Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan nortsia 10W-40 on tuo Teboilin kama. Mutta mulla kyllä pelaa pehmeemmin ku just esim. Castrolilla... Ihme juttu.Mikä oli Yamaha1:n viskositeetti noissa Teboilin öljyissä? Olen itsekin alkanut miettiä jotta 15-50W saattaisi olla Fasun laatikon kannalta parempi vaihtoehto. Ainakin kokeilu kannattaa.
eip ole,kävin just pari tuntia sit ko liikkees joka tuon vaihtohomman suoritti ja lopputulos sama..vinkuu/ulisee vieläkinEihän ketju vaan ole liian kireällä?
Mulla rupes kerran rattaiden ja ketjun vaihdon jälkeen ulisemaan just noin ja vika oli liian kireelle säädetty ketju.
Mulla ulisee pelkkä kakkosvaihde. En osaa sanoa, milloin on alkanut, vai onko kuulunut aina. Loota toimii kunnolla.Eihän ketju vaan ole liian kireällä?
Mulla rupes kerran rattaiden ja ketjun vaihdon jälkeen ulisemaan just noin ja vika oli liian kireelle säädetty ketju.
Jo juu, kävin tuossa keväällä näitten Ixilieni kanssa tossa Eagle Racingin testipenkissä ja eipä ollu säätämisen tarvetta sitte himpunkaan vertaa. Muutama polle oli tullu lisää kyllä sit ihan vaan putkien vaihdolla, mut mulle niin väliksi... Äänet nääs onKaikkea sitä. Viikonloppuna tärähti Yoshimura TRS Carbon-slipari lopultaki paikalleen. Us-ko-mat-to-mat äänet. Fasu onki aika pirun nussun kuulonen vakionaNyt vaa jännnään, että miten kilahtaa ilman säätöjä. Yamaha1, sulla vissiin säätämättä ku ne Ixilit laitoit? Miten kävi, penkititkö jne?![]()
No perkule sittenhän tuo alkoi kiinnostaan vielä enemmän, jos selviäis säätämättä. Minkä verran ne sitten ottaa pelkästä penkittämisestä? Siinäkö heti näkee, jos on säätämisen tarvetta?myyjiltä jos meet kysyyn ni varmaan "tarvii" säätää ja ostaa suutinta ja hilpettä, totta munassa...![]()
Olen vähän himoinnut siniseen pyörääni sellaista rosterisliparia, jossa on äänenvaimennin alkuosastaan sinistynyt. Taitaapa olla myös putkiosakin sinistynyt. Mahtaisko kukaan tietää, minkä valmistajan putki mahtaa olla kyseessä? Itse en ole ainakaan löytänyt sellaista. Toisaalta vähän kyllä kiinnostaisi tuo Polon 200 € putkikin, koska on niin halpa.
No semmonen ainakin on ku Blueflame mikä tekee noita sinistyneitä malleja. Ja Laserilla taitaa olla kans, sit semmonen harvinaisempi ku Moriwaki... Siinä valmistajia joitten malleihin ite olen törmänny ku netissä oon putkia haeskellu.No perkule sittenhän tuo alkoi kiinnostaan vielä enemmän, jos selviäis säätämättä. Minkä verran ne sitten ottaa pelkästä penkittämisestä? Siinäkö heti näkee, jos on säätämisen tarvetta?myyjiltä jos meet kysyyn ni varmaan "tarvii" säätää ja ostaa suutinta ja hilpettä, totta munassa...![]()
Olen vähän himoinnut siniseen pyörääni sellaista rosterisliparia, jossa on äänenvaimennin alkuosastaan sinistynyt. Taitaapa olla myös putkiosakin sinistynyt. Mahtaisko kukaan tietää, minkä valmistajan putki mahtaa olla kyseessä? Itse en ole ainakaan löytänyt sellaista. Toisaalta vähän kyllä kiinnostaisi tuo Polon 200 € putkikin, koska on niin halpa.
Penkitys makso täällä Kotkassa 50 egee, siinä nimenomaan katottiin seokset läpitte eri kierroksilla ja lopuksi sitten vedettiin se "huippulukema". Kommentti tosiaan oli ettei ole mitään tarvetta säätää, jos tätä aletaan roplaamaan niin voi olla että huonommaksi menee sen sijaan. Näin heppu mulle kommentoi ja on sitte varmaan asiantunteva miekkonen... Sitten tosiaan erijuttu jos ihan koko rööriä aletaan laittaan.![]()
Ai nii, ja mulla kyllä paukuttaa niin saakelisti moottorijarrulla putkissa. Mut sehän on vaan COOL![]()
Hehheh... Joo, no pitää talvella sitte avata putket ja kattoa mitä ne on syöny prkl. Nytten tästä joutuu kuitenki lauantaina taas häippäseen 6 viikkoo purtilolle ni jää ajot aikalailla vähiin. Mitä sitte ihan syksyllä viittii vielä ni sen päristelee varmaan vaikka vähä tuhiseeki...Varmaa taitoa ei ole, mutta oiskohan stefojen vaihdon paikka...
edit: En tiennyt, puhuitko etupäästä vai "etupäästä". Iän myötähän noita pidätysvaikeuksia tietenki voi tulla...![]()
mullon kyl aina kuulunu pieni tuhahdus etusist,lähinnä kyl sillo jos on niinku ollu semmonen terävämpi töyssy.esim.vaik jos ajat reunakivetyksen yli tms.Kuuluko teiltä muilta fasun omistajilta semmonen ihme tuhaus etupäästä kun ajaa isompaa monttuun tms? Samalla kun olen tässä epäilly tuota etupäätä jo muutenkin (että olis klappia tms) ni tuommonen ihme tuhaus on alkanu myös tuleen esille. Voiskos olla nesteet vähissä tms. Mitenkä sinne voi vaihtaa ylipäänsä ne nesteet/öljyt? Klapit testaan tänään naikkosen kanssa kuhan tulee töistään avuksi. Jotain häikkää tuossa kyllä on ilman muuta... Mutta MITÄ?!? Ei ole niin luottamusta herättävän oloinen kuin silloin uutukaisempana...![]()
Nojoo, en voi itekkään kyllä kehua Ixileitten kiinnikkeitä kamalasti. Sopivat kyllä paikalleen ei siinä mitään, mut noitten liitoskohtien falskaaminen on teettäny vähän ylimäärästä. Pitää taas talven aikana ottaa käsittelyyn ku pikkasen vuotaa vielä...mullon kyl aina kuulunu pieni tuhahdus etusist,lähinnä kyl sillo jos on niinku ollu semmonen terävämpi töyssy.esim.vaik jos ajat reunakivetyksen yli tms.Kuuluko teiltä muilta fasun omistajilta semmonen ihme tuhaus etupäästä kun ajaa isompaa monttuun tms? Samalla kun olen tässä epäilly tuota etupäätä jo muutenkin (että olis klappia tms) ni tuommonen ihme tuhaus on alkanu myös tuleen esille. Voiskos olla nesteet vähissä tms. Mitenkä sinne voi vaihtaa ylipäänsä ne nesteet/öljyt? Klapit testaan tänään naikkosen kanssa kuhan tulee töistään avuksi. Jotain häikkää tuossa kyllä on ilman muuta... Mutta MITÄ?!? Ei ole niin luottamusta herättävän oloinen kuin silloin uutukaisempana...![]()
olikos muuten kuinkas "laadukas" kiinnikesarja nois ixileis?(kuullu ties mitä haukuntoja laadusta yms.)
tuli tänään nääs käytyä klinikalla kahtelemas nuita pöntöstöjä.kyl taitaa fasuun talvella tärähtää ixilin järein (lue:hengittävin) hiilari hi-pipe ton nykyisen rupsahtaneen akran tilalle![]()