella varmasti "mahdollista" päästä n.300km![]()
are sanoi:Mistä öljynsuodatin ja öljyt R6 2008, mistä ootte ostanu/mitä öljyä käyttänyt?

keisssi sanoi:morjesta vaan kaikille! oon tässä ittelleni ettimässä ens kesää ajatellen ensimmäistä pärrää ja tätä ilmotusta oon kattellu:
http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r6r/1760717
miltä tuo teidän ammattilaisten silmiin vaikuttaa ilmoituksen perusteella? merkkiliikkeen huoltokirja siis löytyy ja muutenkin pidetty kuulemma hyvin. mitenkä kilometrit, kannattaako säikähtää? ja minkälainen tuo olisi ekaksi pyöräksi? kiitokset kaikille jotka viitsii vastata ja valistaa tyhmää![]()

Kilometrit ei minua huoleta ellei tuota ole käytetty säännöllisesti radalla.keisssi sanoi:morjesta vaan kaikille! oon tässä ittelleni ettimässä ens kesää ajatellen ensimmäistä pärrää ja tätä ilmotusta oon kattellu:
miltä tuo teidän ammattilaisten silmiin vaikuttaa ilmoituksen perusteella? merkkiliikkeen huoltokirja siis löytyy ja muutenkin pidetty kuulemma hyvin. mitenkä kilometrit, kannattaako säikähtää? ja minkälainen tuo olisi ekaksi pyöräksi? kiitokset kaikille jotka viitsii vastata ja valistaa tyhmää![]()
keisssi sanoi:morjesta vaan kaikille! oon tässä ittelleni ettimässä ens kesää ajatellen ensimmäistä pärrää ja tätä ilmotusta oon kattellu:
A2 kortillahan ei nykyisin saa ajaa millään R6:lla eikä edes edeltäjällä Thundercatilla, olipa kuristus tehty sitten miten tahansa ja mihin tehoihin tahansa. Jos kortti riittää täystehoiseen niin R6R on varmasti hauska pyörä keveytensä ja tehonsa vuoksi.Onnittelut loistavasta pyörävalinnasta!Pitkiss sanoi:Entinen kawasakinistista tuli nyt yammujätkä, kun zeta vaihtui 2010 vuosimallin R6R:ään.
Näin tehdään ja pitäski oikeestaa alotella jo tuon oman Rukkasen huoltoa, et on tikissä taas ens kaudella. Silläpä mä sun kaluston päivityksestä kertovan viestis huomasinki, ku tulin selaamaa tosta pari sivua taaksepäin et mistä niitä teräspunosletkuja suositeltiinkaa hommattavaksPitkiss sanoi:Kiitos. Pekksun kanssa nähdään viimeistään 2015 ratapäivillä. [emoji106]

Pitkiss sanoi:Öljynvaihtoa suunnittelin, mut öljy on viel valitsematta. Ehdotuksia ja kokemuksia otetaan mielellään vastaan.
Knaku sanoi:Iso D. Siitä on ainakin mielipiteitä.![]()
Syntyy pian lumipalloefekti ja R6 topicin hiljaisuuden rikkoo popcornin rouske ja älämölö