Ei tolle terve naura vaikka kuvittelee itte.
Ei viitii heittää vitsiä noista asioista
Joo anteeksi ihan järkyttävästi....ja sinähän tiedät henkilökohtaisesti erittäin paljon minusta ihmisenä ja minun mielenterveydestäni! Mitä sinä tiedät miten minä tapahtuman kuvittelin? Vammaisissa lapsissa ei ole mitään hauskaa, vaikka niin kuvittelet minun ajattelevan. Sitä pahoittelen,ettei viestistäni tullut ilmi,että olen henk. koht. tavannut lainaamani tekstin kirjoittaneen ihmisen ja että asumme samoille nurkilla..tästä seurasi tämä varsin tuttavallinen lähestymistapa..tuon rullatuolilla huristelun nyt rinnastin omassa päässäni siihen miten joku jalka paketissa hurjastelee...halvaukset ym. eivät käyneet mielessä(humoristisina),koska niissä ei mitään hauskaa ole. Olen itse ollut pyörätuolissa,tosin vain lyhyen aikaa, ja tuli kyllä kaahattua sillä oikein huolella..
..mun mielestä on hienoa ja ihailtavaa katsoa esim. tyyppiä joka hallitsee pyörätuolin täydellisesti..keulii pyörii ympyröitä takarenkailla jne..hienoa se on..
pitääkö elämästä aina kaivaa kaikki paskimmat asiat esiin? joskus on kiva yrittää ajatella huumorilla kun sitä muutoin niin harvoin missään asiassa on..
ja todellakin aidosti ihmettelen miten kovaa sähköpyörätuolilla pääsee. Mun mielestä aivan liian kovaa.
ja loppuun
sulle.