Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kyseessä on Fasun huggeri, tuo XJR:n sivu vaan tuli jostain syystä hakutuloksissa ensin vastaan ja tuossa näkyy tuo etulippa joka on koko NWS-huggerin erikoispiirre. Jos katsot tarkkaan niin kuva on sama molemmilla sivuillaOliko kuvalinkin tarkoituksena linkittää XJR:n huggeriin, eli semmoinenko on myynnissä vai tämä?
Jos tuo myytävänä oleva olisi Fasuun ja mustana, niin voitaisiin jopa hieroa kauppojakin.
Ei oo normaalia. Aloittaisin tarkistamisen tulpista, josko alakierroksilla yks pytty on himmeenä.ala kierroksilla kun pyörä täristää/kolisee, mutta heti kun kierrokset nousee loppuu kolinat kun seinään. Myöskin jos luistattaa kytkintä esim liikkeelle lähtiessä niin kolinaa ei kuulu.
Osaisko joku kertoa onko tämä normaalia ?
MoiEi oo normaalia. Aloittaisin tarkistamisen tulpista, josko alakierroksilla yks pytty on himmeenä.
Pyörä on ihan vääntävä, eli mitään tollasta ongelmaa ja ääntä ei kuulu vakio-ominaisuuksiin.
Putsasin kaikki liittimet mitä nyt tankin alta satuin löytämään ja minne sormeni sain mahtumaan, eikä jeesannut. Mistä tiedän varmasti, mikä on virtalukon liitin? Kaikki kuitenkin näin silmämääräsesti ja käsikopelolla vaikutti olevan OK. Mistäs muusta tuo voisi johtua?^Aloittaisin vian etsinnän tankin alta. Siellä on virtalukon liittimet putsaa ne kunnolla ja kokeile auttoiko.
Voin karvaasti todeta että myy eteenpäin. Mä virittelin sellaisen omaan pyörään ja kun sitä siinä ihmettelin niin totesin että istuu ihan päin persettä. Se mun oli 5mm kapeempi kun alkuperäinen ja kiinnitys urat miten sattuu.Onko kukaan asennellut Ermaxin undertraytä fasuun? Ostin pyörän ja sain semmosen mukaan. Alkuperäisen lokarin joutuu vissiin katkaisemaan ja muuta mukavaa. Mitenköhän pysyy maalit siinä kun ei ole huggeria?
eli nyt mulla on taas alkuperäinen paikalla. Ainut hyväpuoli on että nyt osaan hitsata noita muovi osia. Ja siitä loksusta sai hyvän ketjusuojan jatkeen MoiEi oo normaalia. Aloittaisin tarkistamisen tulpista, josko alakierroksilla yks pytty on himmeenä.
Pyörä on ihan vääntävä, eli mitään tollasta ongelmaa ja ääntä ei kuulu vakio-ominaisuuksiin.
Just pistin naisen Fasun kukkumaan. Eilen tiputin sen pakusta talviseisonnasta. Olin käyttänyt pari kuukautta sitten, ladannut akun seisontaan laitettaessa ja nyt ei mitään yritystäkään.Kyllä mulla oli fasun kanssa jokakeväinen starttirumba, kun kaasua ei kestänyt alussa antaa juuri yhtään. Kun semmoset 10min antoi käydä lämpimäksi, niin kaasua kesti antaa jo enemmän. Tankin pistin aina syksyllä täyteen, on kokeiltu suoja-aineella ja ilman, samat ongelmat aina keväällä. Viis vuotta pyörä mulla oli, eikä siinä mitään oikeaa vikaa kuitenkaan ollut.
En tiedä, mistä johtuu, mutta oisko vaan paskaa talven aikana tiivistynyt kaasareihin tjms? Joka tapauksessa ne ongelma kyllä häipyy kun tien päälle pääsee ja vähän kaasua siellä antamaan![]()