Itse ohitin viime viikolla vahingossa moottoritien omistajan. Ajeltiin Turusta Saloon päin, minä kyykyllä edellä ja mies harrikalla perässä ja poika kyydissään. Ohitettiin siinä muutama auto, vauhtia oli 120 alueella karvan vajaa 130 mittarin mukaan, eli siis ei mitään kamalaa kaahailua, ja meitäkin ohitti autot kun moottoritiellä nyt tuntuu monella olevan vauhti päällä. No, siinä jonkun auton ohitettuani palasin oikealle kaistalle ja mies perässä ja yhtäkkiä näen taustapeilistä kun joku kurvaa kauheeta vauhtia sieltä autojonosta ja sitten vetää siihen meiän taakse yhtäkkiä. Himmasin hiukan, kun en tiennyt mitä tapahtuu, ja tämä sankari rupesi ajamaan aivan kiinni mieheni takarenkaassa ja ilmeisen vihaisena. Vaarallisen näköstä touhua ja tosiaan vielä muksu oli kyydissä. Mieheni tälle autolle näyttämistä ..ööh.. käsimerkeistä päätellen kyseessä ei ollut siviilipoliisi, joten käänsin sitten kahvasta että päästään eroon siitä hullusta. Otin kunnon spurtin, samoin mies, ja tämä vaan tulee perässä kuin mikäkin.. No, sitten ohitin siinä jonkun asuntoauton ja päätin sen eteen mennä ajelemaan, että jospa se seko menis ohi. Asuntoauton eteen kun oli helppo himmata vauhtia kun se ei ajanu ees sataa, eli en sitä silti häiritsisi. No ei, kun tämä kurvaa edelleen taakse aivan kiinni takarenkaaseen vaikka ajeltiin reilusti alle sallitun. Tässä kohtaa mua ei enää huvittanu leikkiä, joten käänsin sitten kahvaa niin että sillä ei ollut mitään mahiksia pysyä perässä. Mies tuli sitten hiukan jälkeen sieltä, harrikka kun ei ihan samaa vauhtia kiihdy ku toi Busa
Sitten se lopulta jätti meidät rauhaan.
Kotiin kun päästiin niin mies sano että se oli siis vaan yksinkertasesti menettäny hermot siinä kohtaa kun ohitettiin se, eli ei tehty ees mitään vahinkoo sille huomaamattakaan, siis kiilattu tai yhtikäs mitään. Ilmeisesti vaan moottoripyörät ei oo sen lemppareita.
Tää on onneks toistaseks ainoo kokemus, enemmän on niitä ku näytetään peukkua tms.