Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi, en näistä eroista osaa sanoa kauheasti, mutta mulla on alkupään pyörä (valm. vuosi -96) Ja mustalla rungolla sekä mustilla katteilla, vanteet ovat väriltään tumman harmaat.Huomasin että näitä punaisia on myös hopealla rungolla, missä vuosimalleissa on musta ja missä hopea runko? Onko muita eroja vuosimallien välillä?
Moro, näyttäisi kuvien perusteella, että myös japapanian mallin etulevyt olisi erilaiset.Eurooppamallit lienevät tekniikaltaan identtisiä keskenään vuosimallista riippumatta, mutta pieniä eroja on Japanin-malliin. Japanialaisessa myyntimallissa Brembon jarrusatulat, kaasareissa kiihdytyspumput ja etuhaarukassakin eroja (ainakin jouset eri, mutta ilmeisesti ulkoapäinkin erimalliset, koska haarukkatuet eivät käy mallien kesken ristiin). Yleensä Japanin kotimalleissa runko valkoinen, kun taas euromalleista taitaa löytyä vain harmaita ja mustia runkoja.
kuvalinkkin japanin-TRX:ään; huomaa erityisesti kultasarjan Brembot.
PS1 Eipä ole moneen vuoteen ajaminen ollutkaan näin hauskaa, kuin nyt TRX:llä!![]()
PS2 Joko ensi pyhäksi TRX-kaffemiitti jonnekinpäin pk-seutua?
Eipä muuta tietoa, kuin että ilmeisesti Japanin versio on muutaman heposen vientimalleja nuhaisempi, eli ei kannata ainakaan niistä kaasareista haaveilla.Onko sulla Heikki tietoa, että mitä vaikutusta noilla kiihdytyspumpullisilla kaasareilla on TRX:n suorituskykyyn?
Tällä viikolla perjantaiksi luvataan aurinkokeliä, mutta onko sitten kenelläkään kyseisenä iltana moottoripyöräily enää mielessä...TRX-miitti olisi jees, ehdotuksia voisi heittää kehiin, että mikä ilta törmätään.
Samat jarruthan ne uudemmassa TDM:ssäkin, eli tuntuma samaa tasoa.Tuleeko tuntumasta paljonkin parempi noilla satuloilla, meinaan omassa TDM:ssähän noi on ja siinä kyllä paljon parempi tuntuma kuin TRX:n vakioissa. Entä mitä takapäähän olisi sovitettavissa?
"Ne oli jo noin, kun minä ostin pyörän. En oo tehny mitään."kiiltävän perään kun olen niin Tenere-heikin kuvista otti silmään kromatut jarruletkun kiinnikkeet, onkos muilla tuollaisia, omat on ainakin mustat.