Laittakaa nyt tänne niitä viestejä omista tai kaverin thunderace.sta
Kaikki kommentit tervetulleita
Kaikki kommentit tervetulleita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse tein 1070cc koneen missä 2,5mm isompi poraus niin mäntäpaino oli vakio 264gr.vs. wiseco 276gr. renkaineen ym. ei ongelmia punnituksen kanssa,kytkimen kanssa ne ongelmat alkaa jos paljon kiihdyttelee.noi bigbore kitit on mietityttänyt noin teoriassa.. puntaroitteko uudet ja vanhat männät ?
yleiskyssäri, kuinka tarkasti pyörän koneet tasapainotetaan tehtaalla ? kanget ja männät yms.
Tuollainen öljysyöppö noilla kilometreillä? Vai oliko tuo baanamatkailua, silloin omanikin tuppaa viemään, mutta ei Suomen nopeuksilla?Itselläni t-ace vm.01
Saksatuonti ja ostaessa ajettu 11500. Toukokuussa ajoin 5000km ja öljynkulutus 1dl/100km -> remontti.
Kyllähän tuollainen nelisylinterinen on aika hyvin tasapainoissa kun on tasainen sytkäjärjestyskin. Ei ravistanut kyllä käytännössä yhtään enempää kuin orkkis. Kulku ja äänet oli kyllä aika paljon rajumpaatoisinsanoen uusia mäntiä ei ei sitten yleensä yritetä keventää alkuperäisten painoisiksi , eikös se vaikuta kuitenkin koneen tasapainotukseen > ravistuksiin ?
Tuollainen öljysyöppö noilla kilometreillä? Vai oliko tuo baanamatkailua, silloin omanikin tuppaa viemään, mutta ei Suomen nopeuksilla?
![]()
Eihän sillä hienoisella pyörivien massojen kohoamisella ole merkitystä. Yksi asia mikä on hyvä katsoa niin se että männät ja kiertokanget on keskenään samanpainoisia. Erot niissä vaikuttaa koneen tasapainotukseen. Mutta veikkaampa ettei näissä esim. Wisecon männissä ole mainittavia eroja. Ja muutenkin voisi kuvitella että orggis kangetkin on tehty vähän tarkemmin kuin autoissa missä saattaa olla melko isojakin heittoja.toisinsanoen uusia mäntiä ei ei sitten yleensä yritetä keventää alkuperäisten painoisiksi , eikös se vaikuta kuitenkin koneen tasapainotukseen > ravistuksiin ?
Kyllä sitä nyt arvostellaanItsellä ei kokemuksia lyhyttä koeajolenkkiä enempää ole... Mutta vierestä seuranneena olen todennut, että ThunderAce on melkoinen puolivalmiste kun katteistä lähtien on kaikki pistettävä uusiksi![]()
Kyllä sitä nyt arvostellaanItsellä ei kokemuksia lyhyttä koeajolenkkiä enempää ole... Mutta vierestä seuranneena olen todennut, että ThunderAce on melkoinen puolivalmiste kun katteistä lähtien on kaikki pistettävä uusiksi
Ei muuta kuin mukaan hinkkaamaan niitä katteita... Ensi talvena uudet kujeet ja keisarille uudet vaatteet (toivottavasti ei käy niinkuin kuuluisassa sadussa)![]()
![]()
Ei tässä mitään arvostella. Korkeintaan louskutetaan leukoja lämpimikseenKyllä sitä nyt arvostellaanItsellä ei kokemuksia lyhyttä koeajolenkkiä enempää ole... Mutta vierestä seuranneena olen todennut, että ThunderAce on melkoinen puolivalmiste kun katteistä lähtien on kaikki pistettävä uusiksi![]()
![]()
Ei tässä mitään arvostella. Korkeintaan louskutetaan leukoja lämpimikseen![]()