Jees... hienoa menoa
...eiku siis... soo soo, ei nuin saa ajella
...eiku siis... soo soo, ei nuin saa ajella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OT:Harvemmin tuommoiset idiootit ehtivät jatkaa sukua, onneksi...
Noh, mä ainakin otin kantaa ja voin sanoa pitäväni itseäni tuon 90%:n ulkopuolelle kuuluvaksi. Ei olisi taidot eikä uskallus (sakkojen pelossa) mulla tuohon vetoon riittänyt.Mutta joo, mahtuuhan 5473:n (13.11.2005) käyttäjän joukkoon kaikenlaista hiihtäjää; Jeesustelijoita ja niitä, jotka kuvittelevat olevansa lain yläpuolella ja kuuluvat niihin 90%:iin, jotka kuvittelevat olevansa keskimääräistä parempia kuskeja. Ne "jotain siltä väliltä" eivät ole varmaan ole edes ottaneet tähän keskusteluun kantaa.![]()
Juu vanhuus tekee hitaaksi, olen pahoillaniOT:Harvemmin tuommoiset idiootit ehtivät jatkaa sukua, onneksi...
![]()
![]()
Ihmeen kauan se kommentin tulo kestikin![]()
OT:Juu vanhuus tekee hitaaksi, olen pahoillaniOT:Harvemmin tuommoiset idiootit ehtivät jatkaa sukua, onneksi...
![]()
![]()
Ihmeen kauan se kommentin tulo kestikin![]()
![]()
Kattos vaan, artisti on vielä hengissä...
Kai tähän sit täytyy kantaa ottaa,kun ton linkinki laitoin.Noh, mä ainakin otin kantaa ja voin sanoa pitäväni itseäni tuon 90%:n ulkopuolelle kuuluvaksi. Ei olisi taidot eikä uskallus (sakkojen pelossa) mulla tuohon vetoon riittänyt.Mutta joo, mahtuuhan 5473:n (13.11.2005) käyttäjän joukkoon kaikenlaista hiihtäjää; Jeesustelijoita ja niitä, jotka kuvittelevat olevansa lain yläpuolella ja kuuluvat niihin 90%:iin, jotka kuvittelevat olevansa keskimääräistä parempia kuskeja. Ne "jotain siltä väliltä" eivät ole varmaan ole edes ottaneet tähän keskusteluun kantaa.![]()
Ei mun mielestä siinä ole hävettävää jos ei ole Rossin tai Kallion tasoinen kuski, kunhan sen tiedostaa itse eikä luule liikoja omista taidoistaan.
Ne motoristit jotka ajaa valtateitä pitkin rajoitusten mukaan ja väittää että se on hauskaa niin nostan kyllä hattua ja kunnioitan oikeasti. Ihme äijiä.
Eihän kaikkien autoilijoidenkaan maine ol menny satunnaisten kaaharien toimest...
Itse en silti ymmärrä tuollaisia vetomiesten palvojia. Taitavat pitää ghostrideriäkin puolijumalana ja sitä katsoessa.![]()
edit: itseäni ei periaatteessa häiritse tuollaiset kaahailijat, jos tekevät sen tyhjällä tiellä, eikä liikenteen seassa.
Hep! Minä! Joku on salaa tarkkaillut mun ajotapaa.Oisko motoristin ihannemalli sellainen, että ei keuli, ei ohita ja kierrokset ei nouse koneessa yli 4000rpm? Myös nopeusrajoituksia noudatetaan tasan tarkkaan. Minivilkut täytyy unohtaa ja kilpiteline täytyy pitää alkuperäisessä muodossaan. Slipariakaan ei hyväksytä, liikaa ääntä. Ajoasento ei saa olla liian kyykky, aiheuttaa pahennusta kadun tallaajissa...jep jep joo.
Monesti vaan nähnyt noita "kovia" "osaavia" kuskeja radalla ja siellä tulevat sitten perse edellä vastaan. Eli joko ei uskalleta ajaa kovaa siellä missä voisi todella ajaa kovaa ja sitten tuolla maantiellä kohkataan niillä rajoijja jotta pysytäänkö pystyssä... Ei hyvä...Vituttaa vain kun joku on niin kaikkitietäväinen nähtyään yhden 2.5 kertaisesti nopeutetun pätkän jossain netissä. Olen kuitenkin sattunut samaan porukkaan mutkapätkälle samaan aikaan ja kyllä sitä pyörää viedään niinkuin sitä kuuluukin. Ainakin sen kilometrin kuin itse pysyin näköetäisyydellä.