Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
WP:t ja öljyt tilattu. Sarvet ja peilit ostettu. Siinä tämän kevään päivitykset.![]()
Ai niin seosmittari. Lambda tulee kiinteäksi, mutta mittarin laitan vain teippaamalla säätöjen ajaksi.
Joo saa varovasti ajella antura paikalla ettei jää välille...Mulla on kollektorin takapäässä vaan kierteet hitsattuna että saa lambdan pois kun haluaa, pultti tilalle. Oli alkuun niin pystyssä kulmassa että otti maahan jossain kaarteessa, jouduin tekeen homman uudestaan, aika vähän niitä paikkoja siellä.
WP:t ja öljyt tilattu. Sarvet ja peilit ostettu. Siinä tämän kevään päivitykset.![]()
Ai niin seosmittari. Lambda tulee kiinteäksi, mutta mittarin laitan vain teippaamalla säätöjen ajaksi.
Mistä hommasit ja mitä kustansi? Siis tuon keulapaketin?
Itselläkin oli ajatus etupäätä hieman tukevoittaa.
Mulla alla -97. Myöskin sama pienoinen luisto-ongelma oli. Samalla kun pyörään tehtiin muuta remppaa, niin vaihdatin sen lautasjousen. Muistaakseni se oli Xjr1300 -mallista, jonka siis pitäisi olla jäykempi. Hinta oli jotain viisikymppiä.Yeah, viimein sain XJR:n hommattua. 1200 -95.![]()
Kotiin ajaessa oli hieman parissa kiihdytyksessä semmonen tunne, että toi kytkin taitaa luistaa. Siis mikä tuo jousi on jonka siihen voi vaihtaa jäykemmäksi. Jotta osaa oikeen osan tilata
-A
sanoi:Pystyykö imukurkkuja isontamaan itse vai pitääkö tilata ne fj/fjr:n kurkut?
sanoi:. Pitääkö kone käyttää pois paikoltaan vai saako kannen nostettua pois siinä paikollaan?
2. Kannattaako samalla vaihtaa jotain muuta?