FZ1N sanoi:Tuo ohjausiskaria oon itekkin miettinyt kun tahtoo reippaissa kiihdytyksissä nousta keula just ja just ilmaan ja alkaa jo siinä vispaamaan helposti puhumattakaan "oikeasta woblaamisesta" kun esim. keula palaa maahan vaihteen vaihdon aikana.. Ootko tuosta linkittämästäsi iskarista kysellyt myyjältä, sisältääkö kaikki hilppeet jotta saa asennettua bolt on meiningillä? Jos tuo on passeli niin tilaan tuommosen ja laittan sitten tänne kommenttia onko toimiva kapistus.
Onko sulla tilletsoni vielä tuo siro kilpiteline? Paljonko siitä haluat ja löytyiskö kuvaa mistään? mistä oot sen hankkinu vai ootko itse väännellyt? niin ja passaako vakio vilkut siihen?
Kiitos
En ollut kysellyt mitään tosta iskarista. Kandee varmasti kysellä onko ihan bolt on- kamaa, kun kuitenkin tossa oli, että sopii muihinkin malleihin.
Se kilpiteline oli pyörässä kiinni kun ostin sen. Siitä on leikattu vilkkujen korvat pois ja se on ihan kaupasta ostettu ja tarkotettu juurikin fazuun. Mulla on siitä yhden kaverin kanssa kaupat päällä.
Ps. Ottakaa mieluiten yksityisviestillä kontaktia noista hilppeistä, turha tätä topikkia on täyttää mun kaupanteolla

Ymmärsinkö oikein että näissä on vakiona 17-45 ?