• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Video taas paljastanut

Ihan marginaalisesti tässä ottaa päähän, että jonakin kauniina päivänä voi jostain sivutieltä tulla Ville viisvee polkupyörällään, eikä tajua että tiellä vois kukaan vetää tosi kovaa. Kyl se mua vaan vituttais, jos jonkun valopäämotoristin ansiosta olis tietämättömän pikkulapsen aivot pellolla.

Täähän on tietysti vaan mun mielipide.

Ihan marginaalisesti tässä ottaa päähän, että jonakin kauniina päivänä voi jostain sivutieltä tulla Ville viisvee polkupyörällään, eikä tajua että tiellä vois kukaan vetää tosi kovaa. Kyl se mua vaan vituttais, jos jonkun valopäämotoristin ansiosta olis tietämättömän pikkulapsen aivot pellolla.

Täähän on tietysti vaan mun mielipide.
Kyllähän pitäs paikka kattoo jos vetää niin ettei siinä oo järkee.

Kyllähän tollasta videoo voi olla kiva katsoa näin netissä, mutta enpä haluaisi olla sivutieltä tulossa kun tuo idiootti tulee päätietä.

Kusipää mikä kusipää.
Samaa mieltä. Onhan se nättiä kattoa ku kaverilla on mopo joten kuten hanskassa mutta pistääpä vaan miettimään jos olis oma poitsu juoksemassa pallon perään tämmösen kaverin tehdessä ajo-ohjetta. Olisko se kartta kuitenki parempi...? Enkä kaipaa "vahtikaa lapsianne"-kommentteja. Kaikki joilla muksuja on tietää, että lapset on lapsia.

heh..mitä ny tosta videosta sanois
smile_org.gif
pojat o poikia aina. henkilökohtasesti ei mua ainakaa moinen rallaus haittaa.kyllähän sitä itseki joskus innostuu kepittään.itsensä vaarantaminen o jokasen oma asia,mut kannattais aina muistaa ne muutki sielä liikentees,ettei väkisin ota niitäki peliin mukaan ja vaaranna myös niittekkin turvallisuuden.  
sad_orig.gif
ite suosin aamu ja yö rälläyksi,ku mahdollisimman vähä muita liikentees.  
confused_orig.gif

heh..mitä ny tosta videosta sanois
smile_org.gif
pojat o poikia aina. henkilökohtasesti ei mua ainakaa moinen rallaus haittaa.kyllähän sitä itseki joskus innostuu kepittään.itsensä vaarantaminen o jokasen oma asia,mut kannattais aina muistaa ne muutki sielä liikentees,ettei väkisin ota niitäki peliin mukaan ja vaaranna myös niittekkin turvallisuuden.  
sad_orig.gif
ite suosin aamu ja yö rälläyksi,ku mahdollisimman vähä muita liikentees.  
confused_orig.gif
Ei se oo ihan noin yksoikoista. Vahingon sattuessa, me kaikki maksamme sitä vakuutusmaksuissa.

tai vammanen lapsi ajaa pyörätuolilla tiukassa mutkassa vastaantulevalla kaistalla päin, hitto kaikkea saattaa sattua,
Voe luoja! *reps*
biggrin.gif
biggrin.gif
..vakava asia sinäänsä,mut repesin ihan totaalisesti ku sieluni silmin näin tämän kuvailemasi tilanteen..
tounge.gif

aihetta sivuten...tossa Shellin paikotushallin katolla kun on joku vammaisten oppilaitos ja tossa katolla ne aina kaahailee opettajilta karkuun ja meinaa törmäillä autoihin...
omg.gif
..se on kuules hämmästyttävää miten kovaa tollanen sähkömoottorilla kulkeva pyörätuoli menee..
cool.gif
biggrin.gif
..salettii keulivatkin vielä...prkl!!
wink.gif

tai vammanen lapsi ajaa pyörätuolilla tiukassa mutkassa vastaantulevalla kaistalla päin, hitto kaikkea saattaa sattua,
Voe luoja! *reps*  
biggrin.gif

biggrin.gif
..vakava asia sinäänsä,mut repesin ihan totaalisesti ku sieluni silmin näin tämän kuvailemasi tilanteen..  
tounge.gif

aihetta sivuten...tossa Shellin paikotushallin katolla kun on joku vammaisten oppilaitos ja tossa katolla ne aina kaahailee opettajilta karkuun ja meinaa törmäillä autoihin...  
omg.gif
..se on kuules hämmästyttävää miten kovaa tollanen sähkömoottorilla kulkeva pyörätuoli menee..  
cool.gif

biggrin.gif
wink.gif
Ei tolle terve naura vaikka kuvittelee itte.
Ei viitii heittää vitsiä noista asioista
kaboom.gif

kaboom.gif
Joo anteeksi ihan järkyttävästi....ja sinähän tiedät henkilökohtaisesti erittäin paljon minusta ihmisenä ja minun mielenterveydestäni! Mitä sinä tiedät miten minä tapahtuman kuvittelin? Vammaisissa lapsissa ei ole mitään hauskaa, vaikka niin kuvittelet minun ajattelevan. Sitä pahoittelen,ettei viestistäni tullut ilmi,että olen henk. koht. tavannut lainaamani tekstin kirjoittaneen ihmisen ja että asumme samoille nurkilla..tästä seurasi tämä varsin tuttavallinen lähestymistapa..tuon rullatuolilla huristelun nyt rinnastin omassa päässäni siihen miten joku jalka paketissa hurjastelee...halvaukset ym. eivät käyneet mielessä(humoristisina),koska niissä ei mitään hauskaa ole. Olen itse ollut pyörätuolissa,tosin vain lyhyen aikaa, ja tuli kyllä kaahattua sillä oikein huolella..
tounge.gif
..mun mielestä on hienoa ja ihailtavaa katsoa esim. tyyppiä joka hallitsee pyörätuolin täydellisesti..keulii pyörii ympyröitä takarenkailla jne..hienoa se on..
thumbs-up.gif

pitääkö elämästä aina kaivaa kaikki paskimmat asiat esiin? joskus on kiva yrittää ajatella huumorilla kun sitä muutoin niin harvoin missään asiassa on..
confused_orig.gif

ja todellakin aidosti ihmettelen miten kovaa sähköpyörätuolilla pääsee. Mun mielestä aivan liian kovaa.

ja loppuun
kaboom.gif
sulle.
smile_org.gif

Kuten tuolla threadin alkupuolella oli puhetta, mielestäni mittari valehtelee kyllä reippaasti.
Pätkän alkupuolella kaveri tempaisee keulan ylös, mopossa näyttäis olevan punaraja 600cc pyörän luokkaa, tuommoista ei saa kyllä herkästi pystyyn 100km/h nopeudessa kuten videolla, keula laskee alas n. 150km/h nopeudella, eli pitäis olla sisässä kakkonen jotta loppunopeus olis tuollainen.
Kytkimellä vielä nykäisee pystyyn, isommat mopot keulii kaasusta. Nopeutettukin tuota pätkää 2-3 kertaiseksi.
Pyörä ei ole edes 45 asteen kulmassa noissa mutkissa, eli vauhtia ei todellakaan ole 200 km/h.
baaa.gif

Itse en kaahaamista kannata, tosin itselläkin välillä menee hieman ylinopeuden puolelle. Keulimistakin toisinaan tulee harrastettua, mutta harvemmin vilkkaassa liikenteessä.

Ride and let ride.
sport05.gif

Voe luoja! *reps*  
biggrin.gif

biggrin.gif
tounge.gif

omg.gif
cool.gif

biggrin.gif
wink.gif
kaboom.gif
Hei ei kannata ihan kirjaimellisesti ottaa mun kirjoituksia, se että murjon vitsiä vammasista tai muista vähemmistöistä/ Ruotsalaisista/ Italiaanoista, kaikkia niitä löytyy omasta tuttavapiiristä/sukulaisista, joskus pitää vaan pystyä nauramaan kaikelle, muutos on liian raskas tää elämä.

Kawa600  ties kenen jutulle nauroi joten ei hän vammaisuudelle nauranut.

Koettakaa kestää talvi alkaa oleen lopuilla jos Pohjolaan on uskominen.  
pftroest.gif

Hei ei kannata ihan kirjaimellisesti ottaa mun kirjoituksia, se että murjon vitsiä vammasista tai muista vähemmistöistä/ Ruotsalaisista/ Italiaanoista, kaikkia niitä löytyy omasta tuttavapiiristä/sukulaisista, joskus pitää vaan pystyä nauramaan kaikelle, muutos on liian raskas tää elämä.
Noh..tässähän se mitä mä yritin vaikeasti selittää tuolla aiemmin..
biggrin.gif
..kiitos taas tulkkauksesta..
tounge.gif

kaboom.gif
Joo anteeksi ihan järkyttävästi....ja sinähän tiedät henkilökohtaisesti erittäin paljon minusta ihmisenä ja minun mielenterveydestäni! Mitä sinä tiedät miten minä tapahtuman kuvittelin? Vammaisissa lapsissa ei ole mitään hauskaa, vaikka niin kuvittelet minun ajattelevan. Sitä pahoittelen,ettei viestistäni tullut ilmi,että olen henk. koht. tavannut lainaamani tekstin kirjoittaneen ihmisen ja että asumme samoille nurkilla..tästä seurasi tämä varsin tuttavallinen lähestymistapa..tuon rullatuolilla huristelun nyt rinnastin omassa päässäni siihen miten joku jalka paketissa hurjastelee...halvaukset ym. eivät käyneet mielessä(humoristisina),koska niissä ei mitään hauskaa ole. Olen itse ollut pyörätuolissa,tosin vain lyhyen aikaa, ja tuli kyllä kaahattua sillä oikein huolella..  
tounge.gif
..mun mielestä on hienoa ja ihailtavaa katsoa esim. tyyppiä joka hallitsee pyörätuolin täydellisesti..keulii pyörii ympyröitä takarenkailla jne..hienoa se on..
thumbs-up.gif

pitääkö elämästä aina kaivaa kaikki paskimmat asiat esiin? joskus on kiva yrittää ajatella huumorilla kun sitä muutoin niin harvoin missään asiassa on..  
confused_orig.gif

ja todellakin aidosti ihmettelen miten kovaa sähköpyörätuolilla pääsee. Mun mielestä aivan liian kovaa.

ja loppuun  
kaboom.gif
sulle.  
smile_org.gif
Ok, siin luki vaan se vammainen lapsi, ei mitään
confused_orig.gif

Onhan ollut kuumaa luettavaa tämäkin.Toisilla varmaan on oikein räkä roiskunut kiukusta.Kaiken laista ehdollistamista lisätty vielä sekaan,jos sitä,jos tätä.Ajaa miten vain,aina riski onnettomuuteen on tieliikenteessä koko ajan,omasta itsestä johtuen tai muista.Mekaaninen vika voi suistaa mihin tahansa.Katselin vielä pätkän ja en minä ainakaan huomannut etteikö kaveri olisi vienyt pyörää aivan hallitusti.Nopeuteen en kantaa ota,en myöskään pariin ohitukseen,minäkin saattaisin tehdä samoin tilanteesta riippuen.Hyvin hallittua pyörän käsittelyä,parempaa kuin monen muun motoristin puolet alhaisemmissakin vauhdeissa.
Ikävästä asiasta eli lapsikuolemista liikenteessä sanoisin tapauksien yleensä sattuneen taajamissa tai muuten ei kaahamisesta johtuen.

Back