Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos kuinka veemäinen asentaa? Ja tuleeko ne tyyliin yhteen "pulttiin" kiinni per tatti? Kun pultteja/kiinnitys kohtiahan on tavallaan kolme jne.Stormilta omat LSL-tatit hommasin, sellaset pienet ja sievät ja ajo asiansa eli suojas koneen kun kupsahdin. Hintaa jotain 95€ muistaakseni.
Eikä mulla mitään kuvia niistä ole nyt tähän hätään...
Nuita harkitsin myös, mutta hinta aikas suolanen..Yamahan alkuperäinen:
![]()
Kooltaan aika isot ja hintaakin on yllättäen enemmän kuin tarvikkeilla. Onpahan noissa ainakin "kulutuspintaa" tarpeeksi.
Koitas ny muistaa kelle puhut, ehän mä niitä itte oo asentanuOlikos kuinka veemäinen asentaa? Ja tuleeko ne tyyliin yhteen "pulttiin" kiinni per tatti? Kun pultteja/kiinnitys kohtiahan on tavallaan kolme jne.
Edit:
Joo löytys tuolta Stormin sivuilta. Näyttäs kiinnitettävän koneen korvakkeeseen, joka ei kyllä kauhiast vakuuta..siis mietityttää rikkooko korvakkeen lipatessa.
Mietinkin kirjoittaessani jotta noinkohan itse asensit vaiko pojat, epäilykseni osui siis oikeaanKoitas ny muistaa kelle puhut, ehän mä niitä itte oo asentanuOlikos kuinka veemäinen asentaa? Ja tuleeko ne tyyliin yhteen "pulttiin" kiinni per tatti? Kun pultteja/kiinnitys kohtiahan on tavallaan kolme jne.
Edit:
Joo löytys tuolta Stormin sivuilta. Näyttäs kiinnitettävän koneen korvakkeeseen, joka ei kyllä kauhiast vakuuta..siis mietityttää rikkooko korvakkeen lipatessa.![]()
Mulla toimi ihan ok kaadossa, ei aiheuttanu lisää vaivaa vaan säästi koneenposken, tiedä sitten jos johonkin kanttariin jäisivät kiinni että miten kävis![]()
Vielä löytyy laukku ja varmaan sopii myös devilin high pipen kanssa. Laitoin sinulle sähköpostia.Vieläkö laukku systeemi on myymättä ja jos on niin voisko siitä saada vähän hinta tietoa ja kuvia toiminnasta. Fasussa nimittäin paikoillaan Devilin high pipe ja sen kanssa ei aivan kaikkiia laukkuja voi käyttää.Eikö kukaan tarvi laukkua kesän reissuille?Mulla olisi tarpeeton Ventura takalaukku. Kooltaa muistaakseni 45L(saa laajennettua toisella laukulla). Laukku pehmeä, tulee rautoihin kiinni. Raudat helppo asentaa takakahvojen paikalle. Laukun voi yksin ajettaessa kääntää penkin päälle jolloin se ei ajoa juurikaan häiritse.
Pakettiin kuuluu: raudat laukku sadehuppu ja teräsverkko ympärille.
Itselläni tämä ollut mukana kahdella Euroopan reissulla (2viikkoa ja 3viikkoa) ja hyvin on tarvittavat tavarat mahtuneet. Lisäksi kyllä ollut tankkilaukku.
Itse ajanut tämän laukun kanssa parhaimmillaan autobaanalla 240km/h ja hyvin on laukku pysynyt kyydissä![]()
ps. löytyy myös ylimääräinen alkup. pakoputki FZS 1000:seen.
Nämä jäivät tarpeettomiksi koska pyörä vaihtui viime kesänä uuden malliseen FZ1S:ään
Yammun omat juu. Hyvin kestivät, vain kosmeettista iskua näkyvissä. Helppo noiden kopiot tehdä itsekin, nylon-tankoa 6-7cm ja metallinpalanen alle.Olikos sulla ne jammun "omat" vai tarvikkeet? Miten tatit kesti?
Fren Tubot ollu jammussa, ihan laadukkailta vaikuttanu. Viimeistely miellyttäny ainakin omaa silmää. Hinnasta ei muistikuvaa eikä siitä mistä hommattu, Piensalmi (viaber) ne tilas ja asensi.Nonnin
Etujarruun vois alkaa lisää ryhtiä ehtimään. Kokemuksia noista teräspunosletkuista?
Paras hinta/laatu, mistä?
Pakko kysyä OT: mikä voi olla parempi kuin keltainen tonnifasu?Pyörä menee vaihtoon maanantaina...
En sanois että parempi, mutta kovin erilainen: keltainen Daytona 675Pakko kysyä OT: mikä voi olla parempi kuin keltainen tonnifasu?Pyörä menee vaihtoon maanantaina...
![]()
En sanois että parempi, mutta kovin erilainen: keltainen Daytona 675Pakko kysyä OT: mikä voi olla parempi kuin keltainen tonnifasu?Pyörä menee vaihtoon maanantaina...
![]()
![]()
Kävin ihan huvikseni koeajolla ja tykästyin kovasti. Tipin (fzs) kanssa 4 vuotta takana, vaihtelu virkistää. Jos vaan kukkaro olis kestäny niin olisin pitäny molemmat, mutta kyllä se valitettavasti vaan täytyy Tipistä luopua.
Joku joskus kaipaili niitä takakatteessa olevia "kauhukahvoja", jos on vielä tarvetta niin privaa. Nyt ovat vielä tuolla kaapissa mutta maanantaina menevät pyörän mukana jos ei kukaan tarvi.
Tallilla taitaa lisäksi olla 2 kpl alkuperäisiä vilkkuja Fasuun jos jollain olisi niille käyttöä.
Pyh, pöh..eikä huomaaSitä on pikkasen hankala myydä kun ei oo laittaa tilalle mitään, mä epäilen et ne Mototownissa huomais kyllä tollasen pikku puutteen![]()
Mä voin myydä sulle ihan uuden sellasenPyh, pöh..eikä huomaa![]()
Mä taistelin suunnilleen noilla samoilla modeilla olevan Fasuni kans sen repivän tuulen kanssa. Ostin tänä aikana 2 pleksiä, eli tuplakuplan & semmosen spoilerimallin (enemmän touring). Sit tietty stongan laitoin uusiksi siinä toivossa että pääsis muka paremmin siltä tuulelta pakoon sinne pleksin taakse. No p*skan marjat, lopullinen ratkasu löytyi kypärän vaihdosta sitten... Nyt ei suhise, eikä ravista minnekkään millään pleksillä.Availaampa taas keskustelua plekseistä. Eli minkälaisia olette kokeilleet ja kuinka on tuulen virtaus muuttunut. Itsellä perää nostettu koiranluilla xmm ja keulaa laskettu 20mm ja vakio pleksillä tuulen suhina aivan älytön. Minkälaista härpäkettä suositteletta.
Mittaahan tähän kroppaan on päässy venymään 182cm.
Ja älkää etes yrittäkö tarjota sitä 3hehtaarin amerikan ihmettä![]()