• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Video taas paljastanut

Ihme porukkaa. Nimittäin kaikki jeesustelijat. Ei siinä etteikö kyseisen ajajan ehkä kannattais käydä ensin radalla harjoittelemassa isoa kovaa ajamista noista ajoasennoista päätellen...

Itse en mm. jostain syystä oikein kykene ajamaan Suomessa prätkällä rajoitusten mukaan. Käytännössä löysin ehkä yhteensä n. 30 km tienpätkää, jossa sai fiilisteltyä ilman että nopeuden olis tarvinnu kohota yllättävän suuriin lukemiin ajonautinnon saavuttamiseksi. En kylläkään ole testannut kuin ehkä n. 1% Suomen päällystetyistä pikkuteistä.

Ne motoristit jotka ajaa valtateitä pitkin rajoitusten mukaan ja väittää että se on hauskaa niin nostan kyllä hattua ja kunnioitan oikeasti. Ihme äijiä.

Oikein, että joutuu vastuuseen teioistaan!
062802jumpie_prv.gif
Aivan mielipuolisia ohituksia. Vaikka en väheksy motoristin ajotaitoja, niin tosiasia on, että tuollaiset sekoboltsit pilaavat kaikkien motoristien maineen!
veryangry.gif
Maine, mikä vitun maine? Tollasella paska-asenteella voit lopettaa myös autoilun, sillä autot mm. tappavat pieneläimiä huomattavasti enemmän kuin moottoripyörät.

Itse en mm. jostain syystä oikein kykene ajamaan Suomessa prätkällä rajoitusten mukaan. Käytännössä löysin ehkä yhteensä n. 30 km tienpätkää, jossa sai fiilisteltyä ilman että nopeuden olis tarvinnu kohota yllättävän suuriin lukemiin ajonautinnon saavuttamiseksi.

Heh, yleiset tietkö on tehty sitä varten, että niiden tarkoitus on toteuttaa motoristien ajonautinnot joissa pääsee fysiikan lakien rajoille.  
pftroest.gif

Kaahailusta ei ole oikein kunnolla keskusteltu vielä täällä foorumilla, niin koitetaan jotain vääntää.

Tuleehan tuota itsekullakin motoristilla kaahailtua yli nopusrajoitusten. Tuossa touhussa on vain sellainen hämärä raja, jonka jälkeen riskit ovat tyhmän suuret. Ymmärrän senkin ,että ylilyöntejä sattuu (jopa itselleni). Mutta sitä en ole ymmärtänyt, että niitä pitää kuvata. Silloinhan ne on  ihan ajatuksen kanssa tehtyjä.  
nixweiss.gif

Huh, onneksi kohta tulee lumet ja pääsee purkamaan kaahaushimoja vähemmän toisia vaarantamatta. Tuossa harrastuksessa näkee kyllä vielä ajattelemattomampaa toimintaa.

edit. näppishäröjä

taisi tuossa vähä tuota mittariheittoa olla,kun kaveri ajoi tuolla viimeisellä hiekkapätkällä melkein 70 km/h mutkaan.no toki rattimiehet on erikseen mutta...
062802moto_prv.gif

Kattelimpa minäkin ja ihan hanskassa pyörä pysyi.Vauhtia oli kyllä reilusti yli sallitun ja muutama ohitus viivan kohdalla,ai,ai.Muuten ihan hallittu suoritus ilman panikointia.Varmaan kaveri on ennenkin sovitellut vauhtia,ehkä vielä kovempaakin.Katselin sitä heijastavaa kuvaa siitä mittarilasista ja pää ainakin kallistui ihan oikeaoppisesti.Muutenhan sitä kehoa ei paljon näkynyt,mutta kun ajoi kaatumatta läpi ja mikään ei kiinnikkään kallistuksissa ottanut,niin eipä siinä hirveesti vielä roikkua tarvitse.Teknisesti ihan hallittu homma.Tietä millään lailla tuntematta,kamera kuvaa paljon alempana kuin kuskin pää joten vaikea sanoa näkikö vai eikö nähnyt niiden ns pimeiden paikkojen tilanteen.Vielä kerran,hyvin ajettu.
Se on niin oikein kun ajaa vähän yli sallitun mutta ihan kauheeta kun ajaa vähän enemmän yli sallitun.
buttrock.gif

Sillälailla... Tuohon kun olis maajussilta levennyt hiekkakuorma sopevasti kaarteen taakse pimentoon tai tenavaporukka rullaluistelemassa koko tien leveydeltä...
crazy.gif
ja
kynttila.gif

Sillälailla... Tuohon kun olis maajussilta levennyt hiekkakuorma sopevasti kaarteen taakse pimentoon tai tenavaporukka rullaluistelemassa koko tien leveydeltä...
crazy.gif
ja
kynttila.gif
Perinteiset. Joukosta puuttu vielä vastaan tuleva auto ja se Valmetti mikä oli tiputtanut ne hiekat...Unohtamatta keskellä tietä seisovaa hirveä ja koiran ulkoiluttajaa.

thumbs-up.gif
033102ass_1_prv.gif

crazy.gif
ja  
kynttila.gif
Perinteiset. Joukosta puuttu vielä vastaan tuleva auto ja se Valmetti mikä oli tiputtanut ne hiekat...Unohtamatta keskellä tietä seisovaa hirveä ja koiran ulkoiluttajaa.

thumbs-up.gif
033102ass_1_prv.gif
Niin mutta tärkeintähän on, että "vetomiehellä" on hauskaa...

ai hallitun näköistä vai?

katsoppas video uudestaan. kiinnitä huomiota kuskista näkyvään heijastukseen kierroslukumittarissa. näyttääkö siltä että siirtää painoa sisä-, vai ulkomutkan puolelle?

itse olen vähän sitämieltä, että kampeaa mutkissa väärään suuntaan.
[/avautuminen\]
Se on kyllä hienoa että voit tehdä noinkin osuvan ja viiltävän analyysin kaverin ajotaidoista noiden heijastusten perusteella. Heijastuksistahan näkee aivan selvästi myös kaverin ongelmat isäsuhteessa.
wink.gif

En tunne kaveria sen paremmin, enkä puolustele millään tavalla hänen ajotapaansa. Kukin ajelee niinkuin itsestä tuntuu.

Vituttaa vain kun joku on niin kaikkitietäväinen nähtyään yhden 2.5 kertaisesti nopeutetun pätkän jossain netissä. Olen kuitenkin sattunut samaan porukkaan mutkapätkälle samaan aikaan ja kyllä sitä pyörää viedään niinkuin sitä kuuluukin. Ainakin sen kilometrin kuin itse pysyin näköetäisyydellä.
[/avautuminen\]

Kyllä helpotti...
wink.gif

[/avautuminen\]
Se on kyllä hienoa että voit tehdä noinkin osuvan ja viiltävän analyysin kaverin ajotaidoista noiden heijastusten perusteella. Heijastuksistahan näkee aivan selvästi myös kaverin ongelmat isäsuhteessa.  
wink.gif

En tunne kaveria sen paremmin, enkä puolustele millään tavalla hänen ajotapaansa. Kukin ajelee niinkuin itsestä tuntuu.

Vituttaa vain kun joku on niin kaikkitietäväinen nähtyään yhden 2.5 kertaisesti nopeutetun pätkän jossain netissä. Olen kuitenkin sattunut samaan porukkaan mutkapätkälle samaan aikaan ja kyllä sitä pyörää viedään niinkuin sitä kuuluukin. Ainakin sen kilometrin kuin itse pysyin näköetäisyydellä.
[/avautuminen\]

Kyllä helpotti...
wink.gif
joka-alan kaikkitietävyys on erikoisalani. erityisesti orpopoikana olen erittäin pätevä käsittelemään jopa toisten henkilökohtaisia ongelmia. tässä tapauksessa joko mainitsemiasi ko. pyörän kuljettajan oidipuskompleksia, tai sinun itsesi sisälle patoutunutta agressiota.

mutta vastaappa kysymykseen. kumpaan suuntaan pyörän pystyakselista katsottuna näyttää siirtävän painoa? sisä- vai ulkopuolelle? ja miten tuo videon nopeutus vaikuttaa siihen miten se näkyy?

ja miksi muuten et pysynyt perässä? oletko liian hidas kuljettajana? vai onko pyöräsi liian tehoton? vai onko sinulla kenties itsesuojeluvaistoa jäljellä, ja tajuat että kadulla ei ole turvallista kaahata?

crazy.gif
ja  
kynttila.gif

thumbs-up.gif
033102ass_1_prv.gif
...juuri näin!  
wink.gif

biggrin.gif
Niin ja puuttuu että huomenna en herää kun kuolen sydänkohtaukseen tai alkaa uusi maailmansota, tai mikä pahinta joku pakolainen viiltää puukolla kaulanauki, tai vammanen lapsi ajaa pyörätuolilla tiukassa mutkassa vastaantulevalla kaistalla päin, hitto kaikkea saattaa sattua, mutta tällä kertaa ei sattunut ja parinsentin olemattomasta peilauksesta tehdyt analyysit ajotaidoista vaikka kuskina saattoi olla itse Rossi.
033102bebe_1_prv.gif

Onneksi täällä on ihmisiä joilla on tiätämys näköjään kaikesta ja aivan kaikesta, helvettiäkö sitä taivastelemaan toisten tekemisiä kukin tyylillään vastaa siitä viime kädessä korkeimalle (mikä se sit onkaan).

Miten tuosta peilauksesta mitään selvää saa, eihän siinä näy kuin pään kääntelyä, katsokaas esim mun rata-ajo ei paljon poikkea tuosta suhaamisesta, tuosta kuvasta kukaan muu ei voi sanoa mistään painon siirtelysta, vanhalla hondan ceepralla mitään painoa tarvinnut siirtää, meni ajatuksella, nykyisin joutuu roikkuu radalla tuolla matkalehmällä, tosin eipä matkalehmällä kuvatusta mitään roikkumisia näy vain pää pyöriminen.
Antakaa analysointienne olla omana tietonanne, vittua kun ette mitään siitä tiedä.
kaboom.gif

Minun elämääni ja maineeseeni tuo videon heebo ei kyllä vaikuttanut lainkaan. Paitsi että se oli ihan kiva katsoa.

033102ass_1_prv.gif
jeesustelijoille.

Back