Mitenkäs kun umpiosta (bi-projektori) löytyy tämmöiset merkinnä?
Hella Bi-projektor
Mikä on se ainoa oikea hyväksytty valontuotto tapa?
Halogeeni vaiko HID?
Tässä oli siis Hellan 90mm DE bi-xenon projektori?
Ei sattuis hintaa olemaan kenelläkään tiedossa edes suurinpiirtein?
Ja jos jollain on tuosta muistikuvia tai itse tuotetta ni mitenhän tuommoisen projektorin linssipuolen vedentiiveyden laita on?
Jos tuon patentoisi vaan katteeseen suoraan ilman vanhan umpion lasia. Hmmmm...
Itse pistin blackbirdiin tuommoset jälkiasennus viritykset kumpaankin valoon ja samalla rakensin siihen sähköllä ajovalon korkeuden säädön. Nyt on 3 korkeus asentoa vaihtaa napista oli sitten yksin vai kaksin kaikkine laukkuineen liikenteessä.
Tuolla olen pyrkinyt siihen ettei xenoni ilkeästi kenenkään silmään killittäisi kuorman vaihdellessa enkä sillä kiinnittäisi ylimääräistä huomiota noiden posliinienkaan silmissä häikäisten.
Mutta aina mieluummin rakentelisin ihan hyväksytyn valo systeemin keulaan kun vaan nyt noista kaikista ottais selvää et mikä bi-projektori olis hyväksytty ja sen verran sään kestävä että sen voisi yksinään siitä katteesta läpi sujauttaa. Projektorin takapuolta voi sitten rakennella suojaan tarpeen mukaan.
Tämän mielelläni keulaan virittäisin mutta kun tuo lontoo ei taivu että alkais kyselee löytyykö tuosta merkintöjä suuntaan tai toiseen.
Mutta mielenkiintoinen aihe tämä, mieluusti täällä odotellaan noita bi-projektoreita joista tuo hyväksyntä merkintä löytyisi