https://www.insta360.com/product/insta360-ace-pro-2
siinä taitaa olla nyt päivän paras action cam, jos ei lasketa 360 kameroita mukaan...
siinä taitaa olla nyt päivän paras action cam, jos ei lasketa 360 kameroita mukaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lupaavalta näyttää. Mut mites ulkoisen mikin käyttö...noo, selvinnee lähipäivinä tuupista.jjjjj sanoi:https://www.insta360.com/product/insta360-ace-pro-2
Hammurab sanoi:Uskaltaisin väittää että paras action-kamera tällä hetkellä on DJI Osmo Action 4, jos nyt ei välttämättä tuota 360-kuvaa tarvitse.
https://www.dji.com/fi/osmo-action-4
Eikös tässä ole sitä kuumenemisvikaa?Hammurab sanoi:Uskaltaisin väittää että paras action-kamera tällä hetkellä on DJI Osmo Action 4, jos nyt ei välttämättä tuota 360-kuvaa tarvitse.
https://www.dji.com/fi/osmo-action-4
Mikrofoniadapterilla samalla lailla kuin muissakin Action-kameroissaKotarikuski sanoi:Lupaavalta näyttää. Mut mites ulkoisen mikin käyttö...noo, selvinnee lähipäivinä tuupista.
ktv sanoi:Eikös tässä ole sitä kuumenemisvikaa?
Go-Za sanoi:Hurjaa kehitystä tapahtunut näissä Action kameroissa viime aikoina!
Insta360 kameralla voi kuvata jo 8K -videota. DJI julkaisi päivityksen jolla uuteen Osmo Action 4:een saa yhdistettyä mikrofonin bluetooth yhteydellä. Esim DJI:n oma Osmo Pocket mikrofoni toimii suht hyvin tämän kanssa.
Nyt myös Insta360 Ace Pro kamerassa sama mahdollisuus. Itse päivitin saman tien kypäräpuhelimen sellaiseen jonka voin parittaa kameran kanssa ja kappas vaan, nyt minulla on laadukas langaton yhteys mikrofonista kameraan!
Go-Za sanoi:Hurjaa kehitystä tapahtunut näissä Action kameroissa viime aikoina!
Insta360 kameralla voi kuvata jo 8K -videota. DJI julkaisi päivityksen jolla uuteen Osmo Action 4:een saa yhdistettyä mikrofonin bluetooth yhteydellä. Esim DJI:n oma Osmo Pocket mikrofoni toimii suht hyvin tämän kanssa.
Nyt myös Insta360 Ace Pro kamerassa sama mahdollisuus. Itse päivitin saman tien kypäräpuhelimen sellaiseen jonka voin parittaa kameran kanssa ja kappas vaan, nyt minulla on laadukas langaton yhteys mikrofonista kameraan!
Vielä kun pääsisi taas ajamaan eikä olisi niin pirun laiska noita videoita editoimaanKotarikuski sanoi:No mutta, bt-yhteys kypäräpuhelimesta kameraan olis jotain! Mikähän pottapuhelin on kyseessä? Siinä olisi se mainio ominaisuus että kameran vesitiiviin luukun voisi pitää kiinni! Erillistä Lavalier-mikkiä ei sitten tarvittaisi. Hmm, mutta pysyyköhän yhteys jos sattuu tulemaan puhelu...kerro ihmeessä kun tulee kokemuksia!
Go-Za sanoi:Nyt kokeiltu pari kertaa tuota systeemiä käytännössä ja kyllä täytyy sanoa että on helppokäyttöinen!! Puheääni videolla ihan hyvälaatuinen ja kyllähän nuo ambient-äänetkin hieman sieltä läpi tulee.
En ainakaan huomannut. Mutta verrattuna siihen kun mulla oli viime kesänä käytössä Rode Wireless Go II mikrofoni (ja sille piti aina etsiä joku fiksu paikka kypärän sisältä) niin kieltämättä sen ääni oli parempi (tsekkaa vaikka tästä)Kotarikuski sanoi:Kiitos videosta. Äänethän vaikutti hyvältä! Pelkäsin että kohinasalpa olisi niin aggressiivinen että se mykistäisi välillä äänet kokonaan, ei tainnut sitä tehdä?
Go-Za sanoi:En ainakaan huomannut. Mutta verrattuna siihen kun mulla oli viime kesänä käytössä Rode Wireless Go II mikrofoni (ja sille piti aina etsiä joku fiksu paikka kypärän sisältä) niin kieltämättä sen ääni oli parempi (tsekkaa vaikka tästä)
Mutta alan jo tottumaan tuohon Senan äänenlaatuun ja kai sekin on ihan hyvä.
lateleo sanoi:Tässä ketjussa näytti olevan kaikenlaista videokuvauksesta....
Onko kellekään tuttu davinci resolve? Lähinnä tuo ulostaminen/renderöinti.
Käytännön kyllä tajuan, mutta lopputulos kuraa. Joko lopputuotteen tiedostokoko on moninkertainen alkuperäiseen videotiedostoon nähden ja kuvanlaatu on hyvä. Tai sitten tiedostokoko on kohtuullinen ja kuvanlaatu täyttä kuraa. Koittanu tapella kaikkia renderöintiasetuksia, timelinen asetuksia, erilaatusia videotiedostoja jne jne.... Palaa käämi, kun olisi parin kesän verran tavaraa, mutta en ala editoida yhtä reissuvideota enempää, ennenku saa kelvollista aikaseksi.
Hammurab sanoi:Onhan tuo tuttu ja erinomaiseksi havaittu. Kuulostaa siltä että nyt ei asetukset kyllä osu sitten alkuunkaan oikein. Näillä lähtötiedoilla on kuitenkin hankala mitään lähteä neuvomaan. Minkälaista videota raakamateriaali on? Millä asetuksilla kuvanlaatu menee kuraksi ja millä lailla se menee kuraksi?