Mutta keskustassa asuva pitäis sietää kun on itse asuinpaikkansa valinnu - ei katota hyvällä jos valittaa portikongiin/autotallin oville kusevista juhlijoista tai muuten vaan hätää kärsivistä jotka esim oottaa taksia sinne reunakaupungille/syrjempään. Tai jos pysäköidään portin kohalla "vaan hetken ku mamma käy kioskilla"/"ihan vaan hetken" / "entäs sitten?" tai kun pysäköidään yksityisellä pihalla.Motoristiä ei haittaa mopon jytinä.Hoo-Deen saundi ja jytinä orggisputkilla on hienoa, myös minusta.
Ampumaharrastajaa ei haittaa aseiden pauke.Mökkini on lähettyvillä erästä puolustusvoimain maastoharjoitusaluetta ja [...] samalla radalla käy esim. muita ampumaharrastajia ja esim. kauniina su. päivänä se on ikävää melusaastetta mitä sieltä kuuluu. Ymmärtävätköhän itse ollenkaan mitä aiheuttavat.
Yhtä hyvin moni suositun mopopätkän varrella asuva ei-motoristi voi ihmetellä, että "Ymmärtävätköhän motoristit itse ollenkaan mitä aiheuttavat".
Paras oli eräs reilu keski-ikäinen setä joka rupes avautuun talon pihalla kun pyörä oli autopaikalla (pakkaamisen aikana) kun oli ainoo vapaa kohta tullessani, vaikka vain muutaman autoista tunnistin talon väelle kuuluviksi.
Kauppakassin kanssa kadulta tullessaan tämä totesi sitruunaisesti: "Pyörällä vois pysäköidä seinän viereen että autot mahtuis paremmin..." oli kommentti johon kysyin: "missä asunnosa te asuittekaan, en ole nähnyt tietä aikaisemin" -en saanut vastausta, suu mutrulla setä vilahti autoon ja kaasutti pois. En oo nähnyt toiste.
Yllättäen en jaksa paljon välittää häiriintyykö joku mun ajeluista, veikken tahallaan ylimääräistä meteliä aiheutakkaan.