Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Toisaalta ne renkaat kannattaa vaihdattaa taipaleella. N puolet halvempia asennettuina akselilla, viro-latvia-liettua-puola. Ei siis syytä vaihtaa puolikuntoisa pois täällä periferiassa.XX-xenon sanoi:uudet renkaat alla on mukavampi lähteä pitkälle reissulle. etenkin jos kaksi päällä ajelee ja onhan se jo turvallisuustekijäkin. saksan baanaa oli mukava ajella sateessa kun oli uudet PR4:t alla ja ominaisuudet sen mukaiset. [emoji106]
ei hirveästi kokemuksia tuolta euroopasta, yksi reissu tehtynä ja siitä kirjoittelinkin tuolloin kokemuksia matkakertomuksia osioon.. löytyy suunnittelusta lähtien.. juttu alkoi rönsyilemään ja sitten se lähtikin taas käsistä..
jos olis aikaa, niin uusi reissu sinne suuntaan ehdottomasti, pari kolme viikkoa siellä menee että heilahtaa.
näemmä vajaa 11 000 kertaa luettu sitä mun tarinaa.. en olis uskonut..![]()
ltm sanoi:Mielestäni liian tarkka suunnittelu vain pilaa muuten hyvän reissun.
Moottoripyörällä kun olen reissuun lähtenyt, niin korkeintaan ensimmäisen yön majoitus on ollut varattuna ja muuten on menty minne etupyörä osoittaa. Illansuussa on alettu kortteeria etsimään ja joka kerta on lakanoiden välissä nukuttu. Aamulla on taas lähdetty tuhdin aamupalan jälkeen liikkeelle ja näin toimien on aina jossain vaiheessa myös kotiin päästy. Suuret kaupungit, kirkot, linnat yms on myös kierretty - kaukaa, jotta on päässyt keskittymään olennaiseen eli nauttimaan moottoripyörällä ajosta.
Matkaan mukaan kaksi eri firman luottokorttia sekä käteistä, pyörän huolto ennen reissua ja vähän työkaluja, jesaria, nippusiteitä ja rautalankaa sekä yksi sidontaliina. Hyvänä taustatukena on omilla reissuilla ollut Autoliiton plus jäsenyys.
Navigaattorin olen pitänyt tankkilaukussa suljettuna, niin ei ole sekään ollut häiritsemässä ja turhia ohjeita antamassa. Eihän sitä lomareissulla ole pakko tietää koko aikaa kymmenen metrin tarkkuudella missä ollaan.
Vaikeintahan reissuun lähdössä on kotipihassa laittaa ykkönen sisään ja uskaltaa lähteä lopulta liikkeelle. Kyllä se reissu siitä lähtee onnistumaan eli rohkeasti vain liikkeelle!

Moottoripyörällä kun olen reissuun lähtenyt, niin korkeintaan ensimmäisen yön majoitus on ollut varattuna ja muuten on menty minne etupyörä osoittaa. Illansuussa on alettu kortteeria etsimään ja joka kerta on lakanoiden välissä nukuttu. Aamulla on taas lähdetty tuhdin aamupalan jälkeen liikkeelle ja näin toimien on aina jossain vaiheessa myös kotiin päästy. Suuret kaupungit, kirkot, linnat yms on myös kierretty - kaukaa, jotta on päässyt keskittymään olennaiseen eli nauttimaan moottoripyörällä ajosta.
Matkaan mukaan kaksi eri firman luottokorttia sekä käteistä, pyörän huolto ennen reissua ja vähän työkaluja, jesaria, nippusiteitä ja rautalankaa sekä yksi sidontaliina. Hyvänä taustatukena on omilla reissuilla ollut Autoliiton plus jäsenyys.
Navigaattorin olen pitänyt tankkilaukussa suljettuna, niin ei ole sekään ollut häiritsemässä ja turhia ohjeita antamassa. Eihän sitä lomareissulla ole pakko tietää koko aikaa kymmenen metrin tarkkuudella missä ollaan.
Vaikeintahan reissuun lähdössä on kotipihassa laittaa ykkönen sisään ja uskaltaa lähteä lopulta liikkeelle. Kyllä se reissu siitä lähtee onnistumaan eli rohkeasti vain liikkeelle!

Moottoripyörällä kun olen reissuun lähtenyt, niin korkeintaan ensimmäisen yön majoitus on ollut varattuna ja muuten on menty minne etupyörä osoittaa. Illansuussa on...
)
Karza sanoi:Ei mene ihan niin että "ulkomailla"......jokaisessa maassa on omat kuvionsa miten sakotus menee ja liikennevalvonta yleensäkin.
![]()
bigtonza sanoi:Tossa taas reissua miettiessä tuli taas kysymyksiä mieleen mihkä en nyt heti googlella löytäny vastausta. Miten ulkomailla (meidän reitin maissa) toi sakotusraja menee? Vai meneekö naamakertoimen perusteella? Ei ny oo tarkotus paahtaa kahva auki, mutta mielestäni olis ihan hyvä tietää.
Kiitoksiawoke sanoi:tässä jotain tietoa. Käytännön kokemusta ei ole.![]()