Fasufisu sanoi:Ja vielä yksi kysymys: Mikä näissä on tulppien vaihtoväli?
Mä vaihdoin 30 välein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fasufisu sanoi:Ja vielä yksi kysymys: Mikä näissä on tulppien vaihtoväli?
No viimeisin kuitti tulpista löytyy tasan 30 000 km sitten. Vaihdatetaanpa nekin kunhan saan vietyä huoltoon. Alkaa ajokausi Pohjois-Pohjanmaalla olla lopuillaan.marko.fzs sanoi:Mä vaihdoin 30 välein.
Fasufisu sanoi:No viimeisin kuitti tulpista löytyy tasan 30 000 km sitten. Vaihdatetaanpa nekin kunhan saan vietyä huoltoon. Alkaa ajokausi Pohjois-Pohjanmaalla olla lopuillaan.
Fasufisu sanoi:Tyhjäkäynti on kyllä aikamoisen tasaista niin en tiedä kannattaako varalta säädättää. 3-pyttyinen 1000 cm3 Yamaha tallissa odottelee talvea. Venture nimittäin. Tämä kesä- ja talvikauden väli on aika pitkä. Talvikausi vaihtuu kevätkauteen hetkessä...
Juba93 sanoi:Morjensta. Itelle tuli viime kesänä 03vm kilosuklaa ja kesä meni oikein mukavasti ajellessa. Nyt sitten loppu kaudesta ilmeni ongelma että nopeasti kaasua kääntäessä kone ikäänkuin tukehtuu. Ajelin loppukauden röpellyksineen ja hylkäsin talliin.. nyt muistui sitten mieleen että mopohan piti laittaa iskuun. Olisko mitään vinkkejä mistä lähteä etsimään. Mopolla ajettu siis 85tkm
Kiitos jo etukäteen
marko.fzs sanoi:Uusi ilmansuodatin. Bensapumppun tarkastus, Kaasareiden putsaus, uudet tulpat, noista mä aloittaisin.
yammufani sanoi:Onko kukaan vaihtanut tonniseen fasuun,R1 imukaulat. Käykö suoraan ja tarvitseeko muuta kuin suuttimien vaihdon.
Mopo Vm.2004

marko.fzs sanoi:Kokeilepa niin että ota pleksi kokonaan pois ja aja pieni lenkki. Jos auttoi kypärämeluun niin laikalla pleksiä pienemmäksi. Tuon keula tekee ikävät pyörteen tunnetusti vakiopleksillä.
Oletko katsonut eturattaan kunnon. Jos on kulunut sirkkelin teräksi niin tekee juuri juurikin tärinää. Varsinkin jos on ketjut liian kireällä.
Mulle auttoi ajoasentoon kun siirsin jalkatappeja taakse päin sentin.
Juha Oskari sanoi:MOI!
Uusi täällä.. Ehkäpä meluongelma on kypärässä ja ajotakissa. Pitäis hankkia sopiva kauluri, ohjaamaan ilmavirtaa. Kypärä on shoei, eli pitäis ainakin merkiltään olla hyvä ja takkina arlen ness, nahkatakki. Kauluri on kylläkin kesähelteellä jotenkin out...

Ajan täys nakulla ite, mulla on vanhassa shoei 1000xrssa whisper kit, eli se verkkoleukasuoja ja nenän ympärille tuleva muovi. Tällä vekottimella todella iso vaikutus. Nyt ostin liettuasta uuden NXRn missä on vakiona samat releet, enkä usko että ainakaan huonompaan suuntaan mennään. Eniten kuitenkin ajamisen mielekkyyteen vaikuttaa kypärän keveys ja se että paine tulee aika tasaisesti naamalle. Tämän takia just en kaipaa mitään pleksejä häiritsemään. Erikseen sitten kolmen markan miehet, mihin joukkoon ei ole mitään kiinnostusta nyky kalustolla.Juha Oskari sanoi:Kiinteä shoei, ihan perusmalli, halvimmasta päästä.
Meluongelmassa oon huomanu sen, että kun pitää kättä kypärän alla, ni melua ei ole. Kaipa siinä sitten on niin teräviä kulmia, joista ääni muodostuu.
avanoma sanoi:Fasufisulle vastausta.
Katsotaanpa jos talvitauon aikana löytyisi kelvollinen satulaseppä joka korottaisi vänkärin penkkiä. Omaani ei tarvitse - ihan hyvä asento valmiiksi 177 senttiselle.