• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Xenonit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ältsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
rikkov sanoi:
R6R modattu projektori bi-xenonit nyt ajokauden korvalla, ei onnistunut ihan heittämällä... mut valotehossa ei moittimista, ja ne enkeli-rinkulat :rakastunut:

Jenkkifoorumilla oon noita kuolannu mut ei itsellä riitä tietotaito tuohon hommaan. Millanen rojekti oli? Laitappas kuvaa näkyville jos millään kehtaat.

GreyMyHound sanoi:
Jenkkifoorumilla oon noita kuolannu mut ei itsellä riitä tietotaito tuohon hommaan. Millanen rojekti oli? Laitappas kuvaa näkyville jos millään kehtaat.

Kuvaanpas huomenna kun oon samassa paikassa pärrän kans ja selostan lyhyesti, ei se nyt mitään avaruustiedettä oo, onnistuu se sultakin :thumbup:
Ja jeps jostain sieltä mäkin oon tollaset ekan kerran bongannut

Elikkäs rakentelin projektorimalliset lamput alkuperäisten umpioiden sisälle, kiitokset valoista Orgin "nick" Oulalle jonka kanssa kaupat tehtiin. Lamppusarjahan oli tommonen autoihin tarkoitettu.

Paketti.jpg

Mitat ko lampuista sain jo ennen ostoa Oulan linkistä valoille ja ahdastahan oli tiedossa, ekaks tietty leväytin paketin auki lattialle

Xenonitlevitettyn.jpg

Alkuperäiset umpiot auki ( taas, olin jo rakennellut yhdet rinkulat alkuperäisiin umpioihin :grin: )
Alkuperäisistä heijastin pohjista mitat ja tuki/säätöraudat irti. Uudet pohjat tein 5mm polykarbonaatista, joka paukulla mustaksi. Kiinnittelin alkuperäiset raudat polykarbonaattilevyyn, niin säilyi alkuperäiset säätömahdollisuudet valoille.
Suurin työ oli saada nuo johtohässäkät ja kaikki ihme "paketit" tonne katteiden alle piiloon ja kiinni :blink:

Xenoneipll.jpg

Sorry p*skat kuvat

Valotpll.jpg

Valot kytkettiin toimimaan niin että rinkulat syttyy kun virrat laittaa päälle...lyhyet lähtee päälle erillisen katkaisijan kautta, pitkät toimii normisti.

Katkaisin1.jpg

tollanen pieni ja sievä mallinen katkasin :rakastunut:

Sen verran tuli ahdasta umpioiden sisälle että johtoja ei saanut alkuperäisestä läpiviennistä tuotua vaan ne jouduttiin tuomaan tuon takakannen läpi

Lpivienti1.jpg

Alkuperäinen parkkivalo kytkettiin pois toiminnasta ja niiden virta varastettiin rinkuloihin.

Ainoot muutokset mitä tuohon sarjaan joutui tekemään oli toisen virtakaapelin jatkaminen, tämäkin siksi että sain sulakkeen penkin alle, muutoin olisi tarvinnut jättää se tankin alle, joops ei helpoin paikka ois ollu vaihtaa tarvittaessa.

Lopputulokseen oon itse tyytyväinen ja nuo kuvat ( kiitos Samsungin ) ei tee parasta oikeutta noille :banned:

Hyvältä näyttää rikkov :thumbup: Voitko ottaa vielä kuvan valokuviosta? Itsekin harkitsen juuri tuollaisia kun näyttäisi tuolta verkon syövereistä hyvään hintaan saavan.

scud sanoi:
Hyvältä näyttää rikkov :thumbup: Voitko ottaa vielä kuvan valokuviosta? Itsekin harkitsen juuri tuollaisia kun näyttäisi tuolta verkon syövereistä hyvään hintaan saavan.

Jeps mut kotvasen kestää, noita ei oo vielä suuntailtu ja tänään aloin purkaan muoveja pois eestä :grin: pannaan ruutonen laihikselle kun kuskissa ei oo mitään mistä ottas :)-

Mut viimestään ensviikolla onnistuu :thumbup:

Back