• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Video taas paljastanut

Jees... hienoa menoa
buttrock.gif

...eiku siis... soo soo, ei nuin saa ajella
veryangry.gif
033102ass_1_prv.gif

Naurettavaa, heti leimataan jeesustelijaksi, kun menee paheksumaan esim. ohittavan henkilöauton ohitusta yli 200+ km/h nopeudella.
biggrin.gif
kaboom.gif
Mutta joo, mahtuuhan 5473:n (13.11.2005) käyttäjän joukkoon kaikenlaista hiihtäjää; Jeesustelijoita ja niitä, jotka kuvittelevat olevansa lain yläpuolella ja kuuluvat ehdottomasti niihin 90%:iin (kaikista kuskeista), jotka kuvittelevat olevansa keskimääräistä parempia kuskeja. Ne "jotain siltä väliltä" eivät ole varmaan ole edes ottaneet tähän keskusteluun kantaa.
tounge.gif

Mutta joo, mahtuuhan 5473:n (13.11.2005) käyttäjän joukkoon kaikenlaista hiihtäjää; Jeesustelijoita ja niitä, jotka kuvittelevat olevansa lain yläpuolella ja kuuluvat niihin 90%:iin, jotka kuvittelevat olevansa keskimääräistä parempia kuskeja. Ne "jotain siltä väliltä" eivät ole varmaan ole edes ottaneet tähän keskusteluun kantaa.
tounge.gif
Noh, mä ainakin otin kantaa ja voin sanoa pitäväni itseäni tuon 90%:n ulkopuolelle kuuluvaksi. Ei olisi taidot eikä uskallus (sakkojen pelossa) mulla tuohon vetoon riittänyt.

Ei mun mielestä siinä ole hävettävää jos ei ole Rossin tai Kallion tasoinen kuski, kunhan sen tiedostaa itse eikä luule liikoja omista taidoistaan.

Onneks ei olla kaikki Jeesustelijoita. Elämä vois olla aika hankalaa loppujen lopuksi. Naputettaisiin ja itkettäisiin toistemme suorituksia.
No, meitä on monen junaan.

Mä en siihen Jeesus-junaan kuulu. Enkä tule ikinä kuulumaan.

Harvemmin tuommoiset idiootit ehtivät jatkaa sukua, onneksi...
OT:

pftroest.gif
pftroest.gif

Ihmeen kauan se kommentin tulo kestikin
bowdown.gif
Juu vanhuus tekee hitaaksi, olen pahoillani
cool.gif

Kattos vaan, artisti on vielä hengissä...
OT:

Saat anteeksi, olethan sen verran ryhdistäytynyt ettei sitä nyt aina
voi heti keritä joka paikkaan
cool.gif

Juu hengissä ollaan, kiitos vaan huolenpidosta
smile_org.gif
mikäs sitä nyt keulivan rikollisen tappais.

Mutta joo, mahtuuhan 5473:n (13.11.2005) käyttäjän joukkoon kaikenlaista hiihtäjää; Jeesustelijoita ja niitä, jotka kuvittelevat olevansa lain yläpuolella ja kuuluvat niihin 90%:iin, jotka kuvittelevat olevansa keskimääräistä parempia kuskeja. Ne "jotain siltä väliltä" eivät ole varmaan ole edes ottaneet tähän keskusteluun kantaa.
tounge.gif
Noh, mä ainakin otin kantaa ja voin sanoa pitäväni itseäni tuon 90%:n ulkopuolelle kuuluvaksi. Ei olisi taidot eikä uskallus (sakkojen pelossa) mulla tuohon vetoon riittänyt.

Ei mun mielestä siinä ole hävettävää jos ei ole Rossin tai Kallion tasoinen kuski, kunhan sen tiedostaa itse eikä luule liikoja omista taidoistaan.
Kai tähän sit täytyy kantaa ottaa,kun ton linkinki laitoin.
Eihä toi nyt järkevää oo,mut mitä sitte,kiva on kattoo,ja iha turha on sanoo et taas meni kaikkien motoristien maine,paskat...
Eihän kaikkien autoilijoidenkaan maine ol menny satunnaisten kaaharien toimest...meinaan täst eteenpäinki uskaltaa
062802moto_prv.gif

Taas talvi tekee tuloaan kun vanha kunnon topikki on avattu
tounge.gif

Monesko kaahausketju tämä loppujenlopuksi onkaan ?

Antakaa toisten ajaa, turha sitä mainetta on miettiä, toisilla se mopo vain liikkuu paremmin
wink.gif

P.S In before the lock!

nii - lapasessahan se pysyi ja hupia riitti kaffitunnin piristeeksi, mutta aika reikäpäistä touhua vetää liikenteessä tuollai. hei veti sentään yli kahtasataa...

Ne motoristit jotka ajaa valtateitä pitkin rajoitusten mukaan ja väittää että se on hauskaa niin nostan kyllä hattua ja kunnioitan oikeasti. Ihme äijiä.

Hmm... täällä on sitten ainakin yksi kaislahattu joka pysyy liikenteen rytmissä ja tykkää ajosta silti. radalla en pysy perässä, mutta siellä saa rullata sen mitä uskaltaa ja se on hauskaa. ja voi voi ... mieli tekisi ostaa seuraavaksi R1. voimaa ei ole koskaan liikaa - älyä sen hallintaan - ööh...

autolla ajaminen ei ole hohdokasta... mutta sitä on edessä 20000 km ennenkuin ajokausi taas alkaa.

Eihän kaikkien autoilijoidenkaan maine ol menny satunnaisten kaaharien toimest...

Ei kaikkien autoilijoiden, mutta ainakin kaikkien Volvo-kuskien maine on menetetty, kiitos satunnaisten kaaharien.
tounge.gif

Itse en silti ymmärrä tuollaisia vetomiesten palvojia. Taitavat pitää ghostrideriäkin puolijumalana ja sitä katsoessa
SmileyWichs.gif
.

edit: itseäni ei periaatteessa häiritse tuollaiset kaahailijat, jos tekevät sen tyhjällä tiellä, eikä liikenteen seassa.

Itse en silti ymmärrä tuollaisia vetomiesten palvojia. Taitavat pitää ghostrideriäkin puolijumalana ja sitä katsoessa
SmileyWichs.gif
.

Ei kai tässä kukaan ketään ole palvonut - päinvastoin; Videon kaahaajaa on herjattu ja solvattu ties millä nimityksillä. Henkilökohtaisesti ihmettelen tuon solvauksen ketjuun joutunutta määrää.

edit: itseäni ei periaatteessa häiritse tuollaiset kaahailijat, jos tekevät sen tyhjällä tiellä, eikä liikenteen seassa.

Itseäni ei periaatteessa häiritse tuollaiset marisevat jeesustelijat, jos tekevät sen omassa päässään tai vaikka mumisten, kunhan eivät tuo sitä keskustelufoorumeille.

Oisko motoristin ihannemalli sellainen, että ei keuli, ei ohita ja kierrokset ei nouse koneessa yli 4000rpm? Myös nopeusrajoituksia noudatetaan tasan tarkkaan. Minivilkut täytyy unohtaa ja kilpiteline täytyy pitää alkuperäisessä muodossaan. Slipariakaan ei hyväksytä, liikaa ääntä. Ajoasento ei saa olla liian kyykky, aiheuttaa pahennusta kadun tallaajissa...jep jep joo.
Hep! Minä! Joku on salaa tarkkaillut mun ajotapaa.
lookaround_orig.gif

Tuo on komea tie ajella ja video on mukava katsella, kiitos siitä kaikille asianosaisille. Minun pitää sitten jatkossa tuollapäin ajellessani vaan katsella useammin peileihin jos siellä tuollaisilla nopeuksilla enemmänkin ajellaan.

Vituttaa vain kun joku on niin kaikkitietäväinen nähtyään yhden 2.5 kertaisesti nopeutetun pätkän jossain netissä. Olen kuitenkin sattunut samaan porukkaan mutkapätkälle samaan aikaan ja kyllä sitä pyörää viedään niinkuin sitä kuuluukin. Ainakin sen kilometrin kuin itse pysyin näköetäisyydellä.
Monesti vaan nähnyt noita "kovia" "osaavia" kuskeja radalla ja siellä tulevat sitten perse edellä vastaan. Eli joko ei uskalleta ajaa kovaa siellä missä voisi todella ajaa kovaa ja sitten tuolla maantiellä kohkataan niillä rajoijja jotta pysytäänkö pystyssä... Ei hyvä...

Back