Noni, hieno homma! En tiedä mitä vm se mun perä oli, mutta se oli kanssa ahdas ja siinä kusi kyllä hermot kun sinne yritti takahäkkiä tehdä. Sit turhautu
Olisko kuvia tarjota?
Oma mopo tuli Yamaha centeristä sieltä venojen säädöstä. Laskua odotellessa.. "Kampura+toinen puoli+tiiviste" oli ainut mitä sain puhelimessa selvää sen lisäksi, olivat vaihtaneet. Kysyin hintaa niin pari euroa joten annoin asian olla, hyvä jos ovat vuodon jostain bonganneet ja korjanneet asian
Imuventtiilit oli kuulemma kantanu, joten oli korkee aika säädättää ne. Huomaa taas kuinka paljon rehellisiä myyjiä riittää kun just oli kuulemma säädetty, perkele.
Kuljetus oli kyllä hyvä, liike on siis Nuutisarankadulla Tampereella ja oma pyörä Valkeakoskissa talvisäilössä, matkaa noiden välillä 30km. Ottivat 40e kun hakivat ja toivat, ei kallis ainakaan omasta mielestäni.
Ainoa nootti mikä tulee mieleen on, kun soitettiin että pyörä on valmis niin puolentoista tunnin varotusajalla olisivat halunneet pyörän tuoda, keskellä päivää ja arkena. Sai vähän aikaa sopia ja funtsia että sai jonkun sinne Valkeakoskiin ottaan pyörän vastaan ku ite olin hommissa Tampereella.
Mut ei mitään, tyytyväinen olen liikkeen palveluun ja voin suositella ainakin toistaiseksi. Katotaan sit kun pyörän taas käynnistää ja kattelee muutenkin että onko kolhittu pyörää tms, tuskin, mutta en oo ite käyny sitä vielä katsomassa/käynnistelemässä sen jälkeen kun sen sinne hallille Valkeakoskiin toivat. Ja tottakai se tulevan laskun suuruus vaikuttaa mielipiteeseen..
kahvakuume on suuri