Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Homebrew sanoi:Ostin Biltemasta (bensaa kestävän) O-rengaslajitelman ja arvoin sieltä sopivan koon, marmorilta ei tullut edes mieleen kysyä, koska kaikkialla tunnuttiin vaan kauppaavan korjaussarjoja... Päädyin itekin siihen lopputulemaan, että kovaa ajoa, jos bensaa vähän olis öljyn sekaan päässyt, niin tulee se sieltä huohotuksen mukana pois...
mitä olen ymmärtänyt niin "its just a Yamaha, its normal" mutta olis kiva kuullaa että onko tämä vaan tiettyjen tuotantoerien "ominaisuus" vaiko ihan normaalia FZR 600 tekniikan peruja?lasem sanoi:O-renkaat menivät vaihtoon myös minun -01 Fazerista keväällä. Olivat kovettuneet ja hapristuneet todellaa huonoon kuntoon. Liekkö etanolibensan syytä vai tulivatko kilometrit muuten vain täyteen? Hommasin uudet tiivisteet Etrasta euron kappalehintaan ja kaasareiden tulviminen loppui siihen. Huomattavan edulinen korjaustapa verrattuna korjaussarjoihin.
Etra http://tuotteet.etra.fi/fi/g17234448/0/o-renkaat-nbr-70
Earache sanoi:FZS 600 -02 ja se traktorimainen tyhjäkäynti...
entisenä honda miehenä kauhistuttaa kuunnella muuten loistavasti palvelevan pyörän tyhjäkäuntiä(pyörällä kilsoja vasta 24tkm), kylmänä kun vetää kytkinkahvan sisään niin kuulostaa lähestulkoon moottoripyörältä, mutta muuten ollaan zetor, massey Fergusson linjoilla... tyjäkäyntikierrokset ei seilaa ja pyörä vetää erinomaisesti heti alhaalta ja kulkee kun perkele heti 7rpm:n jälkeenmitä olen ymmärtänyt niin "its just a Yamaha, its normal" mutta olis kiva kuullaa että onko tämä vaan tiettyjen tuotantoerien "ominaisuus" vaiko ihan normaalia FZR 600 tekniikan peruja?
Bodine sanoi:Uusi fasukuski täällä terve! Talliin tiensä löysi tuollainen sininen -01 vuotinen FZS600. Mittarissa seisoo ~35000km mutta mitä lienee todelliset metrit tuontipelin ollessa kyseessä. Kondis on pyörällä päällisin puolin hyvä ja kulkupuolikin toimi tyyppejä ottaessa, joten
Pyörä on nyt tallissa ja ehdinkin siitä jo akun napata irti ja pistää latinkiin. Mielessä kävi vielä suorittaa nesteiden vaihto yms. huoltoa ennen kesää. Mitä öljyä ootte käyttänyt noissa FZS600:ssa? Entäs jäähdytysnesteen laatu, jos vanhat laskee ja huuhtelee systeemin niin passaako laittaa tuollaista "pinkkiä" long-life jäähd. nestettä tilalle?
tate66 sanoi:Itse olen käyttänyt 10/40 öljyä ja punaisella jäähdytinnesteellä mennään (Jos väri vaihtuu sinisestä/vihreästä punaiseen niin huuhtele huolella järjestelmä).
Ihan hyvä peli tuo on ja kestävä kaikin puolin kun huoltaa säännöllisesti,tosin tuo nyt sopii kaikkiin pyöriin (oman mittarissa se 102 tkm..)

Bodine sanoi:10W-40 viskon öljyä, mut osaisitko antaa vaikka vielä jotain merkkiä esimerkiksi? Tässä ollaan aika tuore motoristi, ettei tää mopojen maailma oo ihan niin tuttua vielä. Junnusta asti on tullu autojen kanssa pelattua joten työkalut pysyy kyl hanskassa jne.![]()
Aamun pieni kohmelo hävisi samantien kun avasi verhoa sen verran että näki auringonpaisteen ja lämpömittarin. Ehdottomasti oma ennätys avata kausi 1.3.
Ja vaimokin hörähti yllättävänkin pirteästi käyntiin, varmaan syksyn viimeiset ajot vielä tuoreessa muistissa!Itse olen pitänyt siinä 2.5 edessä ja 2.8 takana, toi mopo ei ole niin raskas että laittaisin paljoa enempää.Bodine sanoi:Tuli eilisen lenkin jälkeen mieleen myös rengaspaineet. Minkälaisia rengaspaineita ootte käyttäny näissä? Mulla on nyt vakiorengastus (e. 110/70ZR17 t. 160/60ZR17), joissa käytän manuaalin mukaisia "max.load" paineita (etunen 2.25 ja taka 2.9) kun itselläkin painoa on ~100kg. Jotenkin alkuun kulku tuntui tahmaiselta ja funtsin uskaltaako paineita noista nostaa yhtään (hyötyä vai ei)?